Η MV Agusta συμβάλλει στην μάχη κατά της πανδημίας!

Εξοπλίζει το νοσοκομείο στο Varese!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/4/2020

Η MV Agusta από την εποχή που ιδρύθηκε μέχρι και σήμερα έχει περάσει από 40 κύματα, αλλάζοντας χέρια ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ωστόσο, η "καρδιά" της θρυλικής φίρμας ήταν είναι και θα είναι το Varese, είτε βρίσκεται στα χέρια των Αμερικανών, είτε των Ιταλών είτε των Ρώσων! Όπως γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια το εργοστάσιο απ’ το Varese βρίσκεται υπό την αιγίδα του Timor Sardarov και ο Ρώσος μεγιστάνας πέρα από CEO της εταιρείας, έχει αποδείξει το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες, καθώς είναι παρών σε σχεδόν όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της MV. Ακόμη, έχει ενστερνιστεί πλήρως το ρόλο του και αγωνίζεται για την ανάπτυξη της εταιρείας, μέ τη δημιουργία μικρού κυβισμού και προσιτών μοντέλων της MV Agusta, μέσω της συνεργασίας της με την Loncin, όπου οι πωλήσεις τους θα προσφέρουν τα απαραίτητα κέρδη για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Παρά τον πολυεθνικό χαρακτήρα της εταιρείας, ο Ρώσος CEO της MV Agusta, έχει ευαισθητοποιηθεί ιδιαίτερα με την κατάσταση της Ιταλίας και έχει ήδη ενισχύσει το νοσοκομείο του Varese μέσα απ’ τη συνεργασία του με το Ίδρυμα Circolo della Bontà Onlus. Συγκεκριμένα, απ’ τις 8 Μαρτίου είχαν ξεκινήσει μαζί έναν έρανο για την ενίσχυση του νοσοκομείου της περιοχής, με στόχο τον εξοπλισμό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας.

Στα πλαίσια τη ενίσχυσης, η MV Agusta δώρισε ένα διαγωνιστικό μηχάνημα στο νοσοκομείο του Varese, το QuantStudioTM 5 Real-Time PCR System, που έχει εξελιχθεί απ’ την βρετανική Thermo Fisher Scientific. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο διαγωνιστικό που έχει τη δυνατότητα να αναλύει 96 δείγματα μέσα σε μόλις μίση ώρα, μειώνοντας κατά πολύ το χρόνο παραμονής των ανθρώπων που ενδέχεται να έχουν προσβληθεί απ’ τον COVID-19. Το καλύτερο είναι πώς το QuantStudioTM 5 Real-Time PCR System δεν περιορίζεται μόνο στη διάγνωση του κορωνοϊού αλλά και στον εντοπισμό διάφορων ιών, που σημαίνει ότι θα αξιοποιείται και στο μέλλον!

Σε δηλώσεις του ο Sardarov ανέφερε: “Είναι σημαντικό να έχουμε ενεργό ρόλο σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση και να υποστηρίξουμε όσους δουλεύουν στην επίλυση του προβλήματος και να προστατέψουμε την κοινωνία. Το ίδρυμα Circolo della Bontà Onlus μας βοήθησε στο να εντοπίσουμε ποιοι τομείς χρειάζονται άμεση ενίσχυση, ώστε να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά βοηθώντας τους. Παράλληλα είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με το νοσοκομείο του Varese για να βοηθήσουμε με την παρέμβασή μας όπως μπορούμε.”

Ο Πρόεδρος του Ιδρύματος, Gianni Spartà, είπε: “Είμαστε ευγνώμων για αυτή την εποικοδομητική συνεργασία και την υποστήριξη που μας προσφέρει η MV Agusta. Η τοπική κοινωνία ανταποκρίνεται πλήρως στην κατάσταση και το hastag που προωθήσαμε πίσω στο 2011 #takecareofwhotakescareofyou (σ.σ. σε ελεύθερη μετάφραση το ένα χέρι νίβει τ' άλλο) δείχνει πιο ιδανικό από ποτέ!”

Ετικέτες

Υπουργείο Ναυτιλίας - Οδηγίες ασφαλείας για τα ηλεκτρικά οχήματα στα πλοία

Επίπεδο φόρτισης έως 40% της συνολικής χωρητικότητας των μπαταριών ενώ οι δεξαμενές στα εναλλακτικά καύσιμα δεν δύναται να είναι άνω του 50%
motomag Υπουργείο Ναυτιλίας - Οδηγίες για την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με τα ακτοπλοϊκά πλοία για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/5/2024

Kατευθυντήριες οδηγίες εξέδωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό την ενημέρωση, πρόληψη και τον περιορισμό πιθανών κινδύνων.

Σημειώνεται ότι στα AFVs (εναλλακτικά καύσιμα) περιλαμβάνονται: α) τα αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες) και β) τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα. Οι κατευθυντήριες οδηγίες βασίστηκαν σε μελέτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) και τη μέχρι τώρα διεθνή εμπειρία καθώς το ζήτημα μεταφοράς AFVs (εναλλακτικών καυσίμων) με πλοία έχει απασχολήσει σχετικά πρόσφατα τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα.

Ως εκ τούτου για λόγους πρόληψης, οι προαναφερόμενες οδηγίες προς τους οδηγούς των AFVs που θέλουν να επιβιβαστούν σε ακτοπλοϊκό πλοίο, αναφέρουν ότι:

α) στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα πρέπει να γίνεται έλεγχος της θερμοκρασίας των συσσωρευτών ενώ το επίπεδο φόρτισης θα πρέπει να είναι έως 40% της συνολικής χωρητικότητάς αυτών

β) στα οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας

Επισημαίνεται ότι υπάρχει υποχρέωση από τους επιβάτες – οδηγούς να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα του πλοίου σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους. Δεν επιτρέπεται να γίνεται φόρτωση των οχημάτων AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους (στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί). Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του, βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και η ακτοπλοϊκή εταιρία δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτή ορίσει.

Τέλος, δεν θα επιτρέπεται η φόρτιση ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων επί του πλοίου ενώ θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα δεν θα είναι συνδεδεμένα με κάποια πηγή ηλεκτρικού ρεύματος επί του πλοίου. Πρωταρχικό μέλημα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και του Λιμενικού Σώματος είναι η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Οι οδηγίες που έχουν δοθεί για την ασφαλή μεταφορά των AFVs στα ακτοπλοϊκά πλοία υπηρετούν αυτό τον σκοπό, χωρίς όμως να εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των «πράσινων Ι.Χ.».

Αν πιστεύατε πως ένα ταξίδι με ηλεκτρικό όχημα μέσω πλοίου είναι εύκολο μάλλον ήρθε η στιγμή να αναθεωρήστε και ακόμη δεν έχει έρθει το καλοκαίρι…

Υπουργείο Ναυτιλίας - Οδηγίες για την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με τα ακτοπλοϊκά πλοία για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων