Γράφτηκε από: 
τον Μπάμπη Μέντη

APRILIA SR 150 (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

ΤΟ APRILIA SR 150 ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΕ ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ

ΔΥΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Ο ΟΜΙΛΟΣ PIAGGIO ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Από την Ινδία έρχονται δύο σημαντικά βραβεία για το Aprilia SR 150, το σπορ σκούτερ του Ομίλου Piaggio που λανσαρίστηκε στην αγορά της Ινδίας πριν λίγους μήνες.

Το πρώτο βραβείο έρχεται από το CNBC, επιχειρηματικό και οικονομικό τηλεοπτικό ειδησεογραφικό κανάλι, το οποίο, μαζί με το ινδικό εμπορικό περιοδικό Overdrive, επέλεξε το Aprilia SR 150 ως Σκούτερ της Χρονιάς.

Λίγες ώρες μετά από αυτή την αναγγελία από το Δελχί, ήρθε το δεύτερο βραβείο: το NDTV, εθνικό ειδησεογραφικό κανάλι, επίσης αναγνώρισε το Aprilia SR 150 ως το κορυφαίο προϊόν στην πολυπληθή ινδική αγορά σκούτερ, όπου ανταγωνίζονται οι κορυφαίοι παίκτες όλου του κόσμου.

 

 

Τα δύο βραβεία αποτελούν σημαντική κα επίσημη αναγνώριση της ποιότητας του Aprilia SR 150, του πρώτου σπορ σκούτερ στην πλούσια αγορά της Ασίας. Το SR 150, το οποίο συνδυάζει την αίσθηση μίας αγωνιστικής μοτοσικλέτας και την ευκολία χρήσης ενός σκούτερ, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ιταλία και παράγεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Piaggio στο Μπαραμάτι, στην πολιτεία της Μαχαράστρα.

«Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας σε μια αγορά μεγάλης στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο Piaggio», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, Roberto Colaninno. «Η Ινδία συνεχίζει να αποτελεί μία αγορά μεγάλου ενδιαφέροντος και αυτό το όχημα αποδεικνύει την εξαιρετική ετοιμότητα του Ομίλου και τη μεγάλη δυνατότητα ανάπτυξης.»

 

Με το SR 150, επικουρούμενη και από την παγκόσμια προβολή που απορρέει από τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, η Aprilia έχει πετύχει μία δυναμική είσοδο στην αγορά της Ινδίας, μία από τις σημαντικότερες παγκοσμίως, στοχεύοντας στο νεανικό κοινό και ακολουθώντας τη βιομηχανική και εμπορική στρατηγική που είναι εστιασμένη σε σπορ κινητήρες μικρότερου κυβισμού, που αποτελούν εξάλλου διαχρονικά τη βάση της επιτυχίας της μάρκας.