EICMA 2017 - Οι μοτοσυκλέτες του 2018!

"Υπόγειο ποτάμι"
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/12/2017

Οι εξελίξεις στις εταιρίες μοτοσυκλετών τρέχουν γρηγορότερα από ποτέ σαν χείμαρρος τον χειμώνα, απλά για το 2018 η επίγεια ροή έχει λιγοστέψει καθώς μεγάλος όγκος του ποταμού έχει κρυφτεί, εισχωρώντας σε ένα βάραθρο ανάμεσα στα βράχια. Ο όγκος των εξελίξεων βαίνει με ροή αμείωτη τελικά, απλά συνεχίζει αθέατος κάτω από τα πόδια μας. Έχοντας επισκεφτεί την φετινή EICMA, βλέποντας από κοντά τα νέα μοντέλα, αλλά το σημαντικότερο – συνομιλώντας με τους ανθρώπους που τις σχεδιάζουν και ελέγχουν την κατασκευή τους, ανακαλύψαμε τα σχέδιά τους και είδαμε την δική τους θεώρηση για το μέλλον της μοτοσυκλέτας. Και το μέλλον της μοτοσυκλέτας, τουλάχιστον για την επόμενη πενταετία, θα έχει όμορφες εξελίξεις με μοντέλα που συνδυάζουν ολοένα και περισσότερα. Βέβαια η τωρινή κατάσταση δεν αφήνει να φανεί ακόμα αυτό το μέλλον και ίσως να μπερδεύει, οδηγώντας στην θεώρηση πως οι κατασκευαστές έχουν ατονήσει. Το γεγονός όμως παραμένει πως οι εταιρίες ούτε κάθονται με σταυρωμένα χέρια, ούτε ψάχνουν τώρα να δουν τι θα κάνουν την επόμενη χρονιά. Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ήδη προγραμματίσει –η συντριπτική πλειοψηφία- την γκάμα που θα έχουν την επόμενη πενταετία και την οποία φυσικά και δεν αποκαλύπτουν, αλλά ταυτόχρονα είναι αδύνατο να κρύψουν και τις κατευθυντήριες γραμμές τους, όταν μιλάς μαζί τους.

Βγαίνουμε από μία χρονιά με πολλά ανανεωμένα μοντέλα και μπαίνουμε σε μία περίοδο που οι εταιρίες προετοιμάζονται αναγκαστικά πλέον για το 2020 και τους νέους κανονισμούς που θα ισχύουν από τότε. Από Κορεάτικες εταιρίες με σκούτερ, μέχρι Ευρωπαϊκές που κονταροκτυπιούνται μεταξύ τους, η εικόνα ήταν ίδια: «καθίστε αναπαυτικά κι απολαύστε την κούρσα». Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα που θα δούμε ένα νέο κύμα ανανεώσεων όπως πέρσι, μπορούμε να απολαύσουμε μία περίοδο ιδανική για όνειρα προσιτών μοτοσυκλετών.

Περισσότερες από 150 παγκόσμιες πρεμιέρες μοτοσυκλετών και νέων τεχνολογιών αποκαλύφθηκαν φέτος για την επόμενη χρονιά, ικανές να καλύψουν τον όγκο ενός ολόκληρου βιβλίου. Σε ζωντανή –κυριολεκτικά- μετάδοση μέσα από το motomag.gr σας μεταφέραμε φέτος όλα τα νέα μοντέλα από το Σαλόνι του Μιλάνο και αμέσως μετά τα είδατε και σε ένα πλήρες video, μία μεγάλη παραγωγή του MOTO μαζί με αποσπάσματα από τις παρουσιάσεις τους στους δημοσιογράφους, όπως επίσης και σε ένα ολοκληρωμένο gallery με φωτογραφίες μέσα από την Έκθεση, που σου δίνουν την καλύτερη εικόνα για το μέγεθος και τις αναλογίες μίας μοτοσυκλέτας. Στο τεύχος του MOTO που κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα, φιλοξενούνται όλα τα νέα μοντέλα μαζί με μία πρώτη εικόνα από την θέση του αναβάτη. Παράλληλα στο motomag.gr έχουμε συγκεντρώσει όλες τις φωτογραφίες των νέων μοντέλων από τις εταιρίες δημιουργώντας μία μεγάλη βιβλιοθήκη από wallpapers, χωρίς λογότυπα και σε μεγάλη ανάλυση! Τις φιλοξενούμε μαζί με την παρουσίασή τους από την EICMA και τις πρώτες φωτογραφίες που είχαμε ανεβάσει απευθείας από το Μιλάνο.

