Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2021: Πρώτος αγώνας με ανατροπές στις μεγάλες κατηγορίες

Πρώτες φωτογραφίες του 1ου αγώνα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/7/2021

Εικόνα μεγαλείου, συνυφασμένη με διαφορετική εποχή των αγώνων μοτοσυκλέτας σήμερα στις Σέρρες καθώς το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας διοργανώνεται ταυτόχρονα με το βαλκανικό και υπάρχει πληθώρα συμμετοχών σε κάθε κατηγορία. Μπορεί ο καθένας να νοιάζεται για την βαθμολογία του δικού του πρωταθλήματος, αλλά δεν παύει η συνύπαρξη μέσα στην πίστα, την ίδια στιγμή να είναι προς όφελος όλων, των θεατών συμπεριλαμβανομένων. Διότι από τώρα επιτρέπονται και θεατές κρατώντας βέβαια αποστάσεις και οι ελληνικοί αγώνες ζουν έτσι μία ωραιοποιημένη εικόνα, προσωρινή καθώς θα ακολουθήσει η αναπόφευκτη επιστροφή στην πραγματικότητα των λίγων συμμετοχών. Μαθαίνουμε όμως πως υπάρχουν ήδη ζυμώσεις και διάφορα πλάνα για την επόμενη χρονιά σχετικά με την συμβίωση του ελληνικού πρωταθλήματος με τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες κι αυτό μονάχα καλό μπορεί να είναι.

Σε κάθε περίπτωση η εικόνα αλλά και το κλίμα στις Σέρρες ήταν εξαιρετικό με τον συνήθη ύποπτο σε κάθε τέτοια συνύπαρξη στην πίστα, τον Martin Choy να είναι ο ταχύτερος. Pole position για το ελληνικό πρωτάθλημα πήρε ο Μπεγνής, με τον Συνιώρη να ακολουθεί. Από την αρχή ο Choy ξεχώρισε και μάλιστα έκανε την μεγάλη διαφορά κατεβαίνοντας κάτω από το 1:20 σαν να περίμενε τον αγώνα για να το κάνει αυτό. Βοηθά το γεγονός πως η αγωνιστική δράση εξελισσόταν απογευματινή ώρα μετριάζοντας κάπως τις υψηλές θερμοκρασίες και ο Martin έφυγε μπροστά. Πίσω του για όλη την διάρκεια του αγώνα βρισκόταν ο Συνιώρης δείχνοντας πως έχει εξασφαλίσει την σημερινή νίκη. Προς το τέλος όμως ο Μπεγνής είχε αρχίσει να ψαλιδίζει την διαφορά και ακριβώς στον τελευταίο γύρο κατάφερε και πέρασε εξασφαλίζοντας την πρώτη και σημαντική βαθμολογικά νίκη, στους λιγοστούς αγώνες.

Υπάρχει η πληροφορία πως ο Συνιώρης, ίσως από λάθος ενημέρωση για την απόσταση του Μπεγνή βιάστηκε να πανηγυρίσει την νίκη και ο τελευταίος γύρος δείχνει έναν χρόνο πολύ μεγαλύτερο από εκείνον που είχε πιο πριν. Σε κάθε περίπτωση όμως ο Μπεγνής πέρασε πρώτος και πήρε μία σημαντική νίκη. Ταχύτερος Έλληνας ήταν ο Συνιώρης με 1:20.269 με τον Μπεγνή να έχει καλύτερο χρόνο 1:20.331 και παράλληλα τον Choy να κάνει ταχύτερο χρόνο στο 1:19.800

Τρίτος στο ελληνικό πρωτάθλημα ο Λευτέρης Πίππος με 1:20.788 ταχύτερο χρόνο και μία πολύ δυναμική επιστροφή στους αγώνες. Τέταρτος ο περσινός πρωταθλητής Δημήτρης Παπαγγέλου με τον Βασίλη Ευθυμίου και τον Χαράλαμπο Θεοδωρόπουλο να ακολουθούν. Τις ελληνικές συμμετοχές συμπλήρωσε ο Κωστάρας Αναστάσιος.

Στα Supersport την γραμμή τερματισμού είδε πρώτος ο Καρακώστας έχοντας ξεκινήσει ο αγώνας με τον Παπαγεωργίου να προηγείται. Μετά από μία διαφιλονικούμενη στιγμή μεταξύ τους, για την οποία έγιναν ενστάσεις, ακολούθησε πτώση του Παπαγεωργίου ενώ ο  Καρακώστας συνέχισε και περνώντας μπροστά έγινε ο ταχύτερος γενικά αναβάτης στα supersport και όχι μόνο για το ελληνικό πρωτάθλημα. Η νίκη μερικές ώρες μετά τον τερματισμό πήγε τελικά στον Μενέλαο Κοντογιάννη που τερμάτισε δεύτερος, μιας και ο Καρακώστας τιμωρήθηκε για την επιθετική κίνηση στον Παπαγεωργίου. Τρίτος Έλληνας ο Γερακιανάκης Γιώργος με τον Ιωάννη Τζορτζόπουλο να ακολουθεί.

Στην Open ο Μπούρος πήρε την νίκη από έναν αγώνα που οδηγούσε ο Καριώτης, με τον πάντα γρήγορο Μπούρο να κάνει και εδώ τον ταχύτερο χρόνο και να είναι ο μόνος που κατέβηκε στο 1:23.490. Ακολούθησαν οι Σεϊτης Εμμανουήλ, Κλαδογέννης Ιωάννης, Αγγελακόπουλος Μάρκος, Τσιγονάκης Ιωάννης, Ιγνατιάδης Κωνσταντίνος, Παπαντριαφύλλου Ανδρέας, Ριγόπουλος Ιωάννης, Πέτρου Μάριος και Στάγκος Γεώργιος.

