TrialGP 2023 - 17ος συνεχόμενος Outdoor τίτλος για τον Toni Bou και τη Repsol Honda
Ο GOAT του αθλήματος συνεχίζει να γράφει Παγκόσμια Πρωταθλήματα, φτάνοντας τα 33 συνολικά!
Από τον
Κώστα Γκαζή
3/9/2023
Στον 1ο αγώνα του Vertolaye το Σάββατο 2/9 στη Γαλλία, ο Toni Bou της Repsol Honda σφράγισε τον τίτλο για το TrialGP 2023, τον 17ο συνεχόμενο Παγκόσμιο Τίτλο του στο Outdoor Trial, και τον 33ο συνολικά μαζί με τους 16 στο Indoor Trial!
Παρά τον θρίαμβο του, ο Bou δυσκολεύτηκε παραπάνω απ’ ότι συνήθως για να πάρει αυτό τον τίτλο, συγκριτικά με άλλες χρονιές που είχε στεφθεί Πρωταθλητής κάποιους γύρους πριν το τέλος. Για το 2023, χρειάστηκε να φτάσουμε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, για να μπορέσει ο Ισπανός να γιορτάσει την κατάκτηση ενός ακόμη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Σημειώστε πως η νίκη του Bou στο Vertolaye ήταν η νίκη με αριθμό… 142 για τον αναβάτη της Honda, ο οποίος πέτυχε 10 εξ αυτών φέτος.
Προς τιμή του, ο Bou έδωσε τα εύσημα στον Jaime Busto της GASGAS, ο οποίος και τον δυσκόλεψε αρκετά στην αρχή της χρονιάς. Παρ’ όλες τις δυσκολίες όμως, ο Bou έδειξε την κλάση του, και συνεχίζει ακάθεκτος να χτίζει τον απαράμιλλο θρύλο του στο Trial, αλλά και στα μηχανοκίνητα αθλήματα γενικότερα.
Hellas Rally Raid 5η Μέρα: Στην κορυφή ο Mulec Τoni - Ταχύτερος Έλληνας στην M6 ο Κίμων Καράμπελας – Δεύτερη ατυχία για Πάνο Κακολύρη
Ο Montanari φυλάει τα νώτα του μην χάσει την δεύτερη θέση της M6!
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
1/6/2024
Μία πολύ δύσκολη ημέρα εξαιτίας της μπόλικης λάσπης είχαν οι αναβάτες στην 5η ημέρα του Hellas Rally Raid όπου ο Mulec Toni έκανε την διαφορά με πολύ καλό ρυθμό, ακολουθούμενος από τον Minaudier Loic και τον Leonardo Tonelli ενώ ο απίστευτα γρήγορος Cerutti Jacopo που από την πρώτη στιγμή οδηγεί το Aprilia Tuareg σαν Enduro μοτοσυκλέτα έφτασε στην 4η θέση γενικής με την δικύλινδρη μοτοσυκλέτα ακολουθούμενος από τον Wiedemann Mike που έκλεινε την πρώτη πεντάδα.
Για την δεύτερη θέση της M6 έπαιξαν πολύ ώρα ο Κίμων Καράμπελας με τον δεύτερο εργοστασιακό αναβάτη της Aprilia τον Francesco Montanari όπου για ένα σημαντικό σημείο της διαδρομής ο Έλληνας αναβάτης ήταν μπροστά με το Husqvarna Norden ακολουθούμενος από το Aprilia Tuareg και το Kove 450 Rally του FILIPPO PIETRI με το νούμερο 54. Στο πρώτο service μάλιστα ο εργοστασιακός αναβάτης άλλαξε και με νέα FIM ελαστικά που τα πήγαιναν εξαιρετικά στην μπόλικη λάσπη, ενώ και η μοτοσυκλέτα του ήταν σε άριστη κατάσταση, έναντι της Norden που επισκευάστηκε κατά το Μαραθώνιο προηγούμενο σκέλος από τον Κίμωνα. Ένα από τα καλώδια δεν κράτησε και τα ηλεκτρονικά ξανά ενεργοποιήθηκαν οπότε το Norden δεν είχε τον ρυθμό που θα μπορούσε. Ωστόσο έμεινε μπροστά από τον Montanari οδηγώντας με πολύ ρίσκο, έναντι και της τεράστια διαφοράς στα ελαστικά, μέχρι που η λογική επικράτησε και έκοψε ρυθμό οδηγώντας πίσω από τον Montanari με τον εργοστασιακό αναβάτη να κοιτά συνεχώς πίσω, για να δει αν πρέπει να παλέψει περισσότερο για διαφορά ασφαλείας, ή αν κινδυνεύει να χάσει την δεύτερη θέση!
Τελικά έμεινε στην 8η θέση γενικής και την 2η της Μ6 με τον Κίμωνα να κρατά την 3η της κατηγορίας και την 10η γενικής. Πολύ καλά τα πήγε ο δεύτερος συνεργάτης του ΜΟΤΟ, Γιάννης Σεβαστόπουλος που ανέβασε το Yamaha Tenere στην 39η θέση της γενικής κατάταξης και όπως δήλωσε, τώρα ήταν που ξεκινούσε το Rally για εκείνον, προσβλέποντας σε ακόμη καλύτερη επίδοση.
Δεύτερη ατυχία είχε ο Πάνος Κακολύρης με Suzuki V-Strom όπου σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετώπισε πρόβλημα με τον οδηγό αλυσίδας και έχασε πολύτιμο χρόνο βγαίνοντας ουσιαστικά από την κούρσα για μία από τις κορυφαίες θέσεις στην Μ6 που άνετα θα μπορούσε να βρεθεί, όπως έδειξε από την αρχή του Rally.
Ακολουθούν τα αποτελέσματα με όλες τις θέσεις των Ελλήνων αναβατών, 11 στο σύνολο, να ξεχωρίζουν: