Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2021: 3ος και 4ος αγώνας στα Μέγαρα

Προβλήματα με την χρονομέτρηση της κατάταξης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/10/2021

Τρίτος και τέταρτος αγώνας αύριο και μεθαύριο, 2 και 3 Οκτωβρίου 2021 και παράλληλα κύπελλο Super Moto, ένα Σαββατοκύριακο με μπόλικη δράση λοιπόν, στην πίστα των Μεγάρων.

Σήμερα η διαδικασία ξεκίνησε με τις κατατακτήριες δοκιμές με βασικό ζήτημα τον έντονο αέρα που δυσκόλευε τους αναβάτες και το γεγονός πως υπήρχε πρόβλημα με τα χρονόμετρα. Το πρόβλημα παραμένει μέχρι αυτή την στιγμή, αλλά βρέθηκε τρόπος να ξεπεραστεί προσωρινά και να βγει σειρά εκκίνησης για αύριο, ωστόσο υπάρχουν αναβάτες που δεν γνωρίζουν, ακόμη και τώρα, ποια θέση θα έχουν αύριο στην εκκίνηση.

Υπάρχει μία γενική ανησυχία από τους αναβάτες για το αν έχουν καταγραφεί σωστά οι χρόνο, ωστόσο δεν έχουμε γίνει μάρτυρες μέχρι στιγμής κάποιας αμφισβήτησης σειράς εκκίνησης.

Δύο από τους αναβάτες που υποστηρίζονται από την Michelin, Μπεγνής και Παπαγγέλου κυριάρχησαν σήμερα στα superbike κάνοντας αντίστοιχα πρώτη και δεύτερη θέση, με τον Συνιώρη να έχει την τρίτη θέση στην αυριανή εκκίνηση.

Στα supersport ο Καρακώστας επίσης είχε εκπληκτικό ρυθμό και πήρε την πρώτη θέση με τον Παπαγεωργίου να είναι δεύτερος και για την τρίτη θέση να μην έχουμε σαφή εικόνα ποιος θα συμπληρώσει αύριο την πρώτη σειρά.

Στα supersport αγωνίζεται τώρα ο νεαρός Περιστεράς (κεντρική φωτογραφία άρθρου) που έκανε χρόνο επάνω στο λεπτό και θα έχει αύριο να αντιμετωπίσει τους εξαιρετικά έμπειρους στην κατηγορία, Καρακώστα και Παπαγεωργίου, με τον δεύτερο να είναι και νονός, του νεαρού Περιστερά.

Στην OPEN ο Γιάννης Μπούρος, επίσης με ελαστικά Michelin, πήρε μία αναμενόμενη pole position.

Pole position από εκεί και πέρα έχουμε για το Ν.36 τον Παναγιώτη Κόκκκινο, με το Ν.95 τον Αρναουτάκη Αλέξανδρο και στους νέους τρέχει η Κωνσταντίνα Κοράκη.

Ελπίζουμε αύριο να υπάρχει ένας όμορφος αγώνας, δίχως προβλήματα.

Φωτογραφίες πρώτων κάθε κατηγορίας από την σημερινή ημέρα κατάταξης:

Πρώτη στον κόσμο η Panther Racing του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Κέρδισε με τη μοτοσυκλέτα της 32 πανεπιστημιακές ομάδες - Τρεις πρωτιές στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025
Panth Racing AUTh
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Η Panther Racing του ΑΠΘ κατέκτησε την 1η θέση στο MotoStudent 2025, μια τεράστια επιτυχία για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ελλάδα που πέτυχε η φοιτητική ομάδα Panther Racing, κατακτώντας το πρώτο βραβείο “Best MotoStudent Team Overall” στον παγκόσμιο διαγωνισμό MotoStudent 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 15–19 Οκτωβρίου στην πίστα MotorLand Aragon της Ισπανίας

Ανάμεσα σε 32 πανεπιστημιακές ομάδες από όλο τον κόσμο, η Panther Racing ξεχώρισε για την τεχνογνωσία, την καινοτομία και το ομαδικό της πνεύμα, κατακτώντας πλήθος διακρίσεων:

  • 1η θέση - Best MotoStudent Team Overall
  • 1st in MS1 Delivery: Innovation
  • 1st in 5th Milestone: Economical Plan
  • 1st in MS1 6th Milestone: Pitch Presentation
  • 2nd in MS2 Test 3: Acceleration
  • 3rd in MS1
  • 4th in MS2 Test 1: Brake
  • 4th in MS2
Panther Racing

Η ομάδα του ΑΠΘ έφερε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο βραβείο του διαγωνισμού, αποδεικνύοντας ότι το πάθος, η επιμονή και η ομαδικότητα μπορούν να οδηγήσουν σε διεθνείς κορυφές.

Ένα ταξίδι που ξεκίνησε με όραμα και αφοσίωση

Panth Racing

Από το φθινόπωρο του 2023, τα μέλη της Panther Racing εργάζονταν ασταμάτητα για να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να εξελίξουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μέσα από ατελείωτες ώρες στο εργαστήριο, δοκιμές και βελτιώσεις, η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει ένα μηχανικό επίτευγμα που συνδύασε τεχνολογία, καινοτομία και ομαδική ψυχή.

Κάθε μικρή δυσκολία, κάθε αποτυχία και κάθε νύχτα γεμάτη ιδέες, έγινε κομμάτι ενός μεγάλου ταξιδιού που κορυφώθηκε με τη στιγμή της απονομής.

Τι είναι το MotoStudent

Panther Racing

Ο MotoStudent είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που φέρνει φοιτητές μηχανολογίας και συναφών ειδικοτήτων από πανεπιστήμια όλου του κόσμου σε ένα μοναδικό περιβάλλον αγωνιστικής μηχανικής.

Οι ομάδες καλούνται να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να οδηγήσουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αξιολογούμενες τόσο για το τεχνικό όσο και για το αγωνιστικό τους κομμάτι:

  • MS1 (Design & Engineering Phase): σχεδίαση, καινοτομία, οικονομικό πλάνο και παρουσίαση milestones.
  • MS2 (Racing Phase): επιδόσεις στην πίστα – επιτάχυνση, φρενάρισμα, χρόνος γύρου και συνολική οδηγική συμπεριφορά.

Ο στόχος του διαγωνισμού είναι να φέρει τους φοιτητές σε πραγματικές συνθήκες μηχανολογικής ανάπτυξης και motorsport, καλλιεργώντας την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία.

Περηφάνια για το ΑΠΘ και την Ελλάδα

Panther Racing

Η επιτυχία της Panther Racing αποτελεί μια στιγμή υπερηφάνειας όχι μόνο για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά και για την Ελλάδα συνολικά. Η ομάδα απέδειξε ότι η ελληνική φοιτητική μηχανολογία μπορεί να σταθεί ισάξια – και να ξεχωρίσει – ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του κόσμου.

Με τη διάκριση αυτή, τα μέλη της Panther Racing επιστρέφουν γεμάτα γνώσεις, εμπειρίες και έμπνευση, συνεχίζοντας να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να εξελίσσονται.

Ετικέτες