EICMA 2014: Συνεχές update!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/11/2014

Καθώς η EICMA έχει ανοίξει τις πόρτες της για τους δημοσιογράφους, τα νέα μοντέλα του 2015 θα παρουσιάζονται σταδιακά μέσα στην ημέρα. Σε αυτή τη σελίδα θα ανανεώνουμε φωτογραφίες και πληροφορίες, όπως μας έρχονται από τον Νίκο Θεοδωράκη, που βρίσκεται εκεί, παρακολουθώντας τις εξελίξεις, και συνομιλώντας με τους ανθρώπους των εταιριών

BMW S1000XR

BMW F800R:

Ducati Multistrada 1200:

 

 

Honda RC213V-S:

Honda "Africa Twin" - True Adventure Prototype

Χωματερό, με DCT, έτοιμο για παραγωγή!

Η Honda παρατείνει την αγωνία. Δεν μας λέει ούτε καν τα κυβικά ή κάποιο άλλο τεχνικό στοιχείο. Δεν είμαστε σίγουροι ούτε αν αυτό θα είναι το πραγματικό του όνομα. Το είδαμε όμως, λασπωμένο και παραλλαγμένο, κι έχουμε να πούμε τα εξής: Όντως είναι δικύλινδρο παράλληλο – αγνώστων κυβικών. Το συγκεκριμένο έχει κιβώτιο DCT, κάνοντάς το την πρώτη σύγχρονη χωματερή μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο. Άγνωστο αν θα βγει και με κανονικό κιβώτιο. Τα υπόλοιπα φαίνονται πολύ ενθαρρυντικά. Τροχοί 21-17, για να βρίσκεις τα σωστά χωματερά λάστιχα, ψυγείο λαδιού, φίλτρο αέρα ψηλά και μπροστά (δείτε και τις εισαγωγές του αέρα δεξιά και αριστερά από τους προβολείς), ψυγείο λαδιού, λεπτή γενικά σιλουέτα, ψηφιακά όργανα, ακτινικές δαγκάνες και δίσκοι wave, σωστά χωματερά μαρσπιέ. Φαίνονται οι βάσεις για τα φλας και για τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Η Ηοnda φρόντισε να το λασπώσει και να το βάψει παραλλαγή, αλλά από τις λεπτομέρειες φαίνεται ξεκάθαρα πως είναι έτοιμο για παραγωγή. Θα σας ενημερώνουμε για ό,τι νέο μαθαίνουμε.

Honda "Africa Twin" - True Adventure Prototype:

 

Yamaha R1 & R1M Το παιδί του Rossi

Η Yamaha μας υπόσχεται ότι η νέα R1 θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των superbike. Σύμφωνα με το ιαπωνικό εργοστάσιο, ο Valentino Rossi εργάστηκε από την αρχή μαζί με την ομάδα σχεδιασμού και ήταν ο βασικός οδηγός εξέλιξης της νέας R1. Ο ίδιος ο Rossi από την μεριά του τόνισε, ότι προσπάθησε να μεταφέρει στην μοτοσυκλέτα το βασικό χαρακτηριστικό της M1, που είναι η ευκολία οδήγησης στο όριο. Για να το πετύχουν αυτό, έδωσαν μεγάλη προσοχή στην εργονομία της θέσης οδήγησης, στην αίσθηση και την δύναμη των φρένων, καθώς και στην λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Συγκριμένα, η νέα R1 έχει αισθητήρες επιτάχυνσης έξι κατευθύνσεων, που στέλνουν δεδομένα στην κεντρική μονάδα διαχείρισης και από εκεί ελέγχονται: το ρυθμιζόμενο traction control, slide control, wheelie control, launch control και φυσικά το ABS και τα προγράμματα απόδοσης του κινητήρα. Επίσης, μέσω ενός App για Android, ο αναβάτης θα μπορεί να μεταφέρει δεδομένα από την μοτοσυκλέτα στο smartphone του και αντίστροφα.

