Piaggio Motoplex

300 καταστήματα σε όλο τον κόσμο!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/2/2018

Ο όμιλος Piaggio είναι ένας από τους δραστήριους εμπορικά, εφαρμόζοντας ένα ενιαίο μοντέλο λιανικής πώλησης παγκοσμίως, για τα εμπορικά σήματα Piaggio, Vespa, Aprilia και Moto Guzzi. Πρόσφατα, όπως θα διαβάσετε και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, πέτυχε το ορόσημο των 300 καταστημάτων Motoplex, συνεχίζοντας την δυναμική εμπορική πορεία. Να υπενθυμίσουμε, ότι το πρώτο Motoplex που άνοιξε στην Ελλάδα, άνοιξε στην Αθήνα από τον κ. Λυμπερόπουλο, επίσημο διανομέα της Piaggio Hellas.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

"Συνεχίζεται η ανάπτυξη και ενοποίηση του δικτύου διανομής Motoplex, με τα πολυκαταστήματα του ομίλου Piaggio που προσφέρουν ενιαίο χώρο φιλοξενίας στα κύρια εμπορικά σήματα (Vespa, Piaggio, Aprilia και Moto Guzzi). Σύμφωνα με την πρωτοποριακή παγκόσμια στρατηγική που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο της εμπειρίας αγοράς, ο Όμιλος έχει καταφέρει σε μόλις τρία χρόνια να ολοκληρώσει την ανάπτυξη 300 καταστημάτων σε όλο τον κόσμο, βελτιώνοντας και εν μέρει αντικαθιστώντας το παραδοσιακό δίκτυο διανομής του.


Το σημαντικό ορόσημο επετεύχθη με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος στο Χονγκ Κονγκ, μία από τις πιο δυναμικές πόλεις της Ανατολής και στρατηγικός διεθνής οικονομικός κόμβος. Το Hong Kong Motoplex, στην οδό Kwa Wan, καταλαμβάνει περίπου 300 τετραγωνικά μέτρα, διαθέτοντας εκθεσιακό χώρο (με χώρους για σαλόνι και μπαρ) και συνεργείο. Εδώ, οι πελάτες μπορούν να βρουν σε έναν ενιαίο χώρο τα τέσσερα εμπορικά σήματα του Ομίλου και να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει η κληρονομιά της ιταλικής τεχνολογίας, σχεδιασμού και στυλ, η οποία έχει κερδίσει παγκόσμια αναγνώριση.
Η εκδήλωση για το άνοιγμα στο Χονγκ Κονγκ διοργανώθηκε αμέσως μετά τα εγκαίνια της περασμένης εβδομάδας για το κατάστημα Motoplex στο Μπανγκαλόρ της Ινδίας, με παρουσία του υπουργού Εσωτερικών της Πολιτείας Karnataka, Sri Ramalinga Reddy. Το Bangalore Motoplex βρίσκεται στον περιφερειακό δρόμο Marathahalli, καταλαμβάνοντας έκταση περίπου 800 τετραγωνικών μέτρων.


Τα καταστήματα Motoplex που άνοιξαν τους τελευταίους μήνες περιλαμβάνουν τις δύο νέες τοποθεσίες στην Ιταλία (Ρώμη και Φλωρεντία) και, ακόμα στην Ευρώπη, στην Ισπανία (Βαρκελώνη και Μάλαγα), την Πράγα (πρωτεύουσα της Τσεχίας), το Βουκουρέστι στη Ρουμανία και τη Σόφια, πρωτεύουσα της Βουλγαρίας. Στη Νότια Αμερική, τα πιο σημαντικά καταστήματα είναι στο Μπουένος Άιρες, πρωτεύουσα της Αργεντινής, Μοντεβιδέο, πρωτεύουσα της Ουρουγουάης και στην Πόλη του Μεξικού, πρωτεύουσα του Μεξικού. Στην Ασία, καταστήματα Motoplex έχουν ανοίξει στην Κουάλα Λουμπούρ, την πρωτεύουσα της Μαλαισίας, την πόλη-κράτος Σιγκαπούρη και την ινδική πόλη Χαϊντεραμπάντ. Κατάστημα Motoplex άνοιξε και στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Αυστραλίας, τη Μελβούρνη.
Στην Ελλάδα, η φιλοσοφία Motoplex εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα, με την αναμόρφωση του γνωστού καταστήματος Κ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, επί της Λ. Βουλιαγμένης. Στο σύγχρονο και φιλόξενο περιβάλλον του καταστήματος Motoplex, εκτίθεται πλήρης γκάμα οχημάτων και αξερουάρ από τις μάρκες του Ομίλου Piaggio, ενώ προσφέρονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πριν και μετά την πώληση.


Η φιλοσοφία Motoplex αποτελεί ένα νέο ορόσημο λιανικής πώλησης στη βιομηχανία των δύο τροχών, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους να εκμεταλλεύονται σε ένα σημείο πώλησης τη δυναμική των εμπορικών σημάτων και των προϊόντων του Ομίλου Piaggio: τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους πελάτες ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των δύο τροχών σε ένα χώρο όπου, εκτός από οχήματα και αξεσουάρ, μπορούν επίσης να βρουν αποκλειστικά είδη merchandising, τεχνική εξυπηρέτηση, ενώ έχουν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν στο καθιστικό, συζητώντας για αγώνες, μοτοσυκλέτες και ταξίδια με εξειδικευμένο προσωπικό που μοιράζεται το ίδιο πάθος.
Μέσω της υλοποίηση των Motoplex, τα τελευταία χρόνια ο Όμιλος Piaggio σημείωσε βελτίωση του μείγματος προϊόντων στις πωλήσεις και σημαντική αύξηση πωλήσεων αξεσουάρ και ειδών merchandising, ενώ είναι γεγονός ότι τα παραδοσιακά σημεία πώλησης που αναμορφώθηκαν σύμφωνα με τη νέα φιλοσοφία απολαμβάνουν σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών τους."


 

Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο

Μέσα σε μία ημέρα νέος CEO και νέος αντιπρόεδρος
motomag Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Αλλαγές στην ηγεσία της Fantic είχαμε το τελευταίο διάστημα καθώς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας εξέλεξαν ομόφωνα τον Paolo Fontana ως νέο CEO και τον Mariano Roman ως νέο αντιπρόεδρο.

Ο Paolo Fontana, ο οποίος είχε ήδη διοριστεί ως Γενικός Διευθυντής της Fantic τον Ιανουάριο του 2024, αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στον Όμιλο Fantic Motor S.p.A., ο οποίος ελέγχει επίσης τις μάρκες Motori Minarelli και Bottecchia.

Από την άλλη ο Mariano Roman, νεοδιορισθείς πρόεδρος της ANCMA (Σύνδεσμος Κατασκευαστών Δικύκλων και Ποδηλάτων της Ιταλίας), αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου της Fantic, συνεχίζοντας παράλληλα να ηγείται στους τομείς των προϊόντων, της έρευνας και ανάπτυξης και των αγώνων που αφορούν την Fantic.

Paolo Fontana: "Είναι τιμή για μένα να αναλάβω αυτόν τον ρόλο και είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Mariano Roman για τη συνεχή υποστήριξη που μου παρείχε αυτούς τους μήνες. Ξεκίνησα την καριέρα μου στον κόσμο των μοτοσυκλετών, που ήταν πάντα το μεγάλο μου πάθος, παράλληλα με την ορεινή ποδηλασία. Το να επιστρέφω τώρα σε αυτό, χάρη σε αυτή τη σημαντική θέση στη Fantic, με κάνει υπερήφανο και μου δίνει ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι ολόκληρος ο όμιλος μπορεί να εκφράσει τις τεράστιες δυνατότητές του και, από την πλευρά μου, είμαι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτό".

Ο Mariano Roman δήλωσε: "Ο διορισμός μου ως Προέδρου της ANCMA ήταν μια αναγνώριση για το έργο που έχω επιτελέσει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, και όχι μόνο για τα συναρπαστικά ορόσημα που πέτυχα μαζί με τη Fantic. Ο αυξανόμενος φόρτος ευθυνών και δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το τριετές σχέδιο ανάπτυξης απαιτούσε περισσότερη υποστήριξη. Αυτό εκπληρώθηκε μέσω της συνεργασίας με τον Paolo Fontana, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει ότι είναι ομαδικός παίκτης ερμηνεύοντας το πραγματικό πνεύμα της εταιρείας ως Γενικός Διευθυντής και αξίζει πλήρως την εμπιστοσύνη των μετόχων και του Διοικητικού Συμβουλίου".