Norton V4CR - Cafe Racer 185 ίππων!

Με βάση τη βρετανική τετρακύλινδρη Superbike V4SV
Norton V4CR
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/5/2023

Η Norton “έγδυσε” την V4SV, για να παρουσιάσει μια ακραία δυνατή Cafe Racer μοτοσυκλέτα 185 ίππων που ακούει στο όνομα V4CR και θα διατεθεί σε τιμή που πλησιάζει τα 50.000 ευρώ.

Η V4CR θα κυκλοφορήσει σε μόλις 200 αντίτυπα, ενώ θα αποτελέσει την πρώτη “νέα” μοτοσυκλέτα της Norton, από όταν η τελευταία πέρασε στα χέρια της ινδικής TVS. Θυμίζουμε πως πρώτος στόχος της TVS ήταν να ανεβάσει κατακόρυφα την ποιότητα παραγωγής, παλεύοντας να αποτινάξει από πάνω της την καταστροφική περίοδο Stuart Garner. Και αφού η TVS εντόπισε τα προβλήματα, και διόρθωσε όσα μπορούσε από αυτά, λάνσαρε ξανά τις Commando 961 και V4SV μέσα στο 2022.

Τώρα έφτασε η ώρα της “νέας” (σε εισαγωγικά καθώς προέρχεται από την V4SV) V4CR, που αποτελεί ένα Cafe-Racer μοντέλο για λίγους, με V4 κινητήρα 1.200 κ.εκ. που αποδίδει 185 hp / 12.000 rpm και 12,7 kgm / 9.000 rpm, αλουμινένιο πλαίσιο, carbon φαίρινγκ, εξάτμιση τιτανίου, μονόμπρατσο ψαλίδι, κλιπ-ον και μονόσελο.

Norton V4CR

Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει σε δυο χρωματικές εκδόσεις, Carbon και Manx Platinum, με το carbon ρεζερβουάρ των 15 λίτρων να βρίσκεται κάτω από τη σέλα, και με τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό να περιλαμβάνει shifter, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins, κορυφαία φρένα της Brembo, billet τιμονόπλακα, IMU, Cornering Traction Control, 3 Riding Modes, full-LED φώτα, Keyless σύστημα και TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων 6 ιντσών. Το επίσημο βάρος με υγρά ανακοινώνεται στα μόλις 204 κιλά και η τιμή της στις 41.999 λίρες Αγγλίας, ήτοι 48.355 ευρώ.

Ετικέτες

CFMOTO MT-X - Στην παραγωγή για την αγορά της Κίνας

Στο διαδίκτυο έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έγκρισης τύπου
CFMOTO MT-X
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/5/2024

Το CFMOTO MT-X Adventure concept που είδαμε στην EICMA 2023 ετοιμάζεται για να βγει στην αγορά της Κίνας, όπως δείχνουν τα έγγραφα πιστοποίησης που κυκλοφόρησαν στον ασιατικό τύπο.

Με βάση τις φωτογραφίες της έγκρισης τύπου, το MT-X διατηρεί σε μεγάλο βαθμό το design του concept. Ελαφρώς διαφορετικά δείχνουν τα πλαϊνά πλαστικά του ψυγείου και εκείνα της ουράς, ενώ η ίσια Rally σέλα αντικαταστάθηκε από μια δυο επιπέδων.

CFMOTO MT-X

Δυο είναι οι εκδόσεις του MT-X, μια με ψηλό φτερό και μια με χαμηλό, ενώ στα φρένα οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo του concept μοντέλου έδωσαν τη θέση τους σε πιο οικονομικές -δείχνουν να είναι της J.Juan. Φυσικά η εξάτμιση στην έκδοση παραγωγής δεν θα είναι της Akrapovic, ενώ στα τεχνικά χαρακτηριστικά του MT-X βρίσκουμε το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά, στα 214 κιλά, και στα 235 με τρεις βαλίτσες. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 21 και 18 ίντσες, ενώ είναι ακτινωτοί, με τα ελαστικά να έχουν διάσταση 90 μπροστά και 150 πίσω και το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.530 mm. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται στα 192 χλμ/ώρα.

mt-x

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κ.εκ. προέρχεται από την ΚΤΜ, αποδίδοντας 94 hp και 7,85 kgm ροπής, απόδοση ίδια με του CFMOTO 800MT.

Η κάθετα τοποθετημένη ψηφιακή οθόνη οργάνων παραμένει, ενώ θα είναι TFT και θα έχει συνδεσιμότητα.

Στον εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται δικάναλο ABS 9.3MP της Bosch, Cruise Control, IMU μονάδα 6 αξόνων, TCS, αναρτήσεις είναι της KYB, shifter, Riding Modes, θερμαινόμενη σέλα, κ.α..

Καθώς η γκάμα MT της CFMOTO έχει ήδη πολλές εκδόσεις, και κυβισμούς, στην Ευρώπη, κρίνεται αρκετά αμφίβολο να δούμε ΚΑΙ το MT-X να έρχεται προς τα μέρη μας, με πιθανότερη εκδοχή να παραμείνει ασιατικό μοντέλο και μόνο.

Ετικέτες