Η ιπποδύναμη του νέου τετρακύλινδρου crossplane κινητήρα ανακοινώθηκε στους 200 ίππους (οι φήμες που έλεγαν για 230, δεν επαληθεύτηκαν…), όμως το βάρος είναι στα 199 κιλά γεμάτη, δηλαδή 14 ολόκληρα κιλά λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Σύμφωνα με τους παραπάνω αριθμούς, η νέα R1 επιτυγχάνει τον μαγικό λόγο αναλογίας κιλών/ίππων του 1:1. Για να επιτευχθεί αυτή η δραματική μείωση βάρους, το υποπλαίσιο και οι τροχοί είναι από μαγνήσιο (μόνο τα Ducati Desmosedici RR και Panigale Superleggera των €65.000+ είχαν μέχρι σήμερα τέτοιες ζάντες) η εξάτμιση από τιτάνιο και το ρεζερβουάρ είναι αλουμινένιο. Παράλληλα με την ‘’απλή’’ R1, θα υπάρχει και η ακριβότερη έκδοση R1M, που είναι ακόμα περισσότερο επικεντρωμένη για χρήση σε πίστα - αν και έχει σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη. Η κύρια διαφορά εδώ είναι οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins, το quick-shifter, οι billet δαγκάνες των φρένων και το carbon φαίρινγκ.

Yamaha R1:

Kawasaki H2

210HP, 238kg

Οι διαφορές από το H2R είναι πολύ λιγότερες απ’ ότι περιμέναμε. Οι ανακοινώσεις της Kawasaki ανεβάζουν το H2R στα 305 άλογα, και το Η2 στα 210, στις 11.000 στροφές. Η μείωση των... 90-95 ίππων (αν έχεις πολλά, κόβεις και πολλά) γίνεται με διαφορετικούς εκκεντροφόρους, άλλη χαρτογράφηση και φυσικά, νόμιμη για το δρόμο εξάτμιση, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι το βάρος που βρίσκεται ψηλά για superbike, στα 238 γεμάτα κιλά, 37 περισσότερα από το ZX-10R.

Mάθαμε επίσης πως ο κινητήρας έχει ένα πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης, γύρω και ανάμεσα από τους ξεχωριστούς στην κεφαλή αυλούς εισαγωγής, γύρω από τις έδρες των βαλβίδων και το μπουζί, που στόχο έχει να διατηρεί τις τοπικές θερμοκρασίες σε λογικά επίπεδα. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα δουλεύει με πίεση 1,5 έως 2 bar, ενώ δεν υπάρχει intercooler για την ψύξη του εισερχόμενου αέρα (που θερμαίνεται καθώς συμπιέζεται). Η σχέση μετάδοσης ανάμεσα στον στρόφαλο και τον κομπρέσορα είναι 9,2, κάτι που σημαίνει πως στις 14.000 στροφές ο κομπρέσορας θα γυρίζει περίπου στις 130.000. Στις 10.500 πάντως, θα αποδίδει 13,5 κιλά ροπής.

Μια ακόμα πρωτιά του Η2 είναι το πιρούνι του, ένα KYB AOS-II, με διαχωρισμένο το λάδι από τον αέρα, στα πρότυπα των αντίστοιχων πιρουνιών motocross. Eίναι όμως η πρώτη του εμφάνιση σε μοτοσυκλέτα δρόμου.

Τα φρένα του είναι Brembo, με δίσκους 330 mm και ακτινικές δαγκάνες, ενώ οι ζάντες είναι φυσικά ειδικά σχεδιασμένες για το Η2 και φοράνε λάστιχα Bridgestone Battlax RS10.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει για την βαφή του, αφού στην διαδικασία χρησιμοποιούνται ιόντα αργύρου που με την χρήση ενός καταλύτη αφήνουν ένα στρώμα καθαρού ασημιού, έτσι ώστε η τελική βαφή να κάνει ιδιαίτερες αντανακλάσεις μοιάζοντας να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τον φωτισμό και την γωνία.

