Sherco 2011: Trial ST

Από το

Μαύρο Σκύλο

21/9/2010

Η ισπανική Sherco παρουσίασε τη σειρά των ST, των δίχρονων Trial για την επόμενη χρονιά. Δεν αρκέστηκε σε μια απλή αλλαγή εμφάνισης, αλλά τα παρουσίασε έχοντας αλλαγμένο το ακριβότερο τμήμα μιας μοτοσυκλέτας, δηλαδή τον κινητήρα της. Πλήρως επανασχεδιασμένος με μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και με τις περισσότερες διόδους του ψυκτικού να βρίσκονται πλέον στο εσωτερικό των κάρτερ. Τα τελευταία είναι χυτευμένα σε καλούπι με πίεση. Νέος και μικρότερων διαστάσεων είναι ο μηχανισμός του υδραυλικού συμπλέκτη και σε διαφορετική θέση στα κάρτερ η θήκη της βαλβίδας reed. Το βαμμένο λευκό πλαίσιο δεν έχει δεχτεί αλλαγές, αλλά τα στοπ του τιμονιού είναι αφαιρούμενα. Το ρεζερβουάρ -τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας- κατασκευάζεται από παχύτερο φύλλο αλουμινίου και η τάπα του τοποθετήθηκε στο μέσο του φτερού και μια νέου τύπου αντλία βενζίνης έχει χρησιμοποιηθεί. Στο μεγάλο κινητήρα της ST2.9 μπαίνει το νέο καρμπυρατέρ της Dell'orto VHST με επίπεδο σλάιντ.

Benelli TRK 902 & TRK 902 X - Στα σκαριά μεγαλύτερο μοντέλο με 105 hp

Τα πρώτα στοιχεία και οι πρώτες φωτογραφίες από τις εγκρίσεις τύπου
Benelli TRK 902
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/5/2024

Στην αρχή είχαμε τα TRK 502. Αργότερα βρεθήκαμε με δυο επιλογές, τα TRK 702 και TRK 800, εκ των οποίων η πρώτη ήρθε και στην Ελλάδα, για να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό την πολύ καλή εμπορική πορεία των 502, ενώ η δεύτερη… αγνοείται. Όπως φαίνεται τώρα, η Benelli ετοιμάζει ακόμα μεγαλύτερα TRK, που πλησιάζουν ακόμα περισσότερο τα 1.000 κυβικά.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας παρά την ονομαστική χωρητικότητα έχει πραγματικό κυβισμό 904 κ.εκ., ενώ δείχνει ίδιος με τον κινητήρα που χρησιμοποιούν το Benelli 902 S και το QJMotor SRK 900. Δύο είναι οι επικεφαλής εκκεντροφόροι, τέσσερις οι βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 105 hp (αξιόλογη αύξηση από τους 69 hp του 702) και τη ροπή τα 9,2 kgm (από 7,1 kgm στα 702). Ο συμπλέκτης αναμένεται να είναι περιορισμένης ολίσθησης, και ο κινητήρας να έχει διαφορετικά Riding Modes. Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 215 χλμ/ώρα.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, το ψαλίδι αλουμινένιο, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ ανήκουν στη Marzzocchi. Τα φρένα είναι της Brembo, με δικάναλο ABS όπως ορίζουν οι Euro προδιαγραφές. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.540 mm και το ύψος σέλας στα 825 mm. Όπως συμβαίνει και με τα TRK 702 / 702 X, αναμένουμε το TRK 902 να φέρει χυτούς τροχούς 17 ιντσών με μπράτσα, και το Χ ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 24 λίτρων (4 περισσότερα από τα 702), ενώ το βάρος ανακοινώνεται στα 231 κιλά με προστατευτικά κάγκελα και κεντρικό σταντ -τα 702 ζυγίζουν 215 και 218 (Χ).

Η οθόνη οργάνων θα είναι έγχρωμη, μεγέθους 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και όπως αναφέρεται και με turn by turn πλοήγηση. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένδειξη πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ, πλαϊνές αλουμινένιες βαλίτσες και αλουμινένιο top case.

Αναμένουμε να δούμε τώρα το πότε θα παρουσιαστεί η νέα μοτοσυκλέτα στις δυο της εκδόσεις, που αρχικά το πιθανότερο είναι να βρει τον δρόμο της για την Κίνα. Αν πάντως κρίνουμε από την ιστορία της Benelli με τις παρουσιάσεις, δεν κρατάμε και την αναπνοή μας για την έλευση του 902 στις αγορές, και ούτε θα πρέπει να την κρατήσετε κι εσείς

Ετικέτες