Royal Enfield Himalayan 452 - Νέες φωτογραφίες, όλα τα χρώματα και η νέα TFT οθόνη οργάνων

Εντυπωσιακός εξοπλισμός, που ανεβάζει το επίπεδο παντού σε σχέση με το 411
Royal Enfield Himalayan 452
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/10/2023

Μπορεί η Royal Enfield Himalayan 452 να κάνει ντεμπούτο στις 7 Νοεμβρίου, όμως κάθε μέρα έχουμε και περισσότερες “διαρροές” φωτογραφιών της, που χτίζουν κατάλληλα το hype γύρω από τη νέα ινδική On-Off μοτοσυκλέτα.

Όσον αφορά στο design της νέας 452, αυτό αποτελεί μια μείξη της 411 και νέων στοιχείων, ώστε να υπάρχει μεν μια συνέχεια, παράλληλα με την εξέλιξη που φέρνει το νέο υγρόψυκτο μοντέλο. Η μοτοσυκλέτα έχει αρκετές καμπύλες, και ελάχιστα πλαστικά στο κοστούμι της, δείχνοντας ιδιαίτερα μαζεμένη σε διαστάσεις, αντίθετα με τα σύχρονα Adventure μοντέλα που είναι καλυμμένα με πλαστικά από πάνω μέχρι κάτω. Το ψυγείο κάνει προφανή τη χρήση υγρόψυκτου κινητήρα με την πρώτη ματιά, ενώ οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη είναι χωριστά κομμάτια, με το δεύτερο άτομα να κάθεται σε υπερυψωμένο τμήμα.

Royal Enfield Himalayan 452

Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει προστατευτικά στα καλάμια, ενώ στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο σε κάθε τροχό, με δαγκάνες της BYBRE. Μπροστά η Himalayan 452 έχει δυο φτερά, ένα κοντά στον τροχό με προέκταση προς τα πίσω για τα νερά, και ένα ακόμα ψηλό, ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα αφαιρείται το κάτω, ώστε η μοτοσυκλέτα να μπορεί να οδηγηθεί και σε δύσκολα, λασπώδη εδάφη. Στις φωτογραφίες του press kit βλέπουμε προστατευτικά σίδερα στο ρεζερβουάρ που μπορούν να αποτελέσουν και σημεία πρόσδεσης μαλακών αποσκευών, σχάρα πίσω με χειρολαβές, πλαϊνές βαλίτσες και top case.

Royal Enfield Himalayan 452

Οι χρωματικοί συνδυασμοί που έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι τρεις, ο πρώτος λευκός με γκρι λεπτομέρειες, ο δεύτερος μαύρος με κίτρινες λεπτομέρειες και χρυσές ζάντες, και ο τρίτος γκρι με κόκκινες λεπτομέρειες.

Royal Enfield Himalayan 452

Μεγάλη διαφορά σε σχέση με το 411, αποτελεί η νέα οθόνη οργάνων που διατηρεί μεν το στρογγυλό της σχήμα έχει όμως γίνει πλήρως TFT ψηφιακή και έγχρωμη, με δυνατότητα όχι μόνο turn-by-turn πλοήγησης, αλλά και προβολής πλήρους χάρτη στο πάνω της μισό, την ώρα που στο κάτω μισό προβάλλονται οι απαραίτητες πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

Royal Enfield Himalayan 452

Σημαντική λεπτομέρεια για τις Off-Road δυνατότητες της 452, οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless ελαστικά, ενώ στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται και USB θύρα φόρτισης, αλλά και χούφτες στο τιμόνι

Ετικέτες

BMW - Η μορφή της νέας γυμνής μοτοσυκλέτας με τον boxer των 1.800 κυβικών

Ο θηριώδης κινητήρας παίρνει μεταγραφή από τα cruiser στα super naked
motomagBMW – Αποκαλύφθηκε η μορφή του νέου μοντέλου με τον boxer των 1.800 κυβικών!
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

20/5/2024

Ο ιδιαίτερα ενεργός στα social media και CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch, δεν έχει σταματημό με τις teaser φωτογραφίες για το επερχόμενο θηριώδες μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, αποκαλύπτοντάς μας την σιλουέτα του. Όπως φαίνεται μιλάμε για ένα roadster / super naked μοντέλο, με τον κτηνώδη boxer να αφήνει το κοστούμι του στην ντουλάπα, για χάρη μίας πιο επιθετικής εμφάνισης.

Ο CEO της BMW μας είχε ήδη προετοιμάσει για το επερχόμενο μοντέλο, αναρτώντας δύο φωτογραφίες στο προφίλ του στο Instagram, όπου είχε φροντίσει να μας δώσει μονάχα λίγα... "κόκκαλα", κρατώντας την "μπριζόλα" στο πιάτο των Βαυαρών. Αναμφίβολα, κατάφερε τον στόχο του, ο οποίος ήταν να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και να μείνουμε με την απορία, τι στο καλό σκοπεύουν να κάνουν οι Γερμανοί με αυτόν τον τερατώδη σε διαστάσεις κινητήρα.

Μέχρι τώρα πηγαίναμε ψάχνοντας, δια της ατόπου απαγωγής. Λέγαμε ότι σίγουρα δεν μιλάμε για κάποιο σπορ μοντέλο, μιας και ένας boxer με τόσα κυβικά θα ήταν μάλλον δύσχρηστος. Η αερόψυκτη φύση του μας οδηγούσε στο συμπέρασμα, ότι η νέα μοτοσυκλέτα δεν θα έχει ούτε και πλαστικά, αφήνοντας τον αέρα να ψύξει τα μπλοκ του κινητήρα, χωρίς παρεμβολές.

BMW – Αποκαλύφθηκε η μορφή του νέου μοντέλου με τον boxer των 1.800 κυβικών!

Τελικά, ο Markus Flasch, αποφάσισε να τελειώσει τις εικασίες μας, ανεβάζοντας στο προφίλ του στο Instagram μία φωτογραφία, όπου διακρίνεται η σιλουέτα της νέας μοτοσυκλέτας, ενώ με την χρήση ενός δυνατού προβολέα από πίσω, φροντίζει να μας κρύψει άλλες λεπτομέρειες. Αυτό που μπορούμε να διακρίνουμε είναι ο στρογγυλός προβολέας μπροστά, το ίσιο τιμόνι τύπου fatbar, τους τροχούς με ακτίνες και τα δύο δισκόφρενα μπροστά. Το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας, φαίνεται να αιωρείται, ενώ επιβεβαιώνοντας τις υποψίες που είχαμε όταν είδαμε το κάλυμμα στις πρώτες φωτογραφίες, μιλάμε για μονόσελο.

Κρίνοντας από την σιλουέτα που διαγράφουν οι σκιές και συνδυάζοντάς τα στοιχεία με πληροφορίες που έχουμε ήδη, το πιρούνι μοιάζει να είναι μεγάλο σε διάμετρο, ενώ αναμένουμε ότι θα είναι ανεστραμμένο και όχι συμβατικό. Αντίστοιχα μεγάλων διαστάσεων είναι και ο πίσω τροχός -τον έχουμε δει να αποκαλύπτεται σε προηγούμενο teaser, με τη ζάντα να είναι μασίφ-, ενώ τα ελαστικά έχουν χαμηλό προφίλ. Η σιλουέτα μας εκπλήσσει ευχάριστα καθώς βλέπουμε σπορ γεωμετρία με λογική κάστερ, που θα έχει σαφώς καλύτερες επιδόσεις σε δρόμο με στροφές από ότι οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες με τον ίδιο κινητήρα.

Λίγες μέρες ακόμα υπομονή, μέχρι και τις 24 Μαΐου, όταν και θα δούμε ολοκληρωμένο αυτό που κρύβεται πίσω από την σιλουέτα στην ετήσια διοργάνωση Concorso d’Eleganza. Μοιάζει πάντως πολλά υποσχόμενο…

Ετικέτες