Ακόμα και τα 210 άλογα, πόσο μάλλον τα 300+, χρειάζονται τα ηλεκτρονικά τους για να αξιοποιηθούν, και το Η2 έχει άφθονα: KIBS (ABS), KTRC (traction control), KLCM (launch control, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης), και KEBC (engine brake control, σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα).

Και για να ευλογήσουμε λίγο τα γένια μας, επιβεβαιώθηκαν πλήρως όσα μόνο το ΜΟΤΟ είχε γράψει για το H2R, όπως η χρήση τεχνολογίας από το project ΖΧ-RR των MotoGP, για παράδειγμα στο κιβώτιο ταχυτήτων και συνολικά την τεχνολογία του κινητήρα.

Δείτε επίσης, και ακούστε τις δύο διαφορετικές εκδόσεις, όπως παρουσιάζονται από τον γνωστό "βενζινοκέφαλο" (κατά το petrolhead) Jay Leno, σε ένα video από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού: 

    

Δείτε επίσης και το promo video της Kawasaki που μόλις ανέβηκε:

 

Kawasaki H2 – νέες πληροφορίες

  • Κάθε κινητήρας συναρμολογείται από τον ίδιο άνθρωπο, από την αρχή ως το τέλος.
  • Η παραγωγή των Η2 και H2R γίνεται σε ειδικό χώρο του εργοστασίου και όχι στις ήδη υπάρχουσες γραμμές παραγωγής.
  • Η θέση των πλαϊνών της ουράς ρυθμίζεται κατά 15mm μπρος – πίσω (για αδύνατους ή για... )
  • Το H2R ζυγίζει 20 κιλά λιγότερα από το Η2, δηλαδή φτάνει τα 218 γεμάτο βενζίνη.
  • Το H2R θα φτιάχνεται κατόπιν παραγγελίας, οπότε μην περιμένετε να δείτε από ένα σε όλους τους dealer Kawasaki, αν δεν το παραγγείλετε.
  • Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης επιτρέπει στον αναβάτη να κρατάει το γκάζι τέρμα ανοιχτό όσο έχει πατημένο τον συμπλέκτη, χωρίς οι στροφές του κινητήρα να ανεβαίνουν στο θεό... Μόλις αφήσει τον συμπλέκτη, τα ηλεκτρονικά φροντίζουν να μην υπάρχει σπινάρισμα, και αρχικά οι στροφές περιορίζονται στις 10.000 (με την μέγιστη ιπποδύναμη να έρχεται στις 11.000).
  • Το βάψιμο γίνεται όλο στο χέρι. Μόνο οι συγκολλήσεις του πλαισίου γίνονται από ρομπότ (και μην ξεχνάμε πως η Kawasaki είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία των βιομηχανικών ρομπότ).
  • Οι σωλήνες του πλαισίου έχουν η κάθε μία διαφορετική διατομή ή και πάχος, ανάλογα με τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε κάθε περιοχή του.
  • Η αεροδυναμική μελέτη που έχει γίνει επιτρέπει να περνάει μιάμιση φορά περισσότερος αέρας μέσα από τα ψυγεία (σε σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα), κυρίως λόγω της καλύτερης απαγωγής του θερμού αέρα πίσω από τα ψυγεία.
  • Εκτός από επιμελημένη ψύξη, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην λίπανση: Δύο μπεκ λαδιού ψεκάζουν από κάτω κάθε πιστόνι (κυρίως για ψύξη), άλλα δύο ψεκάζουν την αλυσίδα Morse Hy-Vo του κομπρέσορα στα σημεία που πλησιάζει τα γρανάζια, και άλλα... 12 (!) ψεκάζουν το κιβώτιο σε συγκεκριμένα σημεία, κάτι που η Kawasaki εφαρμόζει για πρώτη φορά (και προφανώς είναι απαραίτητο).
  • Και τώρα, γκαγκάν γκαγκάν, το μυστήριο του Ram Air: Aφού υπάρχει κομπρέσορας που διπλασιάζει την παροχή αέρα της εισαγωγής, γιατί η Kawasaki μιλά για Ram Air, που ποτέ δεν θα μπορούσε να ανεβάσει τέτοια πίεση; Απλά γιατί η εισαγωγή του αέρα στο εμπρός μέρος του φαίρινγκ (μονή στο Η2) έχει διατομή τρεις φορές μεγαλύτερη από την εισαγωγή του κομπρέσορα και είναι όσο το δυνατόν πιο ευθύγραμμη. Οπότε, αν ο κομπρέσορας διπλασιάζει την πίεση του αέρα που φτάνει σ’ αυτόν, η πίεση μετά τον κομπρέσορα στην πράξη θα ανεβαίνει στις υψηλές ταχύτητες πάνω από τα ονομαστικά 2 bar. Μάλλον γι’ αυτό η πιο σωστή προσέγγιση της ιπποδύναμης του H2R είναι "πάνω από 300 άλογα", και του H2 "πάνω από 200".  

