Μάχη βάθρου για τον Κορωνάκη στο Red Bull Ring

Μέσα στο παιχνίδι του τίτλου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/8/2018

Ο Βασίλης Κορωνάκης έδωσε άλλη μια μάχη για το βάρθρο στην πίστα της Αυστρίας κατά την διάρκεια του 6ου αγώνα του θεσμού ADAC Junior CUP. Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα του είχε μειωμένη απόδοση κινητήρα και συμπλέκτη στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, κατάφερε να επιτύχει τον 8ο ταχύτερο χρόνο.

Αυτό βέβαια τον ανάγκασε να δώσει μάχες σώμα με σώμα στον αγώνα και ο τερματισμός του στην 5η θέση είναι σίγουρα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα που τον τοποθετεί αυτή τη στιγμή 4ο στη βαθμολογία του θεσμού. Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας Skourtas Racing Team με την βοήθεια της οποίας εκπροσωπεί τα ελληνικά χρώματα στις πίστες της Ευρώπης ο Βασίλης:

 

5ος ο Κορωνάκης στην Αυστρία. Στην τέταρτη θέση της γενικής βαθμολογίας με μεγάλες ελπίδες για τίτλο.
Μία μεγαλειώδη και σκληρή μάχη έδωσε σήμερα ο Βασίλης Κορωνάκης, στον 6ο αγώνα του ADAC Junior Cup Powered by KTM, στην Αυστρία. Από την πρώτη στροφή βρέθηκε στην 3η θέση έχοντας ξεκινήσει 8ος. Στο γκρουπ που βρέθηκε μάχονταν 8-9 οδηγοί οι οποίοι άλλαζαν συνεχώς θέση μεταξύ τους. Μέχρι και τον τελευταίο γύρο ο Βασίλης φαινόταν ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Δύο στροφές πριν τον τερματισμό και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση, χτύπησε το γκρουπ που ακολουθούσε τον Βασίλη και βρέθηκε πίσω 6 θέσεις. Δεν τα παράτησε όμως και την τελευταία στιγμή πέρασε στην 5η θέση στην οποία και τερμάτισε χιλιοστά από τον 4ο. Ο ίδιος ο Βασίλης είναι πολύ ικανοποιημένος γιατί μπόρεσε να κρατηθεί όρθιος σε μια ξεχωριστή για αυτόν μάχη. Όπως είπε ο ίδιος “φυσικά ο σκοπός μου ήταν το βάθρο, ο ρυθμός ήταν πολύ δυνατός από την αρχή κ πήρα μια καλή εμπειρία από την πίστα αυτή που έχει ένα χαρακτηριστικό εντελώς διαφορετικό από όσα γνώριζα μέχρι σήμερα, την ταχύτητα κ το απόλυτο κοντρόλ στο κορύφωμα των στροφών βγαίνοντας για την έξοδο”.
Με αυτή του την θέση ο Βασίλης βρίσκεται στην 4η θέση της κατάταξης και έχει πολλές ελπίδες για το πρωτάθλημα καθώς ακολουθεί το Assen τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Οι βαθμοί που τον χωρίζουν από τον 3ο στην Γενική είναι μόλις 6. Μέχρι και την τελευταία στιγμή θα μας κρατήσει σε αγωνία. Συγχαρητήρια στον Βασίλη Κορωνάκη!

Ευχαριστώ τους χορηγούς μου ΚΤΜ S.E.E., και την Papastavroushop..

Επίσης θέλω ευχαριστήσω την ΑΜΟΤΟΕ για την χορηγία του starting permission

 

Michael Dunlop: Πεθαίνει το Road Racing όσο ανεβαίνουν Isle of Man TT και North West 200!

Έρχονται οι αναβάτες BSB και αλλοιώνουν την οικογένεια του Road Racing
Michael_Dunlop_Interview_motomag
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/10/2024

Την ανησυχία του για την εξέλιξη που υπάρχει στους αγώνες Road Racing εξέφρασε ο κυρίαρχος του Isle of Man TT σε συνέντευξή του, τονίζοντας πως έχει χαθεί η φυσική ροή του πρωταθλήματος Road Racing που κάποτε τροφοδοτούσε τους διεθνής αγώνες με πρωτοκλασάτους αναβάτες που είχαν εξελιχθεί μέσα από αυτό.