Με αλφαβητική σειρά πιο κάτω, οι κυριότερες μοτοσυκλέτες ανά εταιρία:

Aprilia

Από το πιο προσιτό στο πιο μακρινό, ήταν όλα όσα έδειξε η Aprilia για φέτος. Ανανεωμένες και πανέμορφες εκδόσεις των RX/SX στα 50 και στα 125 κυβικά, την στιγμή που πλαισίωνε την RSV4 με την έκδοση Factory Works: Απόδοση στα 215 άλογα και αεροδυναμικά βοηθήματα στο φαίρινγκ που τραβάνε και μαγνητίζουν το μάτι!

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες και θυμηθείτε τις λεπτομέρειες:

Aprilia RSV4 Factory Works 2018 Gallery

Aprilia RSV4 Factory Works: Της δίνει φτερά

Benelli

Το ιστορικό όνομα της Benelli, στην νέα του πορεία πλέον, παρουσιάζει πολύ γρήγορη εξέλιξη καθώς νέα μοντέλα και νέοι κινητήρες εμφανίστηκαν φέτος με την υπόσχεση να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό και τις επόμενες χρονιές. Εντυπωσιακό το 752S, η μικρότερη έκδοση του TRK αλλά και το «ντουκατίσιο» cruiser 402S

Θυμηθείτε όλα όσα γράφαμε και δείτε τις φωτογραφίες τους:

Benelli Leoncino 250 2018 Gallery

Benelli Leoncino Sport 2018 Gallery

Benelli TRK 251 2018 Gallery

Benelli 402S 2018 Gallery

Benelli 752S 2018 Gallery

BETA

Δυναμική πορεία για ακόμη μία φορά μέσα στο 2017, συνεχίζοντας την παράδοση των προηγούμενων ετών. Δείτε πλήρεις φωτογραφικό υλικό από τα νέα μοντέλα του 2018:

BETA 2018 Gallery 1ο μέρος

BETA RR 125 2T Gallery

BETA 2018 RR Gallery

BETA 2018 XTRAINER Gallery

 

BMW

Μπαίνει δυναμικά στον ανταγωνισμό των σκούτερ με το νέο 400 –που είναι 350 κυβικά- κι όπως σας αποκαλύψαμε πριν λίγες μέρες, πέρασε στην Ελλάδα το τελικό στάδιο εξέλιξης. Εξελίσσει πλήρως από την αρχή τα μεσαία GS, πλουτίζοντάς τα και σε εξοπλισμό και ανανεώνει την τουριστική εξακύλινδρη ναυαρχίδα της. Του χρόνου θα μας δείξει ένα νέο R1200GS που όμως δεν θα κυνηγά τον ανταγωνισμό στην ιπποδύναμη

BMW K 1600 Grand America(GALLERY) - Για τα highway, άαανετα!

BMW C 400 X(GALLERY) - BMW C 400 X - Για διασκεδαστικές μετακινήσεις

BMW F 750 GS & F 850 GS GALLERY  --  BMW F 750 GS & F 850 GS: Νέα, premium, μεσαία on-off

 

BRIXTON

Η φίρμα με το πετυχημένο όνομα και την προσεγμένη εμφάνιση, παιδί ενός γκρουπ με τεράστια εμπειρία στις μοτοσυκλέτες, μεγαλώνει με γοργά βήματα όπως ακριβώς λέγαμε πέρσι ότι θα κάνει. Χάρμα οφθαλμών το νέο BX250 με ξύλινη επένδυση στο ρεζερβουάρ και LED φώτα παντού

Brixton BX250 2018 Gallery -- Brixton BX 250 / 125 ABS: Διπλάσια κυβικά, παραπάνω δύναμη

Brixton BX125 Haycroft 2018 Gallery

Brixton BX125-R-X 2018 Gallery

Ducati

Όπως αναμενόταν εδώ και πολύ καιρό, οι Ιταλοί έκαναν το μεγάλο βήμα, άλλαξαν σελίδα στην Ιστορία τους και παρουσίασαν το V4 Panigale σε μια νέα εποχή για τα superbike τους. Η νέα Panigale ψηφίστηκε ως η ομορφότερη της EICMA, την στιγμή που δίπλα της ποζάριζε η τελική έκδοση της Panigale 1299 (το κύκνειο άσμα των V2 στα superbikes) και η Corse έκδοση της Panigale 959.

Σε μια χρονιά όμως που ήταν ιδιαίτερα παραγωγική για την Ducati, το εργοστάσιο δεν περιορίστηκε μόνο στην οικογένεια των Panigale, αλλά παρουσίασε και το πλήρως αναβαθμισμένο Multistrada 1260 θέλοντας να επιστρέψει στην κορυφή της κατηγορίας που η ίδια η Ducati ξεκίνησε. Και η οικογένεια των Scrambler όμως απέκτησε καινούργια μέλη, χάρη στην "στρατολόγηση" του αερόψυκτου δικύλινδρου των 1.100cc που δείχνει ότι μπορεί ακόμη και σήμερα να βρει την εφαρμογή που του ταιριάζει. Για την οικογένεια των Monster από την άλλη η ανανέωση είχε να κάνει με το 821, που ακολουθεί πλέον κι αυτό το σχεδιαστικό μονοπάτι του 1200.

Ducati Monster 821 2018 Gallery

Ducati Multistrada 1260 2018 Gallery -  Στον ανταγωνισμό που η ίδια ξεκίνησε!

Ducati Panigale 959 2018 Gallery

Ducati Panigale 1299R Final Edition 2018 Gallery

Ducati Panigale V4 2018 Gallery - Ducati Panigale V4 2018 / Speciale Η στροφή της Ducati

Ducati V4 Desmosedici Κινητήρας Stradale 2018 Gallery

Ducati Scrambler 1100 2018 Gallery - Ο μεγάλος αδελφός σε τρεις εκδόσεις!

Ducati Panigale 959 Corse 2018 Gallery

 

Harley Davidson

Μετά από μία αναδιάρθρωση της γκάμας την προηγούμενη χρονιά, όπου οικογένειες μοτοσυκλετών συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν, η Harley Davidson βάζει στόχο να βγάλει στην παραγωγή 100 νέα μοντέλα σε βάθος δεκαετίας, που σημαίνει τουλάχιστον δέκα το χρόνο!

Πανέμορφο το Sport Glide που περνά στην «Softail» εποχή του

Harley Davidson 2018 Gallery

 

Honda

Η Big-H ήταν η εταιρεία με την πιο δυναμική παρουσία, χάρη στο ευρύ μέτωπο που εξαπέλυσε την επίθεσή της. Αναμφίβολα, η μερίδα του λέοντος ανήκει στο ολοκαίνουργιο CB1000R, μια μοτοσυκλέτα που είχαμε δει ως concept στο Tokyo Motor Show και λίγες μέρες μετά ως μοντέλο παραγωγής στην EICMA, χωρίς μάλιστα να χάσει τίποτε από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου. Η Honda το χαρακτηρίζει ως την σύγχρονη οπτική των café racers, ενώ το concept Interceptor που έδειξε –το οποίο βασίζεται αρκετά στο επίσης πρωτότυπο CB4 που είχαμε δει πριν από δύο χρόνια- πάει ακόμη πιο μπροστά την συγκεκριμένη προσέγγιση. Η παρουσίαση δύο μικρών γυμνών, των CB125R και CB300R, με τα ίδια σχεδιαστικά πρότυπα του μεγάλου naked ολοκληρώνει μια πλήρως ανανεωμένη οικογένεια, ενώ το θρυλικό λογότυπο της Gold Wing κοσμεί πλέον μια ριζικά αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα που δίνει έμφαση στην χρηστικότητα και την οδηγική συμπεριφορά, δίχως να αποποιείται τον υπερ-τουριστικό χαρακτήρα της. Το Africa Twin Adventure Sports από την άλλη, αποτελεί μια έκδοση με περισσότερο χωμάτινο και ταξιδιωτικό εξοπλισμό, καθιστώντας το αυτόματα ως το dream bike των adventure fans, με το αναβαθμισμένο από πλευράς ηλεκτρονικών X-ADV να προσφέρει μια διαφορετική εναλλακτική. Ταυτόχρονα η σειρά των NC, των CB500, το CB60F και η ναυαρχίδα των superbike της Honda, το Fireblade, απέκτησαν νέους –και πιο ενδιαφέροντες- χρωματικούς συνδυασμούς.

Honda Africa Twin 2018 Gallery -- Νέα Africa με ψεκασμό Ride by Wire και πολλές αλλαγές

Honda Africa Twin Adventure Sports 2018 Gallery

Honda CB1000R, CB300R, CB125R 2018: Η νέα σελίδα στην Ιστορία των CB!

Honda CB1000R 2018 Gallery

Honda CB125R 2018 Gallery

Honda CB300R 2018 Gallery

Honda Σειρά NC 2018 Gallery

Honda CBR1000RR Fireblade/SP/SP2 2018 Gallery

Honda Gold Wing 2018 Gallery -- Τελείως νέο GOLDWING!

Honda CBR500R 2018 Gallery

Honda CB650F-CBR650F 2018 Gallery

Honda CB500X 2018 Gallery

Honda CB500F 2018 Gallery

Honda X-ADV 2018 Gallery -- Ανανεωμένο X-ADV 2018!

Honda CB4 Interceptor -- Φουτουριστικό νεο-ρετρό Concept!

Honda Concept 2018

 

Husqvarna

Το «Λευκό Βέλος» όπως είναι η μετάφραση του Vitpilen από τα Σουηδικά, μπαίνει στην παραγωγή άμεσα και η διάθεσή του ξεκινά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του ’18 με την εταιρία να δέχεται ήδη αρκετές προπαραγγελίες.

Δείτε περισσότερα για το Vitpilen 701 και το Svartpilen 701 Concept

Husqvarna Vitpilen 701 / Svartpilen 701 concept GALLERY

 

Kawasaki

Οι… Ninja της Kawasaki είχαν την τιμητική τους στην φετινή EICMA, με δύο νέα μοντέλα και μία αναβάθμιση να πλαισιώνουν τις δύο εκδόσεις μιας επίσης νέας και εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μοτοσυκλέτα, τις Ζ900RS και Z900 RS Café.

Σαφώς και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε το Ninja H2 SX/SE, η τουριστική έκδοση του Η2 με τον υπερσυμπιεστή, μια τεχνολογία που η Kawasaki δείχνει πως μπορεί να βρει εφαρμογή στις πραγματικές συνθήκες, ανοίγοντας έτσι και τον δρόμο για το μέλλον των supercharged κινητήρων.

Από την άλλη μεριά, το Ninja 400 δίνει μια διαφορετική διάσταση στην κατηγορία των πιο προσιτών –οικονομικά- supersport, ξεφεύγοντας από τον ανταγωνισμό με περισσότερα κυβικά και κατ' επέκταση με περισσότερες δυνατότητες, ενώ η αναβαθμισμένη έκδοση του Ninja ZX-10R SE εκμεταλλεύεται στο έπακρο την αγωνιστική τεχνογνωσία και εμπειρία που της προσδίδουν οι δύο συνεχόμενοι τίτλοι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes.

Το Ζ900 είναι σύγχρονη συνεισφορά της Kawasaki στο σαρωτικό τσουνάμι των νεορετρό που έχει παρασύρει την παγκόσμια μοτοσυκλετιστική βιομηχανία, επιστρατεύοντας ένα ιστορικό όνομα αλλά και την βαθιά γνώση της εταιρείας στο συγκεκριμένο θέμα, μιας και ήταν από τα πρώτα εργοστάσια που ασχολήθηκαν εδώ και αρκετά χρόνια με την προσαρμογή των κλασικών αξιών στα σύγχρονα δεδομένα. Η έκδοση Café αποτελεί και ένα πρώτης τάξεως παράδειγμα για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση το συγκεκριμένο μοντέλο, σε μια υποδειγματική άσκηση εργοστασιακού customizing.

Τα νέα μοντέλα της Kawasaki παρουσιάζονται μέσα από πληρέστατες τεχνικές αναλύσεις για την μηχανολογική και σχεδιαστική ταυτότητα που διαθέτουν.

Kawasaki Z900RS&CAFE 2018 Gallery -- Ο ορισμός του Café Racer!

Kawasaki Ninja H2 SX/SE 2018 Gallery -- Νέο όριο στις υπερ-τουριστικές!

Kawasaki Ninja ZX-10R SE GALLERY -- Με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις SHOWA

Kawasaki Ninja 400 2018 Gallery -- Πλήρης παρουσίαση του Ninja 400!

 

KTM

 

Η εταιρία με την ταχύτερη άνοδο εδώ και αρκετά χρόνια, δίνει υποσχέσεις για μία πολύ δυναμική μεσαία on-off και ένα ηλεκτρικό μέλλον που θα έχει ολοένα και λιγότερους περιορισμούς: Λεπτομέρειες και φωτογραφίες

KTM 790 Adventure R

ΚΤΜ 790 DUKE

 

Kymco

Κάθε χρονιά στην EICMA, η Kymco έχει και λαμπρότερη παρουσία. Από πέρσι που είδαμε το AK550 να παρουσιάζεται στην Intermot, καθώς και το Noodoe στο προηγούμενο Σαλόνι του Μιλάνο, φάνηκε ότι η Kymco θα περάσει σε μία γενικευμένη επίθεση απέναντι σε κάθε κατηγορία σκούτερ. Τα νέα της Concept το επιβεβαιώνουν: Πλήρες φωτογραφικό υλικό στις νέες Gallery:

Kymco Concept 2018 Gallery

Kymco XCITING 400 2018 Gallery -- Ανανέωση των best seller

 

MOTO MORINI

Αντιστέκεται στα προβλήματα και παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο. Σύμφωνα με τους Ιταλούς στο περίπτερό της, αυτή την φορά η ανάσταση είναι πιο κοντά από τις προηγούμενες… Δείτε τις νέες φωτογραφίες

Moto Morini Milano 2018 Gallery -- Με αναμνήσεις από το 3 ½

 

PEGEUOT

Στην παγκόσμια ιστορία της μοτοσυκλέτας ένα όνομα ήταν πρώτο: Η Pegeuot που έβγαλε στην παραγωγή τα πρώτα δίκυκλα και φέτος γιορτάζει τα 120 χρόνια με αδιάκοπη λειτουργία γιορτάζοντάς το με ειδικές εκδόσεις

Peugeot scooters 2018: 120 χρόνια ιστορίας με τα μάτια στο μέλλον

Peugeot Metropolis 2018 Gallery

Peugeot Djanco 125&50 2018 Gallery

Peugeot 2.0 e-powered Genze 2018 Gallery

 

PIAGGIO GROUP

Ένα όμορφο –νεόρετρό- Adventure που θα το πρόσεχες ακόμα κι αν δεν το είχαν στήσει σε σκηνικό «Lawrence of Arabia» χρησιμοποιείται για να προωθήσει τον δικύλινδρο που ετοιμάζει η Moto Guzzi. Δείτε τα V9 Roamer/Bobber και το Concept V85

Νέες Vespa 2018 Ηλεκτρική και ηλεκτρονική επανάσταση

Piaggio - Vespa Speciali 2018 Gallery

Piaggio - Vespa Primavera&Sprint 2018 Gallery

Piaggio - Vespa Elettrica 2018 Gallery

Moto Guzzi V85: Η επόμενη γενιά κινητήρων και πλαισίων της Guzzi

Moto Guzzi V85 Concept

Moto Guzzi V9 2018 Gallery

Moto Guzzi V7 III 2018 Gallery

Piaggio - Gilera SMT&RCR 50 2018 Gallery

Piaggio - Derbi Senda 50 2018 Gallery

SYM

H SYM εισέρχεται σε έναν οξύ ανταγωνισμό στην κατηγορία των μεγάλων σκούτερ, όσο προχωρά και στις μικρές μοτοσυκλέτες, αλλά και σε μία σημαντική εξέλιξη όπου προμηθεύει άλλους κατασκευαστές με κινητήρες

SYM TL1 2018 Gallery -- Ηχηρή είσοδο στα Premium Sport δικύλινδρα για την SYM

SYM ORBIT III 2018 Gallery

SYM NH_Trazer 200 2018 Gallery

SYM FNX 2018 Gallery

 

Triumph

Η Triumph για το 2018 παρουσίασε τέσσερα νέα μοντέλα, ή για να είμαστε πιο σωστοί ένα νέο μοντέλο και τρεις αναβαθμισμένες εκδόσεις, αν και αυτό το νούμερο σηκώνει πολύ συζήτηση, αφού κάθε ένα εκ των Tiger 1200 και Tiger 800 έχει από δύο εκδόσεις, που με τη σειρά τους θα διατίθονται σε δύο επιλογές, ανάλογα με τον πακέτο και το επίπεδο του εξοπλισμού! Από εκεί και πέρα, η εντελώς νέα προσθήκη επαναφέρει ένα ιστορικό όνομα για την Triumph, με το λογότυπο Speedmaster στο ρεζερβουάρ του. Με τον δικύλινδρο εν σειρά των 1200cc πρόκειται ουσιαστικά για ένα Bobber με λίγο διαφορετική θέση οδήγησης και με πρόβλεψη για συνεπιβάτη. Τέλος, το ίδιο το Bobber μπήκε κι αυτό σε διαδικασία ανανέωσης με μια all black έκδοση και βελτιώσεις στα σημεία, που το κάνουν ακόμη πιο ποθητό από πριν…

Triumph Bobber Black 2018

Triumph Speedmaster 2018 GALLERY

Triumph Tiger 800 XC/XR 2018 GALLERY -- Πλήρως ανανεωμένα Tiger800!!

Triumph Tiger 1200 XC/XR 2018 GALLERY -- Ελαφρύτερα και πολυτελέστερα

 

Yamaha

Το εργοστάσιο από το Iwata ήταν άλλη μια από τις πιο παραγωγικές παρουσίες της EICMA, όχι μόνο σε απόλυτο αριθμό μοντέλων αλλά και νέων τεχνολογιών, κάτι που είχε φανεί ήδη στο Tokyo Motor Show. Εκεί είδαμε για πρώτη φορά το Niken ως μοντέλο παραγωγής και φυσικά ήταν αυτό που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Μιλάνο, με τον Rossi να το παρουσίαζει στο κοινό. Η Yamaha είχε καταστήσει σαφές εδώ και καιρό πως θα επένδυε στην φιλοσοφία των τρίτροχων –και όχι μόνο για την κατηγορία των scooter- και το Niken είναι η πρώτη της πρόταση, σε μια μοτοσυκλέτα που διαθέτει στον πυρήνα της τον τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του ΜΤ-09.

