ΠΠΤ 2018 – 3ος Σέρρες: Pole Position για Σάκη Συνιώρη με νέα μοτοσυκλέτα!

Άξιος ο πολυπρωταθλητής, έρχεται πρώτος παρά τα προβλήματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/5/2018

Με τον καιρό να θέτει δοκιμασίες από την Παρασκευή και να ακυρώνει τις δεύτερες δοκιμές το Σάββατο, οι αγωνιζόμενοι είχαν λιγότερες ευκαιρίες δοκιμών, με τις πτώσεις να καραδοκούν.

Περισσότερες από το συνηθισμένο οι πτώσεις, που εν μέρει οφείλονται στις δύσκολες συνθήκες, καθώς η συνεχής εναλλαγή έκανε δύσκολη την εύρεση των σωστών ρυθμίσεων.

φωτογραφίες: Περιοδικό MOTO - Apex Photography

Στα Superbike ο Μαρκεσίνης κατάφερε να βρεθεί στην δεύτερη θέση της εκκίνησης παρά μίας πτώσης, ενώ ο Σάκης Συνιώρης έπραξε έναν μεγάλο άθλο πέρνοντας την pole position. Κι αυτό γιατί τρέχει με νέα μοτοσυκλέτα που έχει ελάχιστα δει στην πίστα των Σερρών. Οι αναγνώστες του MOTO γνωρίζετε την μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί το Συνιώρης, πρόκειται για το ολοκαίνουριο Kawasaki ZX-10RR που αποκλειστικά οδηγήσαμε στην πίστα των Μεγάρων, πριν προετοιμαστεί για τους αγώνες, με τον Σάκη Συνιώρη να την οδηγεί μαζί μας για πρώτη φορά, δοκιμάζοντάς την για το MOTO, πριν αρχίσουν οι αλλαγές.

Τα προηγμένα ηλεκτρονικά και η σύνθετη κατασκευή των νέων superbike, απαιτούν πολύ κόπο και κόστος, όταν χρειαστεί να γίνουν αλλαγές για καθαρά αγωνιστική χρήση. Με ελάχιστο χρόνο στην διάθεσή τους, η ομάδα του Συνιώρη παλεύει για το καλύτερο κι έτσι αυτή η pole position που έρχεται με τόσες αντιξοότητες θα πρέπει να μετρήσει διπλά και τριπλά

Την τρίτη θέση ολοκληρώνει ο Λευτέρης Πίππος που κοντά σε χρόνο με τον Μαρκεσίνη, δίνοντας έτσι μία καλή υπόσχεση για το θέαμα του αγώνα

Στα Supersport το φωτεινό μέλλον της χώρας, ο Δημήτρης Καρακώστας πήρε την pole position με χρόνο εξωπραγματικό που θα τον έφερνε στην πρώτη γραμμή στα superbike! Εξαιρετική οδήγηση από τον Καρακώστα στις δοκιμές!

Δεύτερος με εξίσου εξαιρετικό χρόνο, και ένα τεράστιο προσωπικό άθλο, ο Σταύρος Τριντής και πίσω του σε μικρή απόσταση ο Δημήτρης Παπαγγέλου. Από αγώνα σε αγώνα το επίπεδο ανεβαίνει με γεωμετρική πρόοδο στην πάντα ανταγωνιστική κατηγορία των supersport!

Το άλλο φωτεινό μέλλον της χώρας, ο Χρήστος Παπανικολάου που αγωνίζεται σε δύο κατηγορίες με δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες, πήρε την pole position και στους ΝΕΟΥΣ και στην Racing! Με εξαιρετικό δάσκαλο και φοβερή προσήλωση στον στόχο, ο Παπανικολάου είναι ο αναβάτης που δεν μπορούμε να περιμένουμε να μεγαλώσει!

Στην OPEN την pole position κατέκτησε ο Αλέξανδρος Αργυρόπουλος με MV AGUSTA F3 και στην SSP300 ο εξαιρετικά προπονημένος Θωμάς Σκούρτας με KTM RC390

Αύριο αναμένεται πως ο καιρός θα καταφέρει να κρατήσει τα τερτίπια του για μετά το τέλος των αγώνων, βοηθώντας να κρατηθεί ψηλά ο ανταγωνισμός και φυσικά το θέαμα..

 

 

BMU 2024, 1ος αγώνας, Σέρρες - Ελληνικές επιτυχίες, ο Συνιώρης επιστρέφει και όσα έγιναν στις Σέρρες

Μαζί και έλλειψη πειθαρχίας στους κανονισμούς
motomag BMU 2024 – Ελληνικές επιτυχίες αλλά και ανησυχητικά συμβάντα που λίγο έλειψε να κοστίσουν ακριβά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/4/2024

Το Βαλκανικό πρωτάθλημα ταχύτητας (BMU European Road Racing Championship 2024), οι αγώνες του οποίου προσμετρούσαν και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, πριν αλλάξει το πρόγραμμα, πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Σερρών στις 13 και 14 Απριλίου, ωστόσο δεν κύλησαν όλα ομαλά.

Τα παρατράγουδα στην πίστα των Σερρών ξεκίνησαν από την Παρασκευή καθώς στον Τεχνικό Έλεγχο δεν μπόρεσε να ανιχνευφθεί μία επικείμενη βλάβη, με αποτέλεσμα λίγο αργότερα να έχουμε μηχανικό πρόβλημα σε έναν κινητήρα κλασικής μοτοσυκλέτας. Το σπάσιμο του κινητήρα είχε ως αποτέλεσμα να γεμίσει με λάδια ή έξοδος του pitlane καθώς και οι στροφές Κ1, Κ2, Κ3, Κ4 και K5.

BMU 2024 – Ελληνικές επιτυχίες αλλά και ανησυχητικά συμβάντα που λίγο έλειψε να κοστίσουν ακριβά.

Ο πολυπρωταθλητής Σάκης Συνιώρης με γνώμονα την ασφάλεια όλων συμβούλευσε την οργάνωση να καθαρίσει και να πλύνει την πίστα και όχι απλά να ρίξει υλικό πάνω στα λάδια που είχαν πέσει. Η οργάνωση θέλοντας να μην διακινδυνέψει την ασφάλεια των αγωνιζομένων προτίμησε να αναβάλει κάθε αγωνιστική δραστηριότητα την ημέρα της Παρασκευής αλλάζοντας το πρόγραμμα του Σαββάτου.

Μετά τα όσα συνέβησαν την Παρασκευή, το Σάββατο ελπίζαμε πως τα πράγματα θα κυλήσουν πιο ομαλά, ωστόσο στην κατηγορία SBK είχαμε ένα περιστατικό μετά το τέλος του αγώνα το οποίο θα μπορούσε να έχει αποβεί ακόμα και μοιραίο για κάποιον.

Όσον αφορά τον πρώτο αγώνα ο Jan Mohr με το BMW M 1000 RR ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής, με τον Αυστριακό να κερδίζει τον αγώνα με διαφορά 15 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Δημήτρη Καρακώστα, ο οποίος πήρε το πρώτο του φετινό βάθρο. Ο Σάκης Συνιώρης που επέστρεψε στους αγώνες μετά από δυο χρονιά απουσίας έκανε έναν πολύ καλό αγώνα με το Ducati Panigale V4R κερδίζοντας ομοίως και αυτός το πρώτο βάθρο της χρονιάς ωστόσο αυτό δεν θα έφτανε ποτέ στα χέρια του τελικά λόγω ενός λάθους στην εκκίνηση.

BMU 2024 – Ελληνικές επιτυχίες αλλά και ανησυχητικά συμβάντα που λίγο έλειψε να κοστίσουν ακριβά.

Εκεί, το jump start του Συνιώρη, κόστισε στον Έλληνα Πολυπρωταθλητή 30 δευτερόλεπτα ποινής, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός βάθρου, ενώ ο Martin Choy ο οποίος είχε τερματίσει στην τέταρτη θέση βρέθηκε με αυτό τον τρόπο στην τρίτη θέση του βάθρου. Και κάπως έτσι ερχόμαστε στο περιστατικό που λίγο έλειψε να κοστίσει ακριβά. Ο Καρακώστας θέλοντας να πανηγυρίσει το βάθρο του εντός του pitlane σηκώθηκε όρθιος στη σέλα του, χάνοντας έτσι όμως τον έλεγχο της Honda CBR1000RR, με αποτέλεσμα μια επικίνδυνη πτώση, στην οποία από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν την απερισκεψία του Καρακώστα με ποινή 10 θέσεων για τον επόμενο αγώνα.

