Τεχνικά άρθρα

Το RPHA-11 είναι η νέα ναυαρχίδα της κορεάτικης εταιρείας στα full face-racing κράνη και ο διάδοχος του πολύ επιτυχημένου RPHA-10, για το οποίο έχετε διαβάσει εδώ την κριτική μας μετά από πέντε χρόνια συνεχόμενης χρήσης. Η αιχμή του δόρατος της HJC είναι ουσιαστικά η εξέλιξη του...+
Ο τροχός είναι το μοναδικό μη αναρτώμενο και ταυτόχρονα κινούμενο και περιστρεφόμενο εξάρτημα σε μια μοτοσυκλέτα. Επίσης, είναι μεγάλο σε όγκο, βαρύ και πέρα από την αδράνεια και τη στροφορμή, δημιουργεί και άλλο ένα φαινόμενο της φυσικής που ονομάζεται γυροσκοπικό φαινόμενο...+
Οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας που περιλαμβάνουν χιόνι και συνθήκες πάγου έχει διπλή επίδραση σε εμάς τους μοτοσυκλετιστές. Αρχικά μας καθιστά σκεπτικούς να βγούμε στους δρόμους, ενώ όταν οι συνθήκες αλλάξουν και αρχίσουμε τα χιλιόμετρα, βλέπουμε να καταστρέφεται το...+
Video of OZWeNPi2XkE Η τεχνολογία των πνευματικών βαλβίδων δεν είναι νέα και χρησιμοποιείται πάνω από δύο δεκαετίες στη F1 και φυσικά στους κινητήρες των MotoGP. Όμως τώρα τελευταία όλο και περισσότερο εμφανίζονται κινητήρες πιο “ευρείας παραγωγής” που προσπαθούν να...+
Ποιες είναι οι καλύτερες μπιέλες; Οι ατσάλινες; Οι σφυρήλατες; Οι τιτανίου; Οι αλουμινένιες; ΌΛΕΣ είναι η σωστή απάντηση, αφού το υλικό και η μέθοδος κατασκευής της μπιέλας, εξαρτώνται από τον τύπο του κινητήρα και το είδος της δουλειάς που θέλουμε να κάνει. Έτσι, ακόμα και αν...+
Ilmor 5 Stroke Engine
Ποια δίχρονα και ποια τετράχρονα; Το μέλλον σύμφωνα με την ILMOR είναι στους … πεντάχρονους κινητήρες και για να το αποδείξει έφτιαξε ένα πρωτότυπο 700 κυβικών που αποδίδει 130 ίππους! Η λογική αυτού του “πεντάχρονου” κινητήρα είναι πολύ απλή και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται...+
Επειδή τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο ανοίγονται συζητήσεις για τις νέες τεχνολογίες στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας και τις δυνατότητες επικοινωνίας των μοτοσυκλετιστών με τον έξω (από το κράνος τους…) κόσμο, σκεφτήκαμε , όχι απλώς να δούμε και να αναφέρουμε ποιες...+
Γράφαμε στο περιοδικό πριν από οκτώ χρόνια, πως έπρεπε το ανθρακόνημα να αντιμετωπιστεί διαφορετικά από τους κατασκευαστές για να φτάσει κάποτε να γίνει δομικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας. Πως στόχος δεν θα πρέπει να είναι να αντιγράψει το αλουμινένιο πλαίσιο, αλλά να...+
Η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων μιας μοτοσυκλέτας είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για την άνεση ή την σπορ συμπεριφορά της, αλλά κυρίως για την ασφάλειά μας. Οι περισσότεροι αναβάτες και κυρίως οι κάτοχοι σπορ μοτοσυκλετών, αναζητούν τον “γκουρού” που θα τους κάνει τις “μαγικές”...+
Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν ψάχνει τρόπους για να αυξήσει την απόδοση του κινητήρα της μοτοσυκλέτας του είναι να αλλάξει το τελικό ή ολόκληρη την εξάτμιση με μία “ελεύθερη” after market. Το αποτέλεσμα όμως τις περισσότερες φορές δεν είναι το αναμενόμενο και σε...+
Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί μοτοσυκλετών είναι η ολίσθηση του συμπλέκτη τους – με άλλα λόγια το πατινάρισμα. Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί την ολίσθηση του συμπλέκτη; Οφείλεται μόνο στο λιπαντικό; Μπορεί η σύνθεση ή η ποιότητα του λιπαντικού να...+
Εγγραφή στο Τεχνικά άρθρα