Η παρουσία της Kawasaki στην EICMA:

Kawasaki H2:

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ KAWASAKI H2

KTM 1050 Adventure

Επιβεβαιωθήκαμε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 1050, που είχαμε ανακοινώσει πριν από ένα μήνα. Ιπποδύναμη 95 ίππων και 212 κιλά. Η ιπποδύναμη, όπως είχαμε γράψει, είναι η μέγιστη δυνατή που επιτρέπεται από τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις μοτοσυκλέτες που έχουν και εκδόσεις περιορισμένης ισχύς. Οι νέοι κανονισμοί απαγορεύουν σε ένα μοντέλο να κυκλοφορήσει με περιορισμένη ισχύ, αν η κανονική του έκδοση αποδίδει περισσότερα από τα διπλάσια άλογα που προϋποθέτει το δίπλωμα Α2. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της KTM, ο κινητήρας με τον μειωμένο κυβισμό θα μπορούσε να αποδίδει έως και 107 ίππους, αν δεν υπήρχε η υποχρέωση των κανονισμών.

Ο κινητήρας του είναι νέος από το κάρτερ και πάνω, με νέα επίσης κεφαλή, έτσι ώστε να γίνει η μείωση του κυβισμού στα 1050 κυβικά. Η νέα "μικρότερη-μεγάλη" μοτοσυκλέτα παντός δρόμου της KTM, έχει επίσης τιμή στην υπόλοιπη Ευρώπη (που δεν έχει ελληνικούς κανόνες φορολόγησης) ανάμεσα στα 12.500 και 12.700 αναλόγως τη χώρα

Στην τιμή αυτή θα περιλαμβάνει το ABS, φυσικά, Ride By Wire με χαρτογράφηση, αναρτήσεις WP και φρένα της Brembo.

 

Yamaha MT-09 Tracer

 

Νέο Triumph Tiger 800 XR/XRx και XC/XCx

Οι μικρές αλλαγές στην εμφάνιση δεν αντιστοιχούν στις μεγάλες διαφορές που έχουν οι τέσσερεις νέες εκδόσεις του Tiger 800 για το 2015. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η απόδοσή του ανέβηκε στους 95 ίππους και ταυτόχρονα η κατανάλωση μειώθηκε κατά 17%. Τα βασικά μοντέλα είναι δύο όπως πριν, δηλαδή το XR με τους αλουμινένιους χυτούς τροχούς των 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω και με αναρτήσεις της Showa, που είναι προσανατολισμένο για χρήση στην άσφαλτο και το XC με ακτινωτές ζάντες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP, που είναι περισσότερο προσανατολισμένο για χρήση στο χώμα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν traction control και ABS που απενεργοποιείται, ενώ στις πλουσιότερες σε εξοπλισμό εκδόσεις XRx και XCx, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της ευαισθησίας του traction control και του ABS σε τρία επίπεδα, όπως επίσης υπάρχουν και τέσσερις ρυθμίσεις (rain, road, sport, off-road) για τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα. Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις XRx και XCx έχουν Cruise Control (έξτρα στα βασικά XR/XC)  και όργανα με trip master, που διαθέτουν πληροφορίες όπως χρόνο ταξιδιού, υπολειπόμενα χιλιόμετρα με ρεζέρβα, συνολική και στιγμιαία κατανάλωση.

