O Ivan Cervantes κέρδισε την κατηγορία Trail του rally Baja Aragon με το Triumph Tiger 900 Rally Pro

Και με 11ο χρόνο γενικής, κόντρα στα 450 Rally bikes!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2022
Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro, Iván Cervantes, πήρε την πρώτη νίκη στην κατηγορία Trail στον αγώνα Baja España Aragón του 2022, οδηγώντας την Triumph Tiger 900 Rally Pro.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της εταιρείας:
"Παίρνοντας μια ηχηρή νίκη στη νεοσύστατη κατηγορία Trail σε περισσότερα από 450 χιλιόμετρα του πιο απαιτητικού εδάφους της περιοχής Aragón, ο Cervantes τερμάτισε με συνολικό χρόνο 6 ώρες, 13 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, μία ώρα και 6 λεπτά μπροστά από τον δεύτερο αναβάτη στην κατηγορία.
 
Ίσως ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, σε έναν αγώνα που μετράει ως ο 4ος γύρος του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIM Bajas 2022, ο Iván τερμάτισε στην 11η θέση συνολικά, μόλις 33 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο αναβάτη, σε ένα σύνολο 75 άλλων, συμπεριλαμβανομένων μερικών από τους πιο ανταγωνιστικούς αναβάτες στη διεθνή σκηνή ράλι και τις ειδικά κατασκευασμένες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες προδιαγραφών Dakar.
Νέες για το 2022, οι κατηγορίες Trail και Maxi-Trail στο Baja Aragón δημιουργήθηκαν για να παρουσιάσουν τη συνεχώς αυξανόμενη γκάμα μοτοσυκλετών Adventure παραγωγής, όπου η Triumph βρήκε την ευκαιρία να αναδείξει τα πλεονεκτήματά της. Βαμμένη στο χέρι σε ένα ξεχωριστό αγωνιστικό χρώμα «Baja Aragón», η πρώτη θέση της Tiger 900 Rally Pro δείχνει την απίστευτη ικανότητά της εκτός δρόμου και ενισχύει τη θέση της ως ηγέτης σε αυτόν τον τομέα.
Ivan Cervantes: «Ήρθαμε στη Baja Aragón με έναν ξεκάθαρο στόχο, που ήταν να κερδίσουμε τη νέα κατηγορία Trail επάνω στην Tiger 900 Rally Pro. Ωστόσο, η μεγαλύτερη φιλοδοξία μας ήταν να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στη συνολική κατάταξη, όπου ο κόσμος έχει μείνει έκπληκτος με τον ρυθμό που ακολουθήσαμε στο Trail. Είμαστε περήφανοι που κάναμε εξαιρετική δουλειά και πιστεύω ότι δώσαμε σε όλους πολλά για να συζητήσουν. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η Triumph είναι εδώ στους αγώνες εκτός δρόμου -και είναι εδώ για να μείνει. Επιλέξαμε αυτόν τον αγώνα γιατί στο μέλλον σκοπεύουμε να έρθουμε εδώ με το πρότζεκτ Enduro και φυσικά σκοπεύουμε να πετύχουμε! Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στη Baja Aragón μετά από τόσα χρόνια και που επέστρεψα σπίτι ως πρωταθλητής της κατηγορίας με την Triumph»."

Aspar Circuit - Η πίστα του Jorge Martinez “Aspar” άνοιξε τις πύλες της

Ανακοινώθηκαν οι μέρες και ώρες λειτουργίας
motomagAspar Circuit – Η πίστα του Jorge Martinez “Aspar” άνοιξε τις πύλες της
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

17/5/2024

Μετά από σχεδόν ένα χρόνο αναμονής, οι εργασίες αναβάθμισης στην ιδιωτική πίστα Aspar ολοκληρώθηκαν, με το “Aspar Universe”, όπως αποκαλείται το τεράστιο σύμπλεγμα, να ανοίγει τις πύλες του στο κοινό από Πέμπτη μέχρι και Κυριακή, έχοντας ως στόχο να γίνει μήτρα νέων πρωταθλητών αλλά και ένας χώρος που θα μπορούν όλοι να διασκεδάσουν με ασφάλεια.

Σας έχουμε ήδη ενημερώσει για το μεγαλεπήβολο όραμα του θρυλικού τέως αναβάτη των GP και νυν ιδιοκτήτη ομάδας σε Moto2 και Moto3, Jorge Martinez “Aspar”. Με έδρα την Guadassuar της Valencia, το τεράστιο σύμπλεγμα της πίστας Aspar απλώνεται σε συνολική έκταση 370.000 τ.μ. και διαχωρίζεται σε τέσσερα τμήματα. Η κύρια ασφάλτινη πίστα έχει συνολικό μήκος 2,2 χιλιομέτρων, ενώ η χωμάτινη φτάνει τα 1,1 χιλιόμετρα. Όπως είναι φυσικό τα καρτ δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν, έχοντας μία δική τους πίστα 850 μέτρων.

Στον αχανή χώρο βρίσκουμε επίσης την ακαδημία Aspar KSB Sport, η οποία μαζί με τις δύο εκπαιδευτικές της πίστες καταλαμβάνει συνολικά 18.000 τ.μ. Ακόμη, υπάρχει το Μουσείο Aspar, τα paddock που απλώνονται σε έναν χώρο 10.000 τ.μ., χώρος στάθμευσης, αίθουσα ενημέρωσης, εστιατόριο, χώρος εκδηλώσεων και αναρρωτήριο. Μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο μηχανοκίνητο θεματικό πάρκο.

