Peugeot Motocycles – Στον αέρα για λίγο ακόμη η αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα

Κάποιος να τους αναλάβει
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/11/2022

Έχουμε συγκεντρώσει μία σειρά ερωτημάτων καιρό τώρα, κυρίως από ιδιοκτήτες σκούτερ της Peugeot που δεν έχουν κανένα νεότερο για την αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα καθώς λαμβάνουν συγκεχυμένα μηνύματα από την TEOMOTO που μέχρι πρόσφατα είχε και την Kawasaki, πριν αυτή καταλήξει στην KSR Hellas.

Με την πυκνή ανταπόκρισή μας από την EICMA και την κάλυψη των νέων μοντέλων της Peugeot ένα προς ένα, ξεκίνησαν τα πρώτα σχόλια για το ποια είναι η κατάσταση της αντιπροσώπευσής τους στην Ελλάδα που γρήγορα έγιναν μηνύματα απορίας. Τα οποία με την σειρά τους ήρθαν να προστεθούν στα παλαιότερα ερωτήματα που είχαμε λάβει.

Στα πλαίσια της EICMA είχαμε την ευκαιρία μίας γρήγορης συζήτησης με τα στελέχη της Peugeot σχετικά με την πορεία στην ελληνική αγορά, το γεγονός πως δεν λειτουργεί καμία ιστοσελίδα για τα δίκυκλα της Peugeot στην Ελλάδα, ζητώντας επίσης να μάθουμε και για το μέλλον.

Να θυμίσουμε πως τα δίκυκλα της Peugeot έχει αναλάβει από το 2019 η Mahindra με τα κεντρικά να παραμένουν στην Γαλλία και να δημιουργούνται τρία εργοστάσια στην Jinan  της Κίνας, στην Mandeure της Γαλλίας και στην Pithampur της Ινδίας.

Μετά την απώλεια της Kawasaki από την ΤΕΟΜΟΤΟ, τα νέα στελέχη της Peugeot Motocycles μας είπαν πως η κατάσταση ήταν «περίπλοκη» και για τους ίδιους, απαντώντας «ουδέν σχόλιο» όταν τους επισημάναμε πως στην Ελλάδα είχε κυκλοφορήσει φημολογία ότι τα ηνία έχει αναλάβει ο ίδιος αντιπρόσωπος που έχει και τα αυτοκίνητα της Peugeot. Επέκτειναν αμέσως μετά την απάντησή τους, λέγοντας πως βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο για την ελληνική αγορά, καθώς αμέσως μετά την EICMA στοχεύουν να λάβουν αποφάσεις ώστε η επόμενη σεζόν να ξεκινήσει πιο δυναμικά για τα σκούτερ της Peugeot.

Το νέο λοιπόν είναι πως για τους ιδιοκτήτες που ήδη υπάρχουν καθώς και για όσους ενδιαφέρονται για την νέα γκάμα της Peugeot, σύντομα θα διαφαίνεται ένας λαμπρότερος ορίζοντας. Είτε μείνουν με την TEOMOTO είτε προχωρήσουν σε μία νέα αντιπροσώπευση με κάποιον που ήδη βρίσκεται στην αγορά και μπορεί άμεσα να τους υποστηρίξει με δίκτυο, όπως και γίνονται τέτοιες ζυμώσεις, η κατάσταση της Peugeot στα δίκυκλα για το 2023 θα είναι πολύ σύντομα απολύτως ξεκάθαρη και όχι στα πλαίσια που κινείται τα τελευταία δύο χρόνια.

 

 

 

 

 

 

Ετικέτες

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει [VIDEO]

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας δείχνουν τι να περιμένουμε
motomagBajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

29/4/2024

Η Bajaj αναμένεται να προσθέσει ένα ακόμα μέλος στην οικογένεια των σπορ γυμνών μοντέλων της, το NS400, διευρύνοντας έτσι τη συγκεκριμένη οικογένεια μοτοσυκλετών της προς τα πάνω, με την παρουσίαση να αναμένεται στις 3 Μαΐου, ενώ νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μας αποκαλύπτουν την τελική μορφή του μοντέλου.

Το Pulsar NS400 αποτελεί αυτή την στιγμή, το μεγαλύτερο σε κυβισμό Pulsar που έχει παράξει η εταιρεία. Όπως βλέπουμε στις κατασκοπευτικές εικόνες, σχεδιαστικά διατηρεί την επιθετική φιλοσοφία που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας. Η σέλα δύο επιπέδων, το κομμάτι της ουράς και οι χειρολαβές θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το NS200. Όπως βλέπουμε, όμως, το ρεζερβουάρ και ειδικότερα οι επεκτάσεις του έχουν νέο σχεδιασμό, χαρίζοντας μία ελαφρώς ξεχωριστή εμφάνιση στον μεγάλο αδερφό.

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει

Μπροστά βλέπουμε έναν LED προβολέα τύπου προτζέκτορα, ο οποίος περιβάλλεται από δύο DRL φωτιστικά σώματα, σε σχήμα κεραυνού, στοιχείο που χαρακτηρίζει και το teaser βίντεο της εταιρείας. Τα γωνιώδη πλαστικά που περικλείουν τον προβολέα, τονίζουν ακόμη περισσότερο την επιθετική σχεδιαστική ταυτότητα του νέου Pulsar NS400, με τα προστατευτικά του ψυγείου να έχουν carbon υφή, θυμίζοντας το εξωτικό υλικό.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες όσον αφορά τον κινητήρα, πέραν του ότι μιλάμε για μία υγρόψυκτη, μονοκύλινδρη μονάδα κοντά στα 400 κυβικά. Η συνεργασία της Bajaj με την KTM είναι γνωστή. Επομένως, το θέμα είναι αν θα δανείζεται τον κινητήρα των 399 κυβικών που είδαμε στην πρόσφατη ανανέωση του 390 Duke της KTM για το 2024 ή αν θα πάρει την καρδιά του Dominar 400 των 373 κυβικών, με διαφορετική χαρτογράφηση, προκειμένου η απόδοση να ταιριάζει στον νέο της ρόλο. Κρίνοντας από το αγοραστικό κοινό που στοχεύει η οικογένεια Pulsar γενικότερα, τότε οι πιθανότητες γέρνουν την ζυγαριά περισσότερο στη δεύτερη λύση. Μένει να περιμένουμε μέχρι τις 3 Μαΐου, για να μάθουμε σίγουρα.

Bajaj Pulsar NS400 – Η οικογένεια Pulsar μεγαλώνει

Κάτω από τα πλαστικά, βλέπουμε ένα ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, παρόμοιο με αυτό του NS200. Αυτό, σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, θα συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, το οποίο μοιάζει αρκετά μεγάλο σε διάμετρο. Πίσω, ένα μονό αμορτισέρ αναλαμβάνει να αποσβένει τις ανωμαλίες, χωρίς ακόμα να έχουν γίνει γνωστές τυχών ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο μπροστά και έναν πίσω, με τους τροχούς να είναι χυτοί με μπράτσα – πιθανότατα 17 ιντσών.

Στον βασικό εξοπλισμό, αναμένεται να υπάρχει μία ψηφιακή LCD οθόνη, όμοια με αυτή που δέχτηκαν τα μοντέλα της οικογένειας στην τελευταία τους ανανέωση. Πιθανότατα θα έχει Bluetooth για δυνατότητα συνδεσιμότητας, με τον αναβάτη να μπορεί να διαχειριστεί από εκεί εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα, ενώ θα δίνει και την δυνατότητα turn by turn πλοήγησης. Όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες, ο κινητήρας θα εξοπλίζεται με μία ποδιά, για μεγαλύτερη προστασία.

Όπως έχει ανακοινώσει ο ινδικός κολοσσός, Bajaj, το νέο και μεγαλύτερο σε κυβισμό μέχρι σήμερα, Pulsar NS400, αναμένεται να παρουσιαστεί στις 3 Μαΐου. Με γνώμονα ότι στην Ευρώπη έχουμε ήδη τόσο το Dominar 400, όσο και το 390 Duke της KTM, τα οποία συμμορφώνονται με τις Euro5+ προδιαγραφές, δεν είναι απίθανο το Pulsar NS400 να κάνει την εμφάνισή του και προς τα μέρη μας.

Ετικέτες