Τώρα έρχονται 20 αναβάτες από το BSB για να τρέξουν στο Isle of Man TT και στον North West 200, έτοιμοι και εξελιγμένοι ως προς την οδήγησή τους και χωρίς να ακολουθούν όλο το πρωτάθλημα Road Racing.

Πλέον δεν τροφοδοτούν αυτοί οι αγώνες με νέους αναβάτες το BSB, αλλά αντιθέτως δέχονται ένα κύμα Superbike αγωνιζομένων τόσο το Isle of Man TT όσο και ο North West 200.

Στο μέλλον, τόνισε ο Dunlop, το Isle of Man TT και ο North West 200 θα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής αγώνες, την ίδια ώρα που το Road Racing θα σβήνει.

«Απλά αυτή είναι η κατάσταση» είπε με τον χαρακτηριστικό του, απόμακρο τρόπο, ο Dunlop κλείνοντας την δήλωσή του στο BBC Sport.

Ο κίνδυνος που θέλει να περιγράψει ο Michael Dunlop είναι εκείνος που συζητήσαμε μαζί τον περασμένο Ιανουάριο, όταν τον συνάντησα στο πλαίσιο της επίσκεψης στις εγκαταστάσεις της D3O. Δεν τον νοιάζει ούτε ο αυξημένος ανταγωνισμός, ούτε και αν θα συνεχίσει να έχει χορηγούς. Έτσι και αλλιώς το 40% των εξόδων της ομάδας του το καλύπτει ο ίδιος με τα έσοδα που έχει από την κατασκευαστική του εταιρεία την οποία και δεν διαφημίζει μέσα από τους αγώνες. Όλη η ομάδα είναι δικοί του άνθρωποι που εργάζονται σε διαφορετικά επαγγέλματα και όταν είναι να τρέξουν στο Isle of Man TT, μαζεύονται για να νικήσουν τους «εργοστασιακούς». Υπό αυτή την έννοια, ο Dunlop, ο μοναδικός που έμεινε πλέον με το όνομα έχοντας χάσει σε αυτούς τους αγώνες πατέρα, αδερφό και θείο, δεν αγχώνεται για τον ανταγωνισμό αλλά για τις μελλοντικές επιπτώσεις που μπορεί να υπάρχουν στους κανονισμούς του αγώνα.

Αυτή την στιγμή δεν πιέζει κανείς για αλλαγές με στόχο την αυξημένη ασφάλεια, η οποία δεν υπάρχει τρόπος να αυξηθεί αν δεν αλλοιωθεί πλήρως η ταυτότητα του Isle of Man TT. Μία μίξη όμως περισσότερων αναβατών από το BSB μπορεί να οδηγήσει σε δυνατότερη κραυγή ενάντια στους θανάτους και τα δυστυχήματα του Isle of Man TT που θα βρει ανοιχτά αυτιά, σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει τώρα.

Εύλογο να υπάρχουν σχόλια που απορούν με το γεγονός πως αγώνες όπως ο Isle of Man TT συνεχίζει να υπάρχει, και ακόμη πιο κατανοητό να συμβαίνει αυτό στη χώρα μας που χάνει πολύ κόσμο στους δρόμους. Η απορία είναι μεγαλύτερη μάλιστα για εμάς εδώ καθώς εκεί υπάρχουν μπόλικες πίστες και δεν χρειάζεται να κλείνει κανείς τους δρόμους ενός νησιού για να τρέξει.

360_Interview_2
φωτό από πρόσφατη συνέντευξή μας

Σε αυτό το στάδιο θα θυμίσω την απορία που έχει και ο ίδιος το Michael Dunlop, οι Ιρλανδοί της ομάδας του και αρκετοί από τους Άγγλους αγωνιζόμενους που ξέρουν που πέφτει η Ελλάδα και την έχουν επισκεφτεί, ότι πώς μπορεί να μιλά κανείς για ασφάλεια ενός αγωνιζόμενου όταν δεν έχει μάθει να φορά ακόμη το κράνος του καθημερινά, εκεί που συμβαίνουν όλα τα ατυχήματα. Σε αυτό το στάδιο θα θυμίσω ένα παλαιότερο άρθρο σχετικά με το αν θα έπρεπε να συνεχίσουν ή όχι αυτοί οι αγώνες:

Isle of Man TT: 112 χρόνια 274 νεκροί - Πλήρης Λίστα – Γιατί δεν ακυρώνεται

Ο πιο επικίνδυνος αγώνας του κόσμου