Και μιας και γίνεται λόγος για την οικογένεια των ΜΤ, θα πρέπει να αναφέρουμε πως πέρα από τις χρωματικές ανανεώσεις των ΜΤ 125, ΜΤ-03, ΜΤ-10 και ΜΤ-09, η Yamaha παρουσίασε μια καινούργια έκδοση, το ΜΤ-09SP, με πιο πλούσιο εξοπλισμό, που ακολουθεί την φιλοσοφία του μεγαλύτερου ΜΤ-10SP, ενώ στο Μιλάνο είδαμε και για πρώτη φορά το ριζικά αναβαθμισμένο ΜΤ-07 με διαφορετική εργονομία, σχεδιασμό που θυμίζει ΜΤ-09 και ποιοτικότερες αναρτήσεις.

Το άλλο μεγάλο νέο –με βάση την εμπορική πορεία μέχρι τώρα του μοντέλου- ήταν η ανανεωμένη σχεδιαστικά γενιά του Tracer 900, η οποία διαθέτει νέα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, διαφορετική εργονομία θέσης οδήγησης και διαφορετικό σετάρισμα στις αναρτήσεις. Παράλληλα παρουσιάστηκε και η έκδοση GT, με τον πλούσιο ταξιδιωτικό της εξοπλισμό να αποτελεί την προστιθέμενη αξία.

Από την άλλη μεριά, όσοι περίμεναν το μοντέλο παραγωγής του Tenere 700 έπρεπε να αρκεστούν στο πρωτότυπο που βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης και το οποίο θα ταξιδέψει ανά τον κόσμο όλη την επόμενη χρονιά προκειμένου να καταλήξει στην οριστική του μορφή. Σ' αυτό το ταξίδι θα συνοδεύεται από την έκδοση Raid του Super Tenere που διαθέτει ένα υψηλό επίπεδο ταξιδιωτικού εξοπλισμού, ο οποίος εξελίχθηκε από τον πρεσβευτή και globetrotter της Yamaha, Nick Sanders, κάνοντας κι αυτή το ντεμπούτο της στην EICMA.

Yamaha R1M 2018 Gallery -- Αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά… χάρη στο ΜΟΤΟ

Yamaha MT-09 Tracer GT 2018 Gallery -- ΝέοTracer 900 και GT: Επενδύοντας στο Best Seller

Yamaha MT-09 Tracer 2018 Gallery -- ΝέοTracer 900 και GT: Επενδύοντας στο Best Seller

Yamaha NIKEN 2018 Gallery -- Δύο λεπίδες

Yamaha MT-125 2018 Gallery

Yamaha MT-10 2018 Gallery

Yamaha MT-09 SP 2018 Gallery -- To MT-09 που θέλαμε!

Yamaha MT-09 2018 Gallery

Yamaha MT-07 2018 Gallery -- Μεγάλωσε και ωρίμασε

Yamaha MT-03 2018 Gallery

Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid Edition 2018 Gallery

Yamaha Tenere 700 Prototype 2018 Gallery -- Νέοι ορίζοντες στην περιπέτεια

 

Ετικέτες

Faster Than Life – Nτοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

O Dave Madsen-Mygdal συνεχίζει να αγωνίζεται στα 60 του, μετρώντας 149 εκκινήσεις
motomagFaster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

19/4/2024

Το ντοκιμαντέρ “Faster Than Life” αναμένεται να βγει στις οθόνες τον Μάιο του 2024, εξιστορώντας μία από τις πιο όμορφες και ρομαντικές ανέκδοτες ιστορίες του TT, αυτή του ιδιώτη αγωνιζόμενου Dave Madsen-Mygdal, ο οποίος στα 60 του χρόνια μετρά... 149 εκκινήσεις (!), ενώ αναμένεται να δώσει το παρών και στο TT του 2024.

