Mε επιτυχία έκλεισε το 2018 η ΒΕΑ-Kouzounas Racing

Νίκες και ρεκόρ στα Μέγαρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2018

Τον θετικό απολογισμό της αγωνιστικής χρονιάς του 2018 κάνει η ομάδα ΒΕΑ-Kouzounas Racing με το ακόλουθο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ που μας έστειλε:

 

Με τους δύο οδηγούς της συμμετείχε στο διπλό 5ο & 6ο Αγώνα του ΠΠΤ2018 που έγινε στα Μέγαρα, η ομάδα ΒΕΑ-Kouzounas Racing.

Ο Κώστας Ζαχαρόπουλος με Yamaha R1 στην κατηγορία SBK, έδωσε και τις δύο ημέρες τη μάχη για την 6η θέση, τερμάτισε και τις δύο ημέρες 7ος, αλλά με σημαντική βελτίωση στην οδήγησή του και στο ρεκόρ ταχύτερου γύρου που έκανε με 59.529, σχεδόν επτά δέκατα του δευτερολέπτου κάτω από το προηγούμενό του ρεκόρ που είχε σημειώσει στον Αγώνα του Ιουνίου. Η βελτίωση αυτή είναι αποτέλεσμα της προσήλωσης του ίδιου στην προετοιμασία του και της δουλειάς σε τεχνικό επίπεδο που έγινε από τους Παύλο και Γιώργο Κούζουνα πάνω στην Yamaha R1.

Στην κατηγορία ΟΡΕΝ ο Κώστας Σταμπέλος με τη δική του Yamaha R1 είχε εξαιρετική απόδοση και πήρε τη νίκη και τις δύο ημέρες με χρόνο ταχύτερου γύρου στο 1:01.604.

Κώστας Ζαχαρόπουλος (81) 7ος SBK, ταχύτερος γύρος 59.529

“Και στους δύο Αγώνες η εκκίνησή μου δεν ήταν καλή, όμως μετά κατάφερα να έχω ένα καλό ρυθμό και να δώσω τη μάχη για την 6η θέση. Και τις δύο ημέρες κάποιο μικρό λάθος δεν με άφησε να ολοκληρώσω την προσπάθεια, παρά τους καλούς χρόνους ταχύτερου γύρου. Αυτό είναι όμως το πιο σημαντικό, αφού μετά από ένα χρόνο δουλειάς, η διαφορά μας με τους πρώτους έχει μειωθεί σημαντικά, οι χρόνοι είναι πολύ καλύτεροι και οδηγώ με μεγαλύτερη σιγουριά. Η Yamaha μου δούλεψε εξαιρετικά με τις τελευταίες αναβαθμίσεις που κάναμε και τα ελαστικά της Metzeler επίσης δούλεψαν άψογα. Ευχαριστώ την ομάδα και ειδικά τον Παύλο Κούζουνα, καθώς και όλους τους φίλους που με υποστηρίζουν”.

Κώστας Σταμπέλος (37) 1ος ΟΡΕΝ, ταχύτερος γύρος 1'01.604

“Ξεκίνησα από τη συμμετοχή σε track day για να απολαύσω τη σπορ οδήγηση και τελικά βρέθηκα να αγωνίζομαι για τη νίκη. Είναι ωραίο συναίσθημα και ευχαριστώ την ομάδα που μου έδωσε μια τέλεια Yamaha R1, με την οποία τελικά πήρα τρεις νίκες φέτος”.

Γιώργος Κούζουνας – Manager ομάδας

“Το τέλος του Πρωταθλήματος με τον διπλό Αγώνα πήγε πολύ καλά για την ομάδα μας. Στην ΟΡΕΝ ο Κώστας Σταμπέλος οδήγησε άψογα και άντεξε στην πίεση μέχρι τον τελευταίο γύρο. Ο Κώστας Ζαχαρόπουλος στα SBK παρά το ότι δεν απέφυγε τα λάθη, οδήγησε καλά και πέρα από το προσωπικό του ρεκόρ, έδειξε τεράστια βελτίωση σε σχέση με το ξεκίνημά του πέρυσι. Ο στόχος είναι να συνεχίσουμε τη δουλειά το χειμώνα και να είμαστε ακόμη καλύτεροι το 2019”.

 

Χορηγοί της ομάδας είναι η τα βούτυρα Κέρκυρας ΒΕΑ, η Intramoto με τα ελαστικά Metzeler, η Georgopoulos Racing με τις ζελατίνες Ermax και χορηγός επικοινωνίας το περιοδικό MOTOGP WORLD

 

Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Ξεκίνησαν έργα αναβάθμισης

Τηλεχειριζόμενη προστατευτική μπάρα στην είσοδο των paddock, αποκατάσταση οδοστρώματος pit-lane, κ.α.
Αναβάθμιση Αυτοκινητοδρομίου Σερρών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/4/2024

"Το Αυτοκινητοδρόμιο εισέρχεται, κυριολεκτικά σε μία νέα εποχή. Θέλουμε να θέσουμε ξανά τον πήχη ψηλά", δήλωσε ο Πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, Κωνσταντίνος Μπέγος, δίνοντας το στίγμα της νέας διοίκησης για την καινούρια προσπάθεια αναβάθμισής της πίστας.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Βασίλειος Κοτέογλου επισήμανε, ότι "το Αυτοκινητοδρόμιο απαλλάσσεται πλέον από προβλήματα του παρελθόντος που επηρέασαν την εύρυθμη λειτουργία του, αλλά και την ασφάλεια των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που προσέρχονται για προπονήσεις. Τα κακώς κείμενα διορθώνονται και με τις αναγκαίες παρεμβάσεις η πίστα μας θα είναι ασφαλής για όλους, ιδίως για τους μοτοσυκλετιστές, για τους οποίους σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε κι επικίνδυνη” διευκρίνισε. Ειδικότερα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος σημείωσαν ότι με μια σειρά κινήσεων το νέο διοικητικό συμβούλιο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Αυτοκινητοδρομίου, αλλά παράλληλα και στην καθιέρωση της νέας, σύγχρονης ταυτότητάς του.

“Εκφράζοντας τη βούληση της Δημάρχου για περαιτέρω ανάπτυξη και προώθηση του» συνέχισε ο κ. Μπέγος «το Αυτοκινητοδρόμιο, για τη νέα δημοτική αρχή, δεν αποτελεί αγγαρεία ή απλώς ένα βαρίδιο. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο για την επίτευξη της πολυπόθητης εξωστρέφειας του Δήμου Σερρών”.

Χαρακτηριστικές οι επισημάνσεις του προέδρου, ο οποίος τόνισε: “Για να μπορέσουμε ν’ ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες και στον διεθνή ανταγωνισμό πρέπει να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Δυστυχώς διαπιστώσαμε μία εγκατάλειψη σε πλήρη αναντιστοιχία με το όραμα των δημιουργών του Αυτοκινητοδρομίου και των προσδοκιών του σερραϊκού λαού. Ωστόσο, η νέα αυτή εικόνα και φιλοσοφία είναι εμφανής στους επισκέπτες του Αυτοκινητοδρομίου, καθώς οι αντιδράσεις τους, όπως των αθλητών και των διοργανωτών είναι θετικές και ενθαρρυντικές”.

Κλείνοντας τις δηλώσεις τους στα σερραϊκά μέσα ενημέρωσης, τόσο, ο πρόεδρος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος ξεκαθάρισαν ότι "στην απ΄ εδώ και στο εξής πορεία του Αυτοκινητοδρομίου απαιτούνται σοβαρότητα, διαφάνεια κι επαγγελματισμός, ενώ δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά φαινόμενα, μέθοδοι και πρακτικές του παρελθόντος που αποτέλεσαν τροχοπέδη στη λειτουργία του και αιτία δυσφήμισής του."

Ενημερώνοντας την τοπική κοινωνία και τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού οι κ.κ. Μπέγος και Κοτέογλου επισήμαναν τα έργα που μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί βεβαιώνοντας ότι “από τη πρώτη στιγμή η προσπάθειά μας εστίασε στο νοικοκύρεμα του Αυτοκινητοδρομίου και στη διασφάλιση όλων εκείνων των προϋποθέσεων για τη μελλοντική αναπτυξιακή του πορεία”.

Ενδεικτικές και οι εργασίες που έγιναν μέχρι τώρα:

- Αποκατάσταση περίφραξης στην περίμετρο του Αυτοκινητοδρομίου-Αναβάθμιση της υποδομής με κοπή κι απομάκρυνση δέντρων, της άναρχης βλάστησης, παλαιών ελαστικών, κ.α.

- Αναβάθμιση ασφάλειας του Αυτοκινητοδρομίου με την ελεγχόμενη πλέον είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους του. Εγκατάσταση και λειτουργία τηλεχειριζόμενης προστατευτικής μπάρας στην είσοδο των paddocks.

- Τακτοποίηση-χαρτογράφηση-λειτουργική αναβάθμιση του δικτύου καλωδιώσεων της υποδομής RAC που στηρίζει διαδυκτιακά το Αυτοκινητοδρόμιο.

- Παράλληλη αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών στoν χώρο υποδοχής (reception) του Αυτοκινητοδρομίου.

- Αποκαθήλωση του οδοστρώματος της pit lane κι αποκατάστασή του σε όλο το μήκος της, από την αρχή της (στο ύψος της start lane) μέχρι και την συμβολή της με την κεντρική πίστα (στο ύψος της στροφής 16).

- Οι παρόμοιες εργασίες εκτελέστηκαν από τα συνεργεία της αυτής εταιρείας-την ίδια ημέρα-και στην υπόγεια κεντρική είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου και στην οδό που οδηγεί ως τις κεντρικές κτιριακές εγκαταστάσεις του, με στόχο την αναβάθμιση-διασφάλιση της εύρυθμης προσβασιμότητας στους χώρους του.

- Προμήθεια τηλεοράσεων-τηλεοπτικών οθονών που θα εγκατασταθούν σε όλα τα boxes του Αυτοκινητοδρομίου, με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εκάστοτε ενοικιαστές τους.

- Συντήρηση-αισθητική αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του κεντρικού κτηρίου του Αυτοκινητοδρομίου με τον ελαιοχρωματισμό του διαδρόμων κι αιθουσών του.

- Προστατευτικά κολωνάκια σήμανσης προς βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας της πίστας.

- Νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων χώρων ή εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δημιουργία νέας διόδου πεζών από την πάρκινγκ έως τους χώρους του Αυτοκινητοδρομίου και το κεντρικό κτίριο, για την εύκολη κι ασφαλή μετακίνησή τους.

- Συντήρηση-καθαρισμός του δικτύου κλιματιστικών μηχανημάτων και του σχετικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δενδροφύτευση κατά μήκος της οδού που οδηγεί στην υπόγεια διάβαση, είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου. Αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση.

- Εμπλουτισμός κι αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου με την προμήθεια αναγκαίων μηχανημάτων (γεωργικού ελκυστήρα-τρακτέρ πολλαπλών χρήσεων για τη συντήρηση των γηπέδων και των εξωτερικών χώρων κ.α.)