Aspar Circuit – Η πίστα του Jorge Martinez “Aspar” άνοιξε τις πύλες της

Οι εγκαταστάσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα στην Aspar Circuit να εξελιχθεί σε ένα μοναδικό περιβάλλον, ικανό να φιλοξενήσει πλήθος δραστηριοτήτων. Η αρχή έγινε στις 15 Μαΐου 2024, ημερομηνία-σταθμός, όπου η πίστα ανακοίνωσε ότι ανοίγει τις πύλες της στο κοινό. Όσοι το επιθυμούν θα έχουν τη δυνατότητα να ενοικιάσουν καρτ (παιδικά, ενηλίκων και διθέσια), με τα οποία θα μπορούν να τρέχουν στην πίστα και να αγωνίζονται. Εννοείται ότι υπάρχει πρόβλεψη και για όσους έχουν δικό τους καρτ, οι οποίοι θα μπορούν βάσει προγραμματισμού να οδηγήσουν στην πίστα. Για τους μοτοσυκλετιστές τώρα, η Aspar Circuit δίνει την δυνατότητα σε όσους θέλουν να τρέξουν με την δική τους μοτοσυκλέτα στην μεγάλη πίστα.

Οι διαδρομές μπορούν να δεχτούν αλλαγές, με στόχο προπονήσεις και ιδιωτικές δοκιμές, ένα χαρακτηριστικό που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα ομάδες και αναβάτες, καθώς με αυτόν τον τρόπο έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν τα όριά τους σε διαφορετικές περιπτώσεις, που απεικονίζουν διαφορετικές πίστες. Η αχανής έκταση παρέχει ακόμη υπηρεσίες για την διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων, παρουσιάσεων, συνέδριων και ό,τι άλλο επιθυμεί κάποια εταιρεία.

Η πίστα θα είναι ανοιχτή τέσσερις ημέρες της  εβδομάδας, από Πέμπτη μέχρι και Κυριακή. Για την κύρια ασφάλτινη πίστα των 2,2 χιλιομέτρων, οι ώρες λειτουργίας έχουν οριστεί από τις 9:00 π.μ. μέχρι και τις 6:00 μ.μ. (τοπική ώρα), ενώ για αυτή των καρτ το ωράριο διευρύνεται από τις 9:00 το πρωί μέχρι και τις 8:00 το απόγευμα. Το εστιατόριο, το οποίο αποτελεί τμήμα του συμπλέγματος Aspar θα ανοίγει τις πύλες του την ίδια ώρα με τις πίστες και θα παραμένει ανοιχτό μέχρι και τις 7:00 μ.μ.

Aspar Circuit – Η πίστα του Jorge Martinez “Aspar” άνοιξε τις πύλες της

Δεν σταματάμε όμως εδώ, καθώς η πίστα του Jorge Martinez θέλει να αποτελέσει ταυτόχρονα και φυτώριο νέων αναβατών, περικλείοντας στους κόλπους της, τη σχολή Aspar KSB Sport, με τα γραφεία της να βρίσκονται εντός του χώρου. Στόχος της ακαδημίας είναι η εύρεση, ανάπτυξη και εξέλιξη νέων ταλέντων, τόσο για μέσα στις πίστες, όσο και έξω από αυτές, στα box. Επιπροσθέτως, θα περιλαμβάνονται προγράμματα εκπαίδευσης οδήγησης μοτοσυκλέτας για όλα τα επίπεδα και ηλικίες. Από την άλλη, οι μηχανολόγοι του Τεχνικού τμήματος της Aspar KSB θα μπορούν να εφαρμόσουν πρακτικά τις γνώσεις τους, εντός επαγγελματικού περιβάλλοντος.

Τέλος, η τεράστια έκταση της πίστας προβλέπεται να αποτελέσει ταυτόχρονα και τα κεντρικά της αγωνιστικής ομάδας Aspar, από το Ισπανικό Πρωτάθλημα μέχρι και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Έτσι, γίνεται πιο εύκολο για τις εταιρείες και τους χορηγούς να έρθουν σε επαφή με την ισπανική ομάδα.

Η συγκεκριμένη πίστα αποτελεί το απαύγασμα μίας γενικότερης φιλοσοφίας γύρω από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό που διατρέχει ολόκληρη την Ισπανία. Για να φτάσει όμως εκεί, δημιουργώντας τεράστιας έκταση συμπλέγματα, που μεταξύ άλλων αποτελούν και φυτώρια νέων πρωταθλητών, πέρασε από πολλά στάδια. Όπως έχουμε ξαναπεί, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή κι εμείς να φτάσουμε σε ένα υψηλό επίπεδο θα πρέπει να ξεκινήσουμε από πιο χαμηλά, φτιάχνοντας πίστες για τον κόσμο και τα εθνικά πρωταθλήματα. Αντί λοιπόν να συζητάμε για πίστες MotoGP και F1 που απαιτούν τεράστια οικονομικά ποσά για να στηθούν και να καλύψουν τις προδιαγραφές, θα ήταν καλό να ξεκινήσουμε την κουβέντα από πιο γερές βάσεις, φτιάχνοντας πίστες που θα έχουν έσοδα από τους αναβάτες, αλλά και από εταιρείες. Η Ελλάδα έχει πολλούς χώρους, όπου μπορούμε να φτιάξουμε πίστες και χάρη στο ορεινό της ανάγλυφο να είναι και αρκούντως τεχνικές. Πρέπει όμως να ξεκινήσουμε από χαμηλά, χτίζοντας το επίπεδο και την φιλοσοφία γύρω από τους αγώνες, για να φτάσουμε κάποια στιγμή να συζητάμε για Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Ετικέτες