Πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας: 1ος αγώνας, Δείτε όλες τις φωτογραφίες

Από τον

Χρήστο Πατεράκη

18/4/2016

 

Ωραίοι αγώνες στην Τρίπολη

 

Ηλιόλουστη και ζεστή ήταν η Κυριακή που ξεκίνησε το πρωτάθλημα ταχύτητας για το 2016 με τους πρώτους αγώνες να γίνονται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Ενδιαφέροντες οι αγώνες από τον πρώτο έως τον τελευταίο με αρκετούς θεατές να τους ευχαριστιούνται. Πολύ σημαντικό και που αποτελεί πραγματική αναβάθμιση αποτελεί το γεγονός ότι στην κατηγορία των Νέων έτρεξαν έντεκα μοτοσυκλέτες αντί των τριών, έναν χρόνο πριν που ξεκίνησε ο θεσμός. Οι περισσότερες συμμετοχές ήταν με Yamaha R3 320 ενώ συνολικά η παρουσία της Yamaha που προστέθηκε σε αυτήν της Kosmocar Ducati διαμόρφωσαν την θετική εικόνα και ατμόσφαιρα που επικράτησε όλη την ημέρα των αγώνων.

 

Ο πρώτος νικητής της ημέρας ήταν ο Αναστάσιος Σκυριανόγλου όπου πάνω στην Triumph Daytona 675 πήρε την καρώ σημαία στην κατηγορία Open.

Ακολούθησε η κατηγορία των Νέων όπου νικητής ήταν και πάλι ο Βασίλης Κορωνάκης με ΚΤΜ RC390. Ο Κορωνάκης είχε κερδίσει όλους τους αγώνες του 2015 αλλά στον φετινό η πίεση από τον Κυριάκο Λιούτα (KTM RC 390) και τον Νότη Παπαπαύλου  (Yamaha R3 320) που ανέβηκαν με αυτή την σειρά στο βάθρο ήταν συνεχής μέχρι το τέλος.

Στον επόμενο αγώνα, με τις δίχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ήταν ο Μάκης Σιφναίος ο νικητής  παρά τις προσπάθειες του περσινού πρωταθλητή Λάμπρου Τσώκου, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση.

Ο Μιχάλης Κουτσουμπός  νίκησε στα  Supersport μετά από έναν αγώνα όπου από την αρχή έως το τέλος του είχε έντονο συναγωνισμό. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο πρωταθλητής του 2015, Alex Παπαγεωργίου και τρίτος ο νεαρός Θεοφάνης Μίχας.

Στην τελευταία κατηγορία την Formula Extreme ο αγώνας ήταν πολύ γρήγορος με νικητή τον Σάκη Συνιώρη πάνω στην Ducati Panigale R. Ήταν όμως μόλις δυο χιλιοστά του δευτερολέπτου η διαφορά του από τον Λευτέρη Πίππo που φέτος είναι στην σέλα μιας Yamaha R1, στον τερματισμό. Ο Πίππος πέρασε   στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου  από την εσωτερική τον Συνιώρη αλλά δεν πέρασε πρώτος και την γραμμή του τερματισμού. 

 

Oι φωτογραφίες είναι με την σειρά που έγιναν οι αγώνες

Gallery 1 κατηγορία Open

Gallery 2 κατηγορία ΝΕΟΙ

Gallery 3 κατηγορία RACING

Gallery 4 κατηγορία Supersport

Gallery 5 Formula Extreme

Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Ξεκίνησαν έργα αναβάθμισης

Τηλεχειριζόμενη προστατευτική μπάρα στην είσοδο των paddock, αποκατάσταση οδοστρώματος pit-lane, κ.α.
Αναβάθμιση Αυτοκινητοδρομίου Σερρών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/4/2024

"Το Αυτοκινητοδρόμιο εισέρχεται, κυριολεκτικά σε μία νέα εποχή. Θέλουμε να θέσουμε ξανά τον πήχη ψηλά", δήλωσε ο Πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, Κωνσταντίνος Μπέγος, δίνοντας το στίγμα της νέας διοίκησης για την καινούρια προσπάθεια αναβάθμισής της πίστας.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Βασίλειος Κοτέογλου επισήμανε, ότι "το Αυτοκινητοδρόμιο απαλλάσσεται πλέον από προβλήματα του παρελθόντος που επηρέασαν την εύρυθμη λειτουργία του, αλλά και την ασφάλεια των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που προσέρχονται για προπονήσεις. Τα κακώς κείμενα διορθώνονται και με τις αναγκαίες παρεμβάσεις η πίστα μας θα είναι ασφαλής για όλους, ιδίως για τους μοτοσυκλετιστές, για τους οποίους σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε κι επικίνδυνη” διευκρίνισε. Ειδικότερα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος σημείωσαν ότι με μια σειρά κινήσεων το νέο διοικητικό συμβούλιο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Αυτοκινητοδρομίου, αλλά παράλληλα και στην καθιέρωση της νέας, σύγχρονης ταυτότητάς του.

