FIM ISDE 2022 – 5η ημέρα: 13η η Εθνική μας! Εξαιρετική παρουσία της Ελληνικής ομάδας!

Άνισος αγώνας από πλευράς «πόρων»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/9/2022

Την σημαία ψηλά, κρατά η εθνική μας ομάδα στο FIM International Six Days Enduro 2022 μέσα στην οποία συμμετέχει και ο συντάκτης του περιοδικού ΜΟΤΟ, Κίμων Καράμπελας.

Σήμερα τερμάτησαν σε θέσεις που τους επέτρεψαν να κρατήσουν την κατάταξη ομάδων που πέτυχαν εχθές με τον Κίμωνα να ολοκληρώνει την 5η ημέρα 100ος με μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφοράς από τον 99ο, ακολουθούμενος από τον Κακολύρη που σήμερα τερμάτησε στην θέση 104 γενικής, τον Βαρσάμη που σήμερα ήταν 110ος και τον Χασάπη στην 127η θέση της 5ης ημέρας.
Μέχρι σήμερα οι αναβάτες του ISDE έχουν κάνει 1.420 χιλιόμετρα σκληρό Enduro μέσα σε μονοπάτια, περίπου τριακόσια κάθε ημέρα λοιπόν! Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για μία εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία με τον καιρό μάλιστα να μην τους χαρίζεται και ήδη τώρα, στο τελειώμα της 5