Στην SSP300 με λίγες ελληνικές συμμετοχές, ο Παναγιώτης Κόκκινος ήταν πρώτος Έλληνας με τον Δημήτρη Αγανάνη και την Δήμητρα Λαδά να ακολουθούν.

 

Στην Racing επικράτησε ο Γεώργιος Κίτσος με DNF του γρήγορου Παργινού Ανδρέα που είχε και ταχύτερο χρόνο με 1:27.320. Δεύτερος ο Αρναουτάκης Αλέξανδρος ακολουθούμενος από Σακελλαρίου Κωνσταντίνο, Στάμου Βασίλειο, Λάσκαρη Αντώνιο, Εΐπόγλου Βελή και Λεφέβρ Ανδρέα. DNF είχε και ο Παπαντωνίου Δημοσθένης.

Ανατροπές λοιπόν στον σημερινό πρώτο αγώνα, ποινές και αλλαγές στην γραμμή τερματισμού με τον Ελληνικό πρωτάθλημα ταχύτητας να έχει αύριο τον δεύτερο αγώνα της φετινής σεζόν. Αναμένουμε να δούμε τον δεύτερο αγώνα, αύριο Κυριακή, παράλληλα με τον αγώνα του BMU!

Πρώτη στον κόσμο η Panther Racing του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Κέρδισε με τη μοτοσυκλέτα της 32 πανεπιστημιακές ομάδες - Τρεις πρωτιές στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025
Panth Racing AUTh
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Η Panther Racing του ΑΠΘ κατέκτησε την 1η θέση στο MotoStudent 2025, μια τεράστια επιτυχία για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ελλάδα που πέτυχε η φοιτητική ομάδα Panther Racing, κατακτώντας το πρώτο βραβείο “Best MotoStudent Team Overall” στον παγκόσμιο διαγωνισμό MotoStudent 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 15–19 Οκτωβρίου στην πίστα MotorLand Aragon της Ισπανίας

Ανάμεσα σε 32 πανεπιστημιακές ομάδες από όλο τον κόσμο, η Panther Racing ξεχώρισε για την τεχνογνωσία, την καινοτομία και το ομαδικό της πνεύμα, κατακτώντας πλήθος διακρίσεων:

  • 1η θέση - Best MotoStudent Team Overall
  • 1st in MS1 Delivery: Innovation
  • 1st in 5th Milestone: Economical Plan
  • 1st in MS1 6th Milestone: Pitch Presentation
  • 2nd in MS2 Test 3: Acceleration
  • 3rd in MS1
  • 4th in MS2 Test 1: Brake
  • 4th in MS2
Panther Racing

Η ομάδα του ΑΠΘ έφερε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο βραβείο του διαγωνισμού, αποδεικνύοντας ότι το πάθος, η επιμονή και η ομαδικότητα μπορούν να οδηγήσουν σε διεθνείς κορυφές.

Ένα ταξίδι που ξεκίνησε με όραμα και αφοσίωση

Panth Racing

Από το φθινόπωρο του 2023, τα μέλη της Panther Racing εργάζονταν ασταμάτητα για να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να εξελίξουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μέσα από ατελείωτες ώρες στο εργαστήριο, δοκιμές και βελτιώσεις, η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει ένα μηχανικό επίτευγμα που συνδύασε τεχνολογία, καινοτομία και ομαδική ψυχή.

Κάθε μικρή δυσκολία, κάθε αποτυχία και κάθε νύχτα γεμάτη ιδέες, έγινε κομμάτι ενός μεγάλου ταξιδιού που κορυφώθηκε με τη στιγμή της απονομής.

Τι είναι το MotoStudent

Panther Racing

Ο MotoStudent είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που φέρνει φοιτητές μηχανολογίας και συναφών ειδικοτήτων από πανεπιστήμια όλου του κόσμου σε ένα μοναδικό περιβάλλον αγωνιστικής μηχανικής.

Οι ομάδες καλούνται να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να οδηγήσουν μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αξιολογούμενες τόσο για το τεχνικό όσο και για το αγωνιστικό τους κομμάτι:

  • MS1 (Design & Engineering Phase): σχεδίαση, καινοτομία, οικονομικό πλάνο και παρουσίαση milestones.
  • MS2 (Racing Phase): επιδόσεις στην πίστα – επιτάχυνση, φρενάρισμα, χρόνος γύρου και συνολική οδηγική συμπεριφορά.

Ο στόχος του διαγωνισμού είναι να φέρει τους φοιτητές σε πραγματικές συνθήκες μηχανολογικής ανάπτυξης και motorsport, καλλιεργώντας την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία.

Περηφάνια για το ΑΠΘ και την Ελλάδα

Panther Racing

Η επιτυχία της Panther Racing αποτελεί μια στιγμή υπερηφάνειας όχι μόνο για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά και για την Ελλάδα συνολικά. Η ομάδα απέδειξε ότι η ελληνική φοιτητική μηχανολογία μπορεί να σταθεί ισάξια – και να ξεχωρίσει – ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του κόσμου.

Με τη διάκριση αυτή, τα μέλη της Panther Racing επιστρέφουν γεμάτα γνώσεις, εμπειρίες και έμπνευση, συνεχίζοντας να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να εξελίσσονται.

Ετικέτες