Γράφτηκε από: 
το Μαύρο Σκύλο

Aprilia RSV4 Βiaggi Replica: Για επαγγελματίες

Δεν είναι μόνο τα χρώματα ίδια με την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbikes με αναβάτη τον Μax Biaggi, σε αυτήν τη Replica. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα αξίας 50.000 ευρώ και αντίστοιχων χαρακτηριστικών.

Δημιουργήθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia, υπό τη διεύθυνση του Gigi Dall'Igna με σκοπό να προσφέρει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξοπλισμού σε ιδιώτες. Ο V4 με τη περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων στις 65ο αποδίδει 20 περισσότερους ίππους σε σχέση με την RSV4 παραγωγής και ένα χιλιογραμμόμετρο περισσότερη ροπή, συνολικά δηλαδή αποδίδει 200 ίππους και 12,7Κg.m. Η 4 σε 2 σε 1 εξάτμιση της Akrapovic από τιτάνιο βοηθάει  ιδιαίτερα στην αύξηση της απόδοσης. Το πλαίσιο προσφέρει δυνατότητες ρύθμισης στη τοποθέτηση του κινητήρα, τη ρύθμιση του ύψους του άξονα του ψαλιδιού και της κλίσης του άξονα του λαιμού. Οι αναρτήσεις έρχονται από τις κορυφαίες σειρές της Ohlins και οι από σφυρήλατο μαγνήσιο ζάντες της Marchesini έχουν διαστάσεις 3,5 x 16,5 ίντσες η εμπρός και 6,25 x 16,5 η πίσω. “Επαγγελματικές” είναι και οι διαστάσεις των Pirelli Diablo SBK που φοράνε 120/75 R 420 μπροστά και 190/65 R 420 πίσω. Ολόκληρο το κουστούμι είναι από υψηλής ποιότητας ανθρακονήματα, ενώ τα προστατευτικά για τον κινητήρα είναι ενισχυμένα και με Kevlar. Το βάρος της έχει ανακοινωθεί στα 175 κιλά – με άδειο μόνο το ρεζερβουάρ- με τη κατανομή του να είναι 52% στον μπροστινό τροχό και 48% στο πίσω. Η εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων είναι ευρύτατη όχι μόνο στη Ride by Wire τροφοδοσία αλλά και στις ρυθμίσεις και στη συλλογή δεδομένων. Προέρχεται κατ’ ευθείαν από την εμπειρία του αγωνιστικού τμήματος, αυτήν τη δύσκολα αποκτημένη γνώση από τις δίχρονες μοτοσυκλέτες των GP, και δίνει τη δυνατότητα ακριβέστατης ρύθμισης του ελέγχου της πρόσφυσης. Επιπλέον υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του μονόδρομου συμπλέκτη και της προερχόμενης από τον κινητήρα επιβράδυνσης, shifter για τις αλλαγές ταχυτήτων ακόμη και περιοριστής ταχύτητας για τη κίνηση στα Pits. Οι αισθητήρες φροντίζουν αν μεταδίδουν δεδομένα για τον κινητήρα και τις συνθήκες κίνησης της μοτοσυκλέτας και τα προγράμματα της ABM φροντίζουν για την επεξεργασία τους. Η μίζα έχει παραμείνει αλλά όχι και το σταντ.