Ταξίδι "Daytona East": Λίβανος-Τουρκία (ΣΤ' Ανταπόκριση)

Αρχειοθέτηση αναμνήσεων
21/1/2022

Περνώντας την συνοριακή γέφυρα του Έβρου, το Daytona Eastάγγιξε την ολοκλήρωσή του. Έλεγχος διαβατηρίου, επίδειξη αρνητικού PCR, συμπλήρωση PLF εισόδου και… καλωσορίσατε στην Ελλάδα. Η επιστροφή στο κλεινόν άστυ της Αθήνας ήταν πλέον θέμα ωρών, ενώ καθοδόν στο μυαλό μου είχε ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της επανεκτίμησης και της αρχειοθέτησης των πιο δυνατών ταξιδιωτικών στιγμών του “Daytona East”.

Επέστρεφα από τόπους "ζυμωμένους" με μύθους και θρύλους, που μόλις πάτησα το πόδι μου εκεί αισθάνθηκα το άρωμα της Ιστορίας να αναδύεται ασυγκράτητο και να με τυλίγει από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Στην Τουρκία και στον Λίβανο, που στο διάβα των αιώνων διατέλεσαν μια πολιτισμική πλατφόρμα παγκόσμιας ακτινοβολίας, ευτύχισα να πραγματοποιήσω με την μαύρη Daytona Maverick 500 ένα δίτροχο σεργιάνι στα μονοπάτια του χρόνου και της τοπικής Ιστορίας…

Daytona Maverick 500

Μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα

Ταξιδεύοντας για 22 ημέρες στους δρόμους της Τουρκίας και του Λιβάνου, το κοντέρ της κατέγραψε περί τα 7.000 χλμ. Ο λόγος για την πρωταγωνίστρια του "Daytona East", την Daytona Maverick 500, το μεσαίο on-off μοντέλο της Daytona.

Με σημείο αναφοράς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 46 ΗΡ, η Daytona Maverick 500 με κέρδισε με την άνεση, την αξιοπιστία και την ποιοτική κατασκευή της. Η άριστη εργονομία και η άνετη θέση οδήγησης με ξεκούρασαν στις πολύωρες διαδρομές του ταξιδιού, ενώ απόλυτα ευχαριστημένος έμεινα από την συνεργασία του πλαισίου και των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Το χαμηλό κέντρο βάρους, η ικανοποιητική προστασία που πρόσφεραν οι χούφτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η αναπαυτική σέλα, τα εξαιρετικά φρένα και η ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ήταν τα δυνατά στοιχεία της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισα.

Η Daytona Maverick 500 ταξίδευε σταθερά και απροβλημάτιστα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120–130 km/h, ενώ η οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο ήταν μια διασκεδαστική απόλαυση χάρη στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Κι όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε σε αρκετά οικονομικά επίπεδα (3,4 – 4,8 lt/100 km), αναλόγως της διάθεσης του δεξιού μου χεριού και της κατηγορίας του οδικού δικτύου.

 

Κωνσταντίνος Μητσάκης

 

ΧΟΡΗΓΟΙ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

Θερμές ευχαριστίες στους χορηγούς και υποστηρικτές που συμμετείχαν στο ταξιδιωτικό εγχείρημα "Daytona East":

1) DAYTONA MOTORS / ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε (παραχώρηση της DAYTONA MAVERICK 500)

2) IPONE – Λιπαντικά μοτοσυκλετών

3) MOTO MARKET (tank bag GIVI / σαμάρια GIVI)

4) KASSIMIS RACING (βάσεις στήριξης σαμαριών)

5) DAINSE S.A (ένδυση - υπόδηση)

6) AGV (Κράνος)

7) "PHOTOAGORA. GR" - Κατάστημα φωτογραφικών ειδών

8) Περιοδικό μοτοσυκλέτας "ΜΟΤΟ" & www.motomag.gr

9) Καθημερινό περιοδικό μοτοσυκλέτας www.bikeit.gr

Κωνσταντίνος Μητσάκης, KOVE 800X Pro, Silk Road, Δ’ Ανταπόκριση Shiraz - Εκεί που ζουν οι αυτοκράτορες

Στα μισά του ταξιδιού με το Kove 800X Pro έχει φτάσει ο Κωνσταντίνος Μητσάκης καθώς τώρα ξεκινά η επιστροφή στην Ελλάδα
motomag Κωνσταντίνος Μητσάκης, KOVE 800X Pro, Silk Road, Δ’ Ανταπόκριση Shiraz - Εκεί που ζουν οι αυτοκράτορες
Από τον

