Με αφορμή την προσαρμογή στις προδιαγραφές Euro 4 η BMW έκανε ένα lifting στα δύο street μοντέλα με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 800 κυβικών. Από μηχανολογικής πλευράς έχουμε τις ίδιες αλλαγές που έγιναν και στα F 700/800 GS που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα και συγκεκριμένα ο ψεκασμό έγινε ride by wire αποκτώντας έτσι δύο Ride Modes (Rain-Road) ενώ στα έξτρα υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ενός Dynamic Mode.
Ο σχεδιασμός του πίνακα οργάνων άλλαξε για μεγαλύτερη ευκρίνεια και προστέθηκε η υποχρεωτική πλέον λυχνία MIL (Malfunction Indicator Light) που ειδοποιεί για πιθανή δυσλειτουργία του ψεκασμού, ενώ οι ψηφιακές τους ενδείξεις εμπλουτίστηκαν περεταίρω.
Το “γυμνό” R έχει αλυσίδα για την τελική μετάδοση (όπως τα αντίστοιχα GS) το “sport-touring” GT είναι το μόνο της οικογένειας που εξακολουθεί να έχει ιμάντα.
Ανανεωμένη είναι και η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού, όπου προστέθηκε μία χαμηλότερη σέλα, ένα πιο ψηλό τιμόνι, ζάντες HP με κόκκινο σιρίτι και δύο νέα τελικά εξατμίσεων HP σε τιτάνιο ή Carbon