 

Triumph Tiger 800XCx

 

Aprilia RSV4RF

 

Aprilia MotoGP

Husqvarna 401 Vit & Svart Pilen

Το 1955 η τάση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας ήταν όλο και μεγαλύτερες, δυνατότερες και αναγκαστικά πιο βαριές μοτοσυκλέτες. Η Husqvarna αποφάσισε τότε να ακολουθήσει τον ακριβώς αντίθετο δρόμο, παρουσιάζοντας το Silver Pilen, που στα Σουηδικά σημαίνει ‘’Ασημένιο Βέλος’’. Σχεδιασμένο από τον Sixten Saxon, η μοτοσυκλέτα εκείνη ήταν μικρότερη, ελαφρύτερη και απίστευτα γρήγορη, καθιερώνοντας το ασημί/κόκκινο χρώμα των Husqvarna. Σήμερα είναι η σειρά του σχεδιαστή Gerald Kiska να αναβιώσει το πνεύμα εκείνης της μοτοσυκλέτας με δύο Concept βασισμένα στον κινητήρα και το πλαίσιο της KTM. Όπως ο ίδιος λέει, σκοπός δεν ήταν να φτιάξουν δύο ρετρό μοτοσυκλέτες που να θυμίζουν αισθητικά την SilverPilen του 1955, αλλά να φτιάξουν δύο πρωτότυπα που να αντικατοπτρίζουν την φιλοσοφία εκείνης της μοτοσυκλέτας στο μέλλον. Έτσι, χρησιμοποιώντας έναν ελαφρύ μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήρα και ένα άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτυώματος, έφτιαξαν την 401 VitPilen (Λευκό Βέλος) και 401 SvartPilen (Μαύρο Βέλος). Η δύο αυτές εκδόσεις ταυτίζονται απόλυτα με το πνεύμα της εποχής εκείνης, όπου με το ίδιο πλαίσιο και κινητήρα μπορούσες να τρέξεις σε χωμάτινους ή ασφάλτινους αγώνες. 

Svart Pilen

Vit Pilen

Husqvarna 701

Ένα καθημερινό supermoto παρουσίασε η Husgvarna πριν λίγο στην EICMA με αρκετά ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά. Από τα 690 κυβικά παράγει 67 άλογα για 145 κιλά, που είναι σίγουρα ένας καλός συνδυασμός για κάθε είδους παιχνίδι! Μόνο που το 701 μάλλον δεν είναι ένα παιχνίδι το ίδιο, καθώς έχει APTC μονόδρομο συμπλέκτη, ABS, αναρτήσεις WP αλλά και ride by wire με διαφορετικές χαρτογραφήσεις!

Βέβαια το μεγάλο θέμα με την Husqvarna, είναι το μέλλον της ως εταιρία, και δεν εννοούμε αν θα υπάρχει ή όχι γιατί αυτό είναι εξασφαλισμένο. Αυτό που δεν είναι σίγουρο, είναι ο χαρακτήρας της, από εδώ και πέρα, και η σχέση της με την "αδερφή" πλέον KTM. Για να μην επαναλαμβάνουμε τις δικές μας εικασίες, από το καλοκαίρι, όλα αυτά θα ξεδιαλύνουν τις επόμενες μέρες, και μάλλον το 701 είναι ένα από εκείνα που δείχνουν τον νέο της δρόμο… 

 

MV Agusta Turismo Veloce 800 & Turismo Veloce 800 Lusso

 

 

Ετικέτες

KTM: Τρέχει η γραμμή παραγωγής - Στην ώρα τους τα νέα μοντέλα - Αναβολή μόνο για 1390GT

Το πλάνο για τα νέας γενιάς Street και Adventure μοντέλα
KTM New Models
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/9/2025

Η αυστριακή εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις τελικές ημερομηνίες παραγωγής των πολυαναμενόμενων μοντέλων που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2024, με την έναρξη να τοποθετείται από τον Οκτώβριο 2025 – ενώ η 1390 Super Duke GT μετατίθεται για το 2027.

