Mε επιτυχία έκλεισε το 2018 η ΒΕΑ-Kouzounas Racing

Νίκες και ρεκόρ στα Μέγαρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2018

Τον θετικό απολογισμό της αγωνιστικής χρονιάς του 2018 κάνει η ομάδα ΒΕΑ-Kouzounas Racing με το ακόλουθο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ που μας έστειλε:

 

Με τους δύο οδηγούς της συμμετείχε στο διπλό 5ο & 6ο Αγώνα του ΠΠΤ2018 που έγινε στα Μέγαρα, η ομάδα ΒΕΑ-Kouzounas Racing.

Ο Κώστας Ζαχαρόπουλος με Yamaha R1 στην κατηγορία SBK, έδωσε και τις δύο ημέρες τη μάχη για την 6η θέση, τερμάτισε και τις δύο ημέρες 7ος, αλλά με σημαντική βελτίωση στην οδήγησή του και στο ρεκόρ ταχύτερου γύρου που έκανε με 59.529, σχεδόν επτά δέκατα του δευτερολέπτου κάτω από το προηγούμενό του ρεκόρ που είχε σημειώσει στον Αγώνα του Ιουνίου. Η βελτίωση αυτή είναι αποτέλεσμα της προσήλωσης του ίδιου στην προετοιμασία του και της δουλειάς σε τεχνικό επίπεδο που έγινε από τους Παύλο και Γιώργο Κούζουνα πάνω στην Yamaha R1.

Στην κατηγορία ΟΡΕΝ ο Κώστας Σταμπέλος με τη δική του Yamaha R1 είχε εξαιρετική απόδοση και πήρε τη νίκη και τις δύο ημέρες με χρόνο ταχύτερου γύρου στο 1:01.604.

Κώστας Ζαχαρόπουλος (81) 7ος SBK, ταχύτερος γύρος 59.529

“Και στους δύο Αγώνες η εκκίνησή μου δεν ήταν καλή, όμως μετά κατάφερα να έχω ένα καλό ρυθμό και να δώσω τη μάχη για την 6η θέση. Και τις δύο ημέρες κάποιο μικρό λάθος δεν με άφησε να ολοκληρώσω την προσπάθεια, παρά τους καλούς χρόνους ταχύτερου γύρου. Αυτό είναι όμως το πιο σημαντικό, αφού μετά από ένα χρόνο δουλειάς, η διαφορά μας με τους πρώτους έχει μειωθεί σημαντικά, οι χρόνοι είναι πολύ καλύτεροι και οδηγώ με μεγαλύτερη σιγουριά. Η Yamaha μου δούλεψε εξαιρετικά με τις τελευταίες αναβαθμίσεις που κάναμε και τα ελαστικά της Metzeler επίσης δούλεψαν άψογα. Ευχαριστώ την ομάδα και ειδικά τον Παύλο Κούζουνα, καθώς και όλους τους φίλους που με υποστηρίζουν”.

Κώστας Σταμπέλος (37) 1ος ΟΡΕΝ, ταχύτερος γύρος 1'01.604

“Ξεκίνησα από τη συμμετοχή σε track day για να απολαύσω τη σπορ οδήγηση και τελικά βρέθηκα να αγωνίζομαι για τη νίκη. Είναι ωραίο συναίσθημα και ευχαριστώ την ομάδα που μου έδωσε μια τέλεια Yamaha R1, με την οποία τελικά πήρα τρεις νίκες φέτος”.

Γιώργος Κούζουνας – Manager ομάδας

“Το τέλος του Πρωταθλήματος με τον διπλό Αγώνα πήγε πολύ καλά για την ομάδα μας. Στην ΟΡΕΝ ο Κώστας Σταμπέλος οδήγησε άψογα και άντεξε στην πίεση μέχρι τον τελευταίο γύρο. Ο Κώστας Ζαχαρόπουλος στα SBK παρά το ότι δεν απέφυγε τα λάθη, οδήγησε καλά και πέρα από το προσωπικό του ρεκόρ, έδειξε τεράστια βελτίωση σε σχέση με το ξεκίνημά του πέρυσι. Ο στόχος είναι να συνεχίσουμε τη δουλειά το χειμώνα και να είμαστε ακόμη καλύτεροι το 2019”.

 

Χορηγοί της ομάδας είναι η τα βούτυρα Κέρκυρας ΒΕΑ, η Intramoto με τα ελαστικά Metzeler, η Georgopoulos Racing με τις ζελατίνες Ermax και χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό MOTOGP WORLD

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Διπλός αγώνας στα Μέγαρα τον Νοέμβριο

Ο προγραμματισμένος αγώνας στις Σέρρες δεν θα μετρήσει για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
panellinio
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/10/2025

Έχουμε μία απρόσμενη αλλαγή στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, καθώς ο αγώνας που ήταν προγραμματισμένος και θα διεξαγόταν μαζί με το Βαλκανικό Πρωτάθλημα (BMU) θα γίνει κανονικά αλλά δεν θα προσμετρήσει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Ο τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2025 θα διεξαχθεί στην πίστα των Μεγάρων στις 7-9 Νοεμβρίου και θα είναι διπλός, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, αγώνας στα Μέγαρα έχει να γίνει από το 2021!

Αναμένουμε να δούμε αν αυτή η αλλαγή θα φέρει και αύξηση στον αριθμό συμμετοχών, καθώς οι Ελληνικές συμμετοχές είναι ελάχιστες και θα είναι καταστροφικό να δούμε κατηγορία με 2-3 αναβάτες να γυρνάνε αμήχανα μέσα στην πίστα.

Αυτό μέχρι τώρα δεν γινόταν, καθώς τα τελευταία χρόνια που οι Ελληνικές συμμετοχές είναι λίγες, οι αγώνες διεξάγονται παράλληλα με το Βαλκανικό και οι κατηγορίες γέμιζαν με αναβάτες που προέρχονται κυρίως από Ρουμανία και Βουλγαρία και μάλιστα σε κάποιες κατηγορίες βλέπαμε πολλές συμμετοχές με ωραίες μάχες και πλούσιο θέαμα.

Έτσι, οι λίγοι Έλληνες αναβάτες που ακολουθούν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αλλά και το Βαλκανικό, θα αναγκαστούν να κάνουν παραπάνω έξοδα και διπλές ετοιμασίες, καθώς μιλάμε και για διαφορετικές πίστες.

Σε κάθε περίπτωση είναι θετικό που επιστρέφουν οι αγώνες στα Μέγαρα και ταυτόχρονα ένα πρόβλημα όταν γίνονται αλλαγές μέσα στην χρονιά. Φαίνεται όμως πως το ζήτημα της αδειοδότησης για αγώνες μοτοσυκλέτας έχει επιλυθεί πλέον και ελπίζουμε οριστικά.

Αναμένουμε να δούμε τον αριθμό των συμμετοχών και αν οι θεατές, σε περίπτωση βέβαια που έχουμε συμμετοχές, θα αγκαλιάσουν αυτήν την αλλαγή και θα μεταβεί στα Μέγαρα για να παρακολουθήσει τους αγώνες από κοντά.