Kymco: Αίτηση ευρεσιτεχνίας για οπίσθιο ραντάρ σε scooter

Το πρώτο scooter της Kymco με ραντάρ
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/6/2023

Σχέδια ευρεσιτεχνίας της Kymco τα οποία εμφανίστηκαν στην Ασία, παρουσιάζουν ένα σύστημα ραντάρ το οποίο είναι τοποθετημένο στο οπίσθιο μέρος ενός scooter και προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του κατά την οδήγηση.

Τα συστήματα ραντάρ έχουν μπει για τα καλά στον χώρο της μοτοσυκλέτας, κατασκευαστές όπως οι KTM, Ducati, BMW, Yamaha, Kawasaki, χρησιμοποιούν τα εν λόγω συστήματα ώστε να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στους μοτοσυκλετιστές κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όσον αφορά τα scooter η Piaggio έχει τοποθετήσει στο MP3 σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου και ραντάρ απόστασης. Στην ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη των ραντάρ θέλει να μπει και η Kymco, η οποία με την αίτηση ευρεσιτεχνίας θέλει να γίνει η πρώτη που θα βάλει ραντάρ στο πίσω μέρος ενός scooter.

2

Στα σχέδια βλέπουμε το μοντέλο της Kymco KRV180, το οποίο να σημειώσουμε πως δεν διατίθεται για πώληση στην Ευρώπη, να εφοδιάζεται με το νέο σύστημα ραντάρ της εταιρείας. Το εν λόγω σύστημα είναι τοποθετημένο ανάμεσα στη σχάρα αποσκευών και τη βάση της πινακίδας και έχει σαν στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του και δεν φαίνονται άμεσα από τους καθρέπτες κατά την οδήγηση. Το σύστημα επιπρόσθετα θα μειώσει τα ατυχήματα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια αλλαγής λωρίδας, καθώς προειδοποιητικά σήματα θα εμφανίζονται στους καθρέπτες του οδηγού ενημερώνοντας τον για το τι συμβαίνει πίσω του.

3

Παρόμοιο σύστημα έχουμε δει και στο scooter C 650 της BMW που εμφανίστηκε το 2015, ωστόσο το Side View Assist (SVA), λειτουργούσε με αισθητήρες υπερήχων στο πίσω μέρος με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην είναι ορθές οι ενδείξεις στους καθρέπτες του οδηγού. Στην αίτηση ευρεσιτεχνίας της Kymco βλέπουμε το εν λόγω σύστημα να υπάρχει και σε σχέδια μοτοσυκλετών Café Racer αλλά και Touring, κάτι που μας κάνει να υποπτευόμαστε πως η εταιρεία από την Ταϊβάν έχει ως στόχο να τοποθετήσει το σύστημα ραντάρ σε διαφορετικά είδη μοντέλων στο μέλλον.

57

 

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Αλλαγές ουσίας ώστε να διατηρηθεί το Maxsym 400 GT φρέσκο σε μία κατηγορία με αυξημένο ανταγωνισμό
motomag SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/5/2024

Η SYM παρουσίασε το αναβαθμισμένο Maxsym 400 GT το οποίο πλέον εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+.

Οι σχεδιαστές της SYM θέλησαν στο Maxsym 400 GT να βελτιώσουν και άλλο την άνεση του αναβάτη κατά την οδήγηση. Νέα είναι η εργονομία της θέσης οδήγησης, όπως επανασχεδιασμένη είναι η σέλα δύο επιπέδων η οποία δίνει μια περαιτέρω αίσθηση άνεσης και ασφάλειας.

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει πολύ καλή προστασία από τον αέρα ενώ οι νέες μεγαλύτερες χειρολαβές του συνεπιβάτη και τα πτυσσόμενα αλουμινένια μαρσπιέ προσφέρουν κορυφαία άνεση.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας 399 κυβικών Euro 5+ αποδίδει 34 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 4 κιλά ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι σωληνωτού τύπου, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων εμπρός συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Αλλαγή έχουμε στον τομέα των φρένων. Το Maxsym 400 GT πλέον έχει ένα δίσκο 288 χλστ. εμπρός με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων -στο προηγούμενο μοντέλο υπήρχαν δύο δίσκοι εμπρός- και πίσω έναν δίσκο 275 χλστ. ενώ την πέδηση ολοκληρώνει το δικάναλο ABS. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το Traction Control το οποίο με τη σειρά του συμβάλλει στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Αναπόσπαστο κομμάτι του Maxsym 400 GT είναι η πρακτικότητα κατά την καθημερινή μετακίνηση. Κάτω από την σέλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη full face καθώς και κάποια μικροαντικείμενα. Εμπρός στην ποδιά υπάρχουν δύο ντουλαπάκια με θύρα USB ταχείας φόρτισης ενώ η σχάρα στο πίσω μέρος του scooter έχει έτοιμες βάσεις για Top Case.

Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του Maxsym 400 GT περιλαμβάνονται επίσης το σύστημα keyless, η έγχρωμη οθόνη LCD οργάνων, και οι διπλοί προβολείς Full-Led με φακούς περιμετρικής διάθλασης.

Το νέο SYM Maxsym 400 GT είναι διαθέσιμο εμπορικά με το μονοκύλινδρο scooter των 399 κυβικών να κοστίζει 5.995 ευρώ.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

MAXSYM 400 GT

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

83.0mm Χ 73.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

34 PS / 6750 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

38.1 Nm / 5250 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

KEIHIN E.F.I.

ΚΙΒΩΤΙΟ

V-belt CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

13.0 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.7 lit/100km (EURO 5+)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1555 mm

ΠΛΑΤΟΣ

820 mm

ΜΗΚΟΣ

2232 mm

ΥΨΟΣ

1417 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

788 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

215 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

27.5 ∘

ΙΧΝΟΣ

103 mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120 / 70 - 15

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

160 / 60 - 14

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm – 120mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 288 mm +ABS (4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (1ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)