Στον δεύτερο αγώνα και πάλι πρωταγωνιστής ήταν ο Jan Mohr ο οποίος με το BMW M 1000 RR ήταν κυριολεκτικά άπιαστος. Ο Αυστριακός έκανε το δύο στα δύο με άνεση στις Σέρρες αφήνοντας τους υπόλοιπους να παλέψουν για τις εναπομείνασες θέσεις του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Σάκης Συνιώρης ο οποίος κατάφερε να αλλάξει πολλά πράγματα στην ανάρτηση της Panigale V4R ενώ να σημειώσουμε πως έπρεπε να αλλάζει κατά 1.000 στροφές νωρίτερα τις ταχύτητες καθώς λόγω του εργοστασιακού ψυγείου η Ducati Panigale V4R ανέβαζε θερμοκρασία. Παρολαυτά ο Συνιώρης έκανε έναν μεστό αγώνα τερματίζοντας στη δεύτερη θέση έχοντας προηγουμένως περάσει όποιον βρήκε μπροστά του. Στην τρίτη θέση πίσω από τον Συνιώρη τερμάτισε ο Pivniceru Marian από την Ρουμανία, με τον Δημήτρη Καρακώστα να τερματίζει στην όγδοη θέση.

BMU 2024 – Ελληνικές επιτυχίες αλλά και ανησυχητικά συμβάντα που λίγο έλειψε να κοστίσουν ακριβά.

Επόμενη κατηγορία στην οποία είχαμε ελληνική επιτυχία ήταν αυτή της Supersport. Ο Άλεξ Παπαγεωργίου (Yamaha) ήθελε να ξεκινήσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τη φετινή χρονιά με ένα βάθρο και αυτό έκανε. Μπορεί να τερμάτισε πίσω από τον Brascu Muresan Denis Anexandr από την Ρουμανία ωστόσο κατάφερε να είναι ο πρώτος Έλληνας της κατηγορίας, κάτι που μεταφράζεται σε νίκη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Στην τρίτη θέση βρέθηκε στον πρώτο αγώνα ο Βούλγαρος Axel Ismail. Στην έκτη θέση γενικής ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης (Honda) με τον Μενέλαο Κοντογιάννη (Honda) να τερματίζει στη δέκατη θέση.

Στον δεύτερο αγώνα ο Παπαγεωργίου ήταν πιο αποφασισμένος, με τον αναβάτη της Yamaha να παίρνει τη νίκη μπροστά από τον Φουρθιώτη ο οποίος τερμάτισε δύο δέκατα πίσω από τον Παπαγεωργίου στη δεύτερη θέση. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Axel Ismail για το BMU με τον Κοντογιάννη να συμπληρώνει το βάθρο όσον αφορά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

BMU 2024 – Ελληνικές επιτυχίες αλλά και ανησυχητικά συμβάντα που λίγο έλειψε να κοστίσουν ακριβά.

Στην κατηγορία SSP300, ο δις Πρωταθλητής Βαλκανίων Κωσταντίνος Μαυρόπουλος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος και στους δύο αγώνες. Ο Έλληνας Πρωταθλητής ο οποίος αγωνίζεται και στο ιταλικό πρωτάθλημα Yamaha R3 Cup, έκανε περίπατο κερδίζοντας με άνεση ενώ πίσω του και τις δύο ημέρες βρέθηκε ο Mert Konuk από την Τουρκία. Η μόνη διαφορά υπήρξε στην τρίτη θέση καθώς το Σάββατο ο Voines Mihai Alexandru (Ρουμανία), τερμάτισε τρίτος, ενώ την Κυριακή ο Teodorescu Razvan Gabriel επίσης από την Ρουμανία συμπλήρωσε το βάθρο.

Ο επόμενος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας -αν μπορεί κάποιος να το πει Πρωτάθλημα καθώς επί της ουσίας έχουμε δύο αγώνες οι οποίοι μετράνε ως ξεχωριστοί- θα διεξαχθεί στις αρχές Ιουνίου και πάλι στις Σέρρες.