Κωνσταντίνο Μητσάκη

13/5/2024

Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης και η KOVE 800X Pro έφτασαν εκεί που περπάτησε ο Μέγας Αλέξανδρος, σε μέρη και τόπους όπου δημιουργήθηκαν και χάθηκαν ολόκληρες αυτοκρατορίες. Όσα διαβάσαμε στα βιβλία της ιστορίας, τώρα απλώνονται μπροστά στα μάτια ανάγλυφα, αληθινά και ταυτόχρονα μαγικά και με ένα ακαταμάχητο πέπλο μυστηρίου που τα καλύπτει για πάνω από 23 ολόκληρους αιώνες!

Λίγο πριν πάρει τον δρόμο της επιστροφής και μετά από 4.800 χιλιόμετρα στους καυτούς δρόμους του Ιράν, ο Κωσταντίνος Μητσάκης μας περιγράφει μια από τις πιο θρυλικές περιοχές του πλανήτη.

Κωνσταντίνος Μητσάκης, KOVE 800X Pro, Silk Road, Δ’ Ανταπόκριση Shiraz - Εκεί που ζουν οι αυτοκράτορες

“Μετά την Yazd, σειρά είχε η ρομαντική πολιτεία Shiraz να υποδεχτεί το KOVE SILK ROAD. Ωστόσο, με την παρουσία μου στην Shiraz, έμελλε να ολοκληρωθεί η δίτροχη περιπλάνησή μου πάνω στο ίχνος του ιρανικού μεταξένιου δρόμου. Μετά από 4.800 συναρπαστικά χιλιόμετρα ταξιδιού, η απροβλημάτιστη KOVE 800X Pro θα ξεκινούσε από την Shiraz την επιστροφή για Ελλάδα.

Ιερατικές σχολές, περίτεχνα τζαμιά, γαλάζιοι μιναρέδες, λουλουδιασμένοι κήποι, μαυσωλεία και σκεπαστά παζάρια αντικατόπτριζαν την πορεία της γενέτειρας των φημισμένων Περσών ποιητών Hafez και Saadi μέσα στον χρόνο και την Ιστορία. Και φυσικά, ήταν αδιανόητο να μην "προσκυνήσω" σε τρεις κοντινούς αρχαιολογικούς χώρους, απόλυτα ταυτισμένους με την ιστορική διαδρομή της Περσικής Αυτοκρατορίας.

Κωνσταντίνος Μητσάκης, KOVE 800X Pro, Silk Road, Δ’ Ανταπόκριση Shiraz - Εκεί που ζουν οι αυτοκράτορες

Στην περιοχή Νακς-ε-Ροστάμ (42 χλμ. βόρεια της Shiraz) βρίσκονταν λαξευμένοι -σε μια κάθετη βραχώδη πλαγιά- οι τάφοι των Βασιλέων Δαρείου Α΄, Ξέρξη, Αρταξέρξη και Δαρείου Β΄. Στις Πασαργάδες (137 χλμ. βόρεια της Shiraz), ξεχωριστή θέση μεταξύ των μνημείων της αρχαίας πόλης κατείχε ο βαθμιδωτός τάφος του Μεγάλου Βασιλέα Κύρου.

Στην Περσέπολη (36 χλμ. βόρεια της Shiraz), θωπεύοντας με τα μάτια της ψυχής μου τα εναπομείναντα μνημεία της εθιμοτυπικής πρωτεύουσας των Αχαιμενιδών, βρέθηκα να ταξιδεύω πίσω σε χαμένες αυτοκρατορίες και ένδοξες ελληνικές εκστρατείες. Ήταν πραγματικά συγκλονιστικό που περπάτησα στην Περσέπολη, εκεί που είχε βαδίσει πριν από 23 αιώνες ο Μέγας Αλέξανδρος”.

Με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη να έχει ολοκληρώσει το ένα μέρος του ταξιδιού του, ξεκινά τώρα το δεύτερο μέρος που είναι αυτό της επιστροφής στα πάτρια εδάφη με το Kove 800X Pro.

Κωνσταντίνος Μητσάκης, KOVE 800X Pro, Silk Road, Δ’ Ανταπόκριση Shiraz - Εκεί που ζουν οι αυτοκράτορες