Γεννημένος στο Douglas, την πρωτεύουσα του θρυλικού Νησιού, ο Dave Madsen-Mygdal ξεκίνησε να τρέχει στους δρόμους του Isle of Man το 1979. Από το 1985 συμμετέχει αδιάκοπα στο θεσμό του TT, όχι όμως με κάποια εργοστασιακή ομάδα, αλλά ως ιδιώτης. Το γεγονός αυτό από μόνο του μεγαλώνει ακόμη περισσότερο τη σπουδαιότητα του κατορθώματός του, καθώς καλείται να καλύψει μόνος του τα έξοδα της συμμετοχής του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το πάθος του όμως για τους αγώνες δρόμου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από το κόστος, κάτι που φάινεται και από τις 149 εκκινήσεις του στον εμβληματικό Road-Racing αγώνα! Το 2024, στα 60 του πλέον χρόνια πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, ο Dave αναμένεται να βρεθεί για ακόμα μία φορά μεταξύ των αγωνιζομένων. Μόλις τρεις ακόμα αναβάτες έχουν ξεπεράσει το τριψήφιο φράγμα, με πιο πρόσφατο τον 8 χρόνια νεότερό του John McGuinness, ο οποίος πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 52, έχοντας 104 εκκινήσεις στο IOMTT. Την εξαιρετικά μικρή λίστα ολοκληρώνουν ο δέκα φορές νικητής Ian Lougher, ο οποίος σταμάτησε στις 136 και ο Jim Hodson με 114, που το 2002 τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία Lightweight 400. Στην ίδια κατηγορία ο Mygdal σημείωσε το 2003 το καλύτερό του αποτέλεσμα, φτάνοντας μέχρι την τέταρτη θέση.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δεν είναι όλα ρόδινα όμως. Ο Dave έχει καταθέσει τον δικό του φόρο αίματος στους αγώνες δρόμου, μέσω του 23χρονου γιού του Mark, ο οποίος έχασε την ζωή του σε ατύχημα που συνέβη στον αγώνα Southern 100, το 2013. Παρ’ όλα αυτά, ούτε αυτό στάθηκε ικανό να τον τρομάξει ή να του αλλάξει την γνώμη για τους αγώνες σε δημόσιο δρόμο, όπως το TT. Όπως βλέπουμε και στο τρέιλερ του “Faster Than Life”, στα pits έχει μαζί του και τα εγγόνια του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το ντοκιμαντέρ δεν επικεντρώνεται μόνο στην αγωνιστική πλευρά, αλλά και την ανθρώπινη που κρύβεται πίσω από το IOMTT. Επιδιώκει να μας δώσει μία κλεφτή ματιά από τους δεσμούς που αναπτύσσονται μέσα στην κλειστή ομάδα των αγωνιζομένων, τα συναισθήματα των οικογενειών, τα καλά και τα άσχημα, αλλά και μία γενικότερη εικόνα του τι κρύβεται πίσω από αυτά που βλέπουμε. Ο θεατής βλέπει εκ των έσω τι θυσίες χρειάζεται να κάνει ένας ιδιώτης για να βρεθεί στην σχάρα εκκίνησης του ιστορικού αγώνα. Τα πλάνα περιλαμβάνουν και μερικά θεαματικά onboard και εξωτερικά πλάνα του Dave να περνά μέσα από τις πόλεις και τα βουνά, ανάμεσα σε δέντρα και φράχτες με 240 χ.α.ω, στον αγώνα Supertwin.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δημιουργοί του ντοκιμαντέρ είναι οι Felipe Costa και Chip Gulland, ιδρυτές της εταιρείας Pitbox 6. Η αυτοβιογραφική ταινία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη συνδρομητικά, τον Μάιο του 2024. Τα έσοδα θα βοηθήσουν στην τελειοποίηση της παραγωγής (χρώμα και ήχος), προκειμένου να συμμετάσχει στα φεστιβάλ κινηματογράφου. Όσοι θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι για το πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη σελίδα Faster Than Life σε Facebook και Instagram.

Ετικέτες