Kymco CV3: Το "εισιτήριο" της Kymco για τα τρίροδα

Ασφάλεια σε κάθε συνθήκη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/11/2020

Στην παγκόσμια πρεμιέρα των μοντέλων της για το 2021, η Kymco παρουσίασε και το CV3, το πρώτο τρίροδο scooter της εταιρείας, το οποίο βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην ναυαρχίδα του εργοστασίου, το ΑΚ550. Πρωταρχικός στόχος, όπως άλλωστε και σε όλα τα αντίστοιχα scooter με τρεις τροχούς, είναι η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη που εμπνέει στον αναβάτη του, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα, σε στεγνό η βρεγμένο.

Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, οκταβάλβιδος, κινητήρας προέρχεται από το ΑΚ550, όπως και η PTM (Power Transmission Matrix), με απόδοση 51 ίππων στις 7.500 στροφές και 5,4 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 5.750 στροφές. Η ανάρτηση είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, ενώ τα ελαστικά είναι τύπου on-off, προκειμένου το CV3 να μπορεί να κινηθεί και σε βατούς χωματόδρομους.

Το βάρος του τρίτροχου scooter της Kymco ανέρχεται στα 280 κιλά με γεμάτο καύσιμο το ρεζερβουάρ των 15,5 λίτρων. Το ύψος της σέλα είναι σχετικά χαμηλό στα 795mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 1.580mm ένα νούμερο λογικό με δεδομένη την αρχιτεκτονική του.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ο CV3 έχει μείνει πιστό στις γραμμές και τη σχεδίαση του πρωτότυπου που είχε δείξει η Kymco στην περσινή EICMA, με το μοντέλο παραγωγής να παραμένει εξίσου εντυπωσιακό.

 

Δείτε το πλούσιο φωτογραφικό gallery του Kymco CV3

Husqvarna γκάμα Enduro 2025 - Οκτώ μοντέλα από 125 έως 501 κυβικά [VIDEO]

Τέσσερις δίχρονες και τέσσερις τετράχρονες μοτοσυκλέτες - Συντηρητική αναβάθμιση για τη νέα χρονιά
TE 300
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/6/2024

Η Husqvarna (που πλέον ονομάζεται Husqvarna Mobility) παρουσιάζει την γκάμα Enduro της για το 2025, η οποία αποτελείται από 8 μοντέλα, μέσα στα οποία επανέρχεται και το TE 125, που απουσίαζε την προηγούμενη χρονιά.

Το νέο TE 125 είναι πλήρως ανανεωμένο για το 2025, ενώ φέρει αρκετά χαρακτηριστικά που βρίσκονται στα μεγαλύτερα δίχρονα μοντέλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του ψεκασμού Throttle Body Injection (TBI) και του διακόπτη με τον οποίο ο αναβάτης επιλέγει διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Στον εξοπλισμό του TE 125 έχουμε και close-ratio κιβώτιο 6 σχέσεων, αναρτήσεις WP XACT, και συμπλέκτη και φρένα της Brembo.

Τα εξαρτήματα της Brembo κάνουν πλέον την εμφάνισή τους σε όλα τα Enduro μοντέλα της Husqvarna, ενώ στις -συντηρητικές- αναβαθμίσεις για το 2025 περιλαμβάνονται ένα βελτιωμένο ψαλίδι για μεγαλύτερη αντοχή της γλίστρας της αλυσίδας, και νέα γραφικά.

Τα δίχρονα μοντέλα είναι τα TE 125, TE 150, TE 250, και TE 300, και η τετράχρονη γκάμα αποτελείται από τα FE 250, FE 350, FE 450, και FE 501.

Husqvarna Enduro 2025

Στα δυνατά σημεία των Enduro μοντέλων 2025 της Husqvarna βρίσκονται και τα κάτωθι:

  • Νέα συστήματα φρένων και υδραυλικός συμπλέκτης Brembo.
  • Νέα γραφικά
  • Αναθεωρημένο αλουμινένιο ψαλίδι με βελτιωμένη ακαμψία και βελτίωση στην γλίστρα της αλυσίδας
  • Μίζα
  • Chro-moly ατσάλινο πλαίσιο με anti-squat χαρακτηριστικά
  • GSK δίσκοι
  • TBI ψεκασμός στα δίχρονα
  • Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής στα FE 250 & FE 350 για βέλτιστη ροπή και δύναμη
  • Quickshifter (μόνο για ανεβάσματα) στα τετράχρονα μοντέλα
  • Υβριδικό υποπλαίσιο από αλουμίνιο και πολυαμίδιο
  • WP XACT ανεστραμμένο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου
  • WP XACT πίσω αμορτισέρ με ρυθμίσεις χωρίς εργαλεία
  • Πολύ-λειτουργικός διακόπτης για χάρτες, quickshifter και Traction Control στα τετράχρονα
  • Offroad Control Unit (OCU)
  • LED προβολέας
  • ProTaper τιμόνι και ODI γκριπ
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου