Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Αύξηση της αξίας της κατά 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021)
motomag Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Ο Όμιλος Piaggio, ανέθεσε στην Interbrand - παγκόσμιος ηγέτης στη συμβουλευτική εμπορικών σημάτων- να διερευνήσει το πόσο αποτιμάται η αξία της εταιρείας Vespa, με την συμβουλευτική εταιρεία να αποτιμά την αξία του εμπορικού σήματος Vespa στα 1 δις ευρώ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand έδειξαν ταυτόχρονα πως σε σχέση με το 2021 η εμπορική αξία της Vespa αυξήθηκε κατά 19% (το 2021 η εμπορική αξία άγγιζε τα 906 εκατομμύρια ευρώ), με τον Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand να δηλώνει: “Ίσως γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματική, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. H Vespa είναι μια μάρκα με κληρονομιά, η οποία εξελίσσεται διαρκώς. Έχει ιταλικές ρίζες, ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Eίναι μία premium μάρκα, που παραμένει όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο της αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει και ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία μίξη κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας.”

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές εμπορικής αναφοράς για την Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). Η Vespa επιβεβαιώνει ταυτόχρονα την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές ενώ αποκτά μεγαλύτερη παρουσία στις Η.Π.Α. και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. Η μελέτη που διεξήγαγε η Interbrand, επιβεβαιώνει πως η Vespa δεν είναι ένα απλό scooter αλλά ένας σύγχρονος τρόπος lifestyle κάτι που αποδεικνύουν οι συνεργασίες με τις εταιρείες Christian Dior, Disney Pixar, τη Lego, την Walt Disney καθώς και τον τραγουδιστή Justin Bieber.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Σύμφωνα με τους παράγοντες δυναμικής της εταιρείας (Brand Strength Score) που αναλύθηκαν στη μελέτη της Interbrand, η Συγγένεια και η Διακριτικότητα επιβεβαιώνονται ως βασικές αρχές της Vespa. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα που έχει η Vespa με τους πελάτες της, αλλά και την ικανότητά του να δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση μαζί τους, μέσα από ιδιαίτερα διαφοροποιημένες και καινοτόμες κινήσεις. Εν ολίγοις, η Vespa επιβεβαιώνει πως είναι μια εταιρεία μόδας-lifestyle σε δύο τροχούς, η οποία στοχεύει προς το μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, την οποία ακολουθούν και αγαπούν εκατομμύρια παθιασμένοι αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Η αποτίμηση της εμπορικής επωνυμίας άνω του 1 δις ευρώ αναδεικνύει τη σχέση που έχει η εταιρεία με το παγκόσμιο κοινό της καθώς επίσης πως η Vespa αποτελεί κλειδί στην επιχειρηματικότητα και όχι ζημιογόνα επιχείρηση. Επιπρόσθετα ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι πως το Piaggio Group είδε φέτος τα έσοδα του να αυξάνονται κατά 25% αγγίζοντας τα 2 δις ευρώ.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

 

Ετικέτες

Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 – Οι Ιταλοί εισβάλλουν με τη σειρά τους στην Κίνα

Μαζί με τα δύο ανανεωμένα μοντέλα, στην παρουσίαση της Σαγκάης είδαμε και τη νέα συλλογή ρουχισμού Vespa DEC
motomag Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 – Παρουσιάστηκαν ανανεωμένες στην Κίνα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/5/2024

Οι ανανεωμένες Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 είχαν έρθει σε επαφή με το κοινό στην έκθεση της EICMA αρκετούς μήνες πριν, ενώ τώρα η ιταλική εταιρεία τις παρουσίασε και στην Σαγκάη, φέρνοντας τις και στην αχανή κινέζικη αγορά.

Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 – Παρουσιάστηκαν ανανεωμένες στην Κίνα

Ξεκινώντας από την ανανεωμένη Vespa Primavera 150 αυτή έχει επιπλέον ένα διακοσμητικό στο μέσο του φτερού, σε αντίθεση με τη Sprint 150 η οποία διατηρεί το παραδοσιακό μπροστινό φτερό. Αλλαγή έχουμε στις σέλες και των δύο μοντέλων οι οποίες έχουν νέα καλύμματα ενώ νέες είναι οι ζάντες και στα δύο μοντέλα. Στην Primavera 150 υπάρχουν ζάντες με πέντε μπράτσα ενώ στη Sprint 150 υπάρχουν ζάντες με το σχέδιο να παραπέμπει στο γράμμα “Y”. Η οθόνη είναι LCD 3 ιντσών και στα δύο μοντέλα με τον χρήστη να μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με την πλατφόρμα πολυμέσων Vespa MIA.

Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 – Παρουσιάστηκαν ανανεωμένες στην Κίνα

Εκτός από τις νέες Vespa Primavera 150 και Vespa Sprint 150, στη Σαγκάη παρουσιάστηκε η ολοκαίνουργια συλλογή ένδυσης Vespa DEC, η οποία είναι εμπνευσμένη από το εργοστάσιο και το μουσείο της Piaggio. Η νέα συλλογή εστιάζει στο σύγχρονο lifestyle, προωθώντας ταυτόχρονα το ιταλικό στιλ και design. Τα μοντέλα Vespa Primavera 150 και Vespa Sprint 150 θα προσφέρονται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς.

Vespa Primavera 150 & Vespa Sprint 150 – Παρουσιάστηκαν ανανεωμένες στην Κίνα
Ετικέτες