Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro - Σε εκκαθάριση ο διοργανωτής, λόγω της ΚΤΜ!

Με την απόσυρση της υποστήριξης της ΚΤΜ, η WESS Promotion GmbH βρίσκεται σε δύσκολη θέση!
WESS - Σε εκκαθάριση ο διοργανωτής του Hard Enduro
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/12/2024

Τα οικονομικά προβλήματα της KTM AG επηρεάζουν τώρα και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro, καθώς αφού οι “πορτοκαλί” απέσυραν την υποστήριξή τους στον διοργανωτή WESS Promotion GmbH, που με τη σειρά του μπήκε σε εκκαθάριση…

Η WESS ήταν ο οργανισμός που είχαν χτίσει το 2018 οι Αυστριακοί για το θρυλικό μπρα-ντε-φερ με τη FIM όσον αφορά στη διοργάνωση Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro, μια διαμάχη που τελείωσε με σύμπραξη, αφού KTM & FIM έδωσαν τα χέρια, και η WESS ανέλαβε τη διοργάνωση υπό την ομπρέλα της FIM.

Όμως η WESS με επικεφαλής τον Winfried Kerschhaggl στηριζόταν οικονομικά στην ΚΤΜ και στη Red Bull, και τώρα ήρθε να χτυπήσει η τέλεια καταιγίδα. Αυτό γιατί από τη μία η Red Bull αποφάσισε να μειώσει το ύψος της χορηγίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro της FIM από το 2024, ενώ τώρα ήρθε η χαριστική βολή με την ΚΤΜ να αποσύρεται εντελώς ως χορηγός από το 2025.

Σε μήνυμα που απέστειλε στους αναβάτες του Hard Enduro η WESS αναφέρει: “η πρόσφατη απόφαση της ΚΤΜ να αποσύρει την υποστήριξή της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro είχε σημαντική συνέπεια στην οργάνωσή μας και στο πρωτάθλημα.”

Κάπως έτσι η WESS μπήκε υπό εκκαθάριση, όμως στο ίδιο μήνυμα τονίζουν πως “αυτό δεν σημαίνει το τέλος για το Πρωτάθλημα”.