Πιστή μένει η KTM στο αναθεωρημένο πρόγραμμα που είχε μετά την διακοπή της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής. Ξεκίνησε μέσα στα τέλη του περασμένου Ιουλίου με τις Enduro και Motocross μοτοσυκλέτες για να καλύψει την τεράστια ζήτηση που υπήρχε σε ΗΠΑ, Αυστραλία, κυρίως και έπειτα και στις υπόλοιπες αγορές και από τις αρχές Οκτωβρίου ξεκινά σταδιακά την παραγωγή της και η γκάμα των μεγάλων μοτοσυκλετών που παράγει η KTM στην Αυστρία.

Όλα τα μοντέλα αυτά, που κανονικά θα είχαν έρθει στην αρχή του 2025 και είδαμε από κοντά τον Νοέμβριο του 2024 στην EICMA, άλλαξαν ημερομηνία και έγιναν μοντέλα 2026, από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το οικονομικό ζήτημα που αντιμετώπιζαν. Δεν είναι καινούριο νέο αυτό, αλλά το είχαμε συζητήσει στην αρχή της χρονιάς. Η επόμενη επίσημη ενημέρωση για την γραμμή παραγωγής ήταν τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας προγενέστερο ρεπορτάζ του MOTO που είχε προηγηθεί της ανακοίνωσης, όπου γράφαμε πως θα ξεκινήσουν να εργάζονται τον Αύγουστο στην παραγωγή βάζοντας πρώτα τα Off Road μοντέλα τους.

Εκεί είχαμε εξηγήσει πως τα 2026 μοντέλα θα έρθουν νωρίτερα, δηλαδή μέσα στο 2025 και τώρα έχουμε ανακοίνωση που επιβεβαιώνει αυτές τις πληροφορίες.

Η μόνη αλλαγή που έρχεται σε όλα αυτά, αφορά την έκδοση GT του KTM 1390 Super Duke η οποία θα ξεκινήσει να παράγεται με διαφορά ενός χρόνου, οπότε το μοντέλο από 2026, γίνεται 2027.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, η ζήτηση που υπάρχει για τις Adventure σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ορισμένων προμηθευτών που έχουν εξειδίκευση σε εξαρτήματα για την θηριώδη γυμνή μοτοσυκλέτα, δημιουργούν μία συνθήκη που δεν εξυπηρετεί το νέο πρόγραμμα. Με την KTM να ήταν ο βασικός τους πελάτης, ορισμένοι προμηθευτές έπρεπε να στραφούν σε νέο πεδίο για να εξασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους και αυτά τα συμβόλαια είναι ετήσια. Ενώ η οικογένεια των Super Adventure δεν έχει κανένα ζήτημα, η λιγότερο εμπορική κατηγορία των streetfighter αναγκαστικά θα πρέπει να πάει πιο πίσω και έτσι η έκδοση GT που δεν είχε ξεκινήσει, σε αντίθεση με το 1390 Super Duke που υπάρχει διαθεσιμότητα, μεταφέρεται πιο κάτω και αποκτά τον τίτλο του 2027 μοντέλου.

Κι όμως, μερίδα του Ειδικού Τύπου αλλά και ορισμένοι που παίρνουν τον δημόσιο λόγο χωρίς να απαγγέλλονται κάτι συγκεκριμένα, κάνουν λόγο για εκ νέου αναβολή στο πρόγραμμα, ενώ κάτι τέτοιο ξεκάθαρα δεν υφίσταται. Παρόλο που τα δημοσιεύματά τους έχουν πέσει πανηγυρικά έξω στο θέμα της KTM, από ανυπόστατες θεωρίες περί εξαγοράς από την BMW, έως το οριστικό κλείσιμο που ποτέ όμως δεν ήταν επιλογή, συνεχίζουν το έργο της λασπολογίας την στιγμή που θα περίμενε κανείς να αναθεωρήσουν όσα έχουν αποδειχθεί ψευδή και τα υποστήριζαν με θέρμη!