“Εκφράζοντας τη βούληση της Δημάρχου για περαιτέρω ανάπτυξη και προώθηση του» συνέχισε ο κ. Μπέγος «το Αυτοκινητοδρόμιο, για τη νέα δημοτική αρχή, δεν αποτελεί αγγαρεία ή απλώς ένα βαρίδιο. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο για την επίτευξη της πολυπόθητης εξωστρέφειας του Δήμου Σερρών”.

Χαρακτηριστικές οι επισημάνσεις του προέδρου, ο οποίος τόνισε: “Για να μπορέσουμε ν’ ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες και στον διεθνή ανταγωνισμό πρέπει να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Δυστυχώς διαπιστώσαμε μία εγκατάλειψη σε πλήρη αναντιστοιχία με το όραμα των δημιουργών του Αυτοκινητοδρομίου και των προσδοκιών του σερραϊκού λαού. Ωστόσο, η νέα αυτή εικόνα και φιλοσοφία είναι εμφανής στους επισκέπτες του Αυτοκινητοδρομίου, καθώς οι αντιδράσεις τους, όπως των αθλητών και των διοργανωτών είναι θετικές και ενθαρρυντικές”.

Κλείνοντας τις δηλώσεις τους στα σερραϊκά μέσα ενημέρωσης, τόσο, ο πρόεδρος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος ξεκαθάρισαν ότι "στην απ΄ εδώ και στο εξής πορεία του Αυτοκινητοδρομίου απαιτούνται σοβαρότητα, διαφάνεια κι επαγγελματισμός, ενώ δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά φαινόμενα, μέθοδοι και πρακτικές του παρελθόντος που αποτέλεσαν τροχοπέδη στη λειτουργία του και αιτία δυσφήμισής του."

Ενημερώνοντας την τοπική κοινωνία και τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού οι κ.κ. Μπέγος και Κοτέογλου επισήμαναν τα έργα που μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί βεβαιώνοντας ότι “από τη πρώτη στιγμή η προσπάθειά μας εστίασε στο νοικοκύρεμα του Αυτοκινητοδρομίου και στη διασφάλιση όλων εκείνων των προϋποθέσεων για τη μελλοντική αναπτυξιακή του πορεία”.

Ενδεικτικές και οι εργασίες που έγιναν μέχρι τώρα:

- Αποκατάσταση περίφραξης στην περίμετρο του Αυτοκινητοδρομίου-Αναβάθμιση της υποδομής με κοπή κι απομάκρυνση δέντρων, της άναρχης βλάστησης, παλαιών ελαστικών, κ.α.

- Αναβάθμιση ασφάλειας του Αυτοκινητοδρομίου με την ελεγχόμενη πλέον είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους του. Εγκατάσταση και λειτουργία τηλεχειριζόμενης προστατευτικής μπάρας στην είσοδο των paddocks.

- Τακτοποίηση-χαρτογράφηση-λειτουργική αναβάθμιση του δικτύου καλωδιώσεων της υποδομής RAC που στηρίζει διαδυκτιακά το Αυτοκινητοδρόμιο.

- Παράλληλη αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών στoν χώρο υποδοχής (reception) του Αυτοκινητοδρομίου.

- Αποκαθήλωση του οδοστρώματος της pit lane κι αποκατάστασή του σε όλο το μήκος της, από την αρχή της (στο ύψος της start lane) μέχρι και την συμβολή της με την κεντρική πίστα (στο ύψος της στροφής 16).

- Οι παρόμοιες εργασίες εκτελέστηκαν από τα συνεργεία της αυτής εταιρείας-την ίδια ημέρα-και στην υπόγεια κεντρική είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου και στην οδό που οδηγεί ως τις κεντρικές κτιριακές εγκαταστάσεις του, με στόχο την αναβάθμιση-διασφάλιση της εύρυθμης προσβασιμότητας στους χώρους του.

- Προμήθεια τηλεοράσεων-τηλεοπτικών οθονών που θα εγκατασταθούν σε όλα τα boxes του Αυτοκινητοδρομίου, με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εκάστοτε ενοικιαστές τους.

- Συντήρηση-αισθητική αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του κεντρικού κτηρίου του Αυτοκινητοδρομίου με τον ελαιοχρωματισμό του διαδρόμων κι αιθουσών του.

- Προστατευτικά κολωνάκια σήμανσης προς βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας της πίστας.

- Νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων χώρων ή εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δημιουργία νέας διόδου πεζών από την πάρκινγκ έως τους χώρους του Αυτοκινητοδρομίου και το κεντρικό κτίριο, για την εύκολη κι ασφαλή μετακίνησή τους.

- Συντήρηση-καθαρισμός του δικτύου κλιματιστικών μηχανημάτων και του σχετικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δενδροφύτευση κατά μήκος της οδού που οδηγεί στην υπόγεια διάβαση, είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου. Αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση.

- Εμπλουτισμός κι αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου με την προμήθεια αναγκαίων μηχανημάτων (γεωργικού ελκυστήρα-τρακτέρ πολλαπλών χρήσεων για τη συντήρηση των γηπέδων και των εξωτερικών χώρων κ.α.)