Δεν υπάρχει λοιπόν νέα αναβολή, το αρχικό πλάνο στο οποίο θα ξεκινούσε η παραγωγή έχει τηρηθεί και μάλιστα στην διάρκεια του έτους τα νέα μοντέλα έρχονται και νωρίτερα από αυτό που θεωρούσαν βέβαιο στην αρχή της χρονιάς, όταν και τα μετέτρεψαν σε μοντέλα 2026.

Ο CEO της εταιρείας, Gottfried Neumeister δήλωσε:

 “Ο ενθουσιασμός γύρω από τη νέα γκάμα μοντέλων ήταν τεράστιος. Με την εστίασή μας στην πλήρη ετοιμότητα, είμαστε βέβαιοι ότι τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν ανώτερες επιδόσεις και καινοτόμα τεχνολογία που θα θέσουν νέα πρότυπα στη βιομηχανία. Ανυπομονούμε να τα φέρουμε σύντομα στους αναβάτες που μας επιλέγουν.”

Αναλυτικά τα πρόγραμμα:

  • KTM 990 RC R – Οκτώβριος 2025
    Η διάδοχος της RC8 επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά, ως μια supersport τόσο για πίστα όσο και δρόμο. Η 990 RC R δηλώνει ξεκάθαρα το READY TO RACE DNA της KTM.
    KTM New Models
  • KTM 1390 Super Adventure S – Οκτώβριος 2025
    Με 173 ίππους, νέα σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής, η S απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν αστραπή χωρίς να θυσιάζουν την άνεση, έχοντας κάθε στιγμή τον απόλυτο έλεγχο.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure S Evo – Οκτώβριος 2025
    Η τελευταία εξέλιξη του μοντέλου ενσωματώνει το επαναστατικό κιβώτιο AMT της KTM και θέλει να κερδίσει την ταξιδιωτική κατηγορία με περισσότερη δύναμη και τεχνολογία.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure R – Οκτώβριος 2025
    Η πλέον χωμάτινη έκφανση του μεγάλου αυστριακού Adventure, καμία άλλη εταιρεία δεν βγάζει έκδοση R για την μεγάλη της Adventure, και αυτό κάτι λέει για εκείνους που την επιλέγουν.
    KTM New Models

     

  • KTM 990 Duke R – Οκτώβριος 2025
    Η γυμνή πρόταση της ΚΤΜ, με 130 ίππους, αιχμηρή εργονομία αναρτήσεις, WP APEX και ανανεωμένα ηλεκτρονικά.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Duke GT – Παραγωγή το 2027
    Η κορυφαία sport touring πρόταση της KTM καθυστερεί, με την υπόσχεση να είναι πιο δυνατή, ελαφριά και τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ.
    KTM New Models

     

Ο Neumeister τόνισε: “Η απόφαση αυτή διασφαλίζει ότι κάθε μοντέλο θα είναι απόλυτα έτοιμο ώστε να ανταποκριθεί στα υψηλά στάνταρ που περιμένουν οι πελάτες μας.”

Παραδόσεις και επέκταση εγγύησης

Οι πρώτες παραδόσεις νέων μοντέλων αναμένονται στα τέλη του 2025 και στις αρχές του 2026. Παράλληλα, η KTM ενισχύει την εμπιστοσύνη των αναβατών με δωρεάν 4ετή εργοστασιακή εγγύηση σε όλα τα νέα μοντέλα LC8 και LC8c Street και Adventure από το 2023 έως και το 2026 – προσφέροντας δύο επιπλέον χρόνια κάλυψης πέρα από τη στάνταρ 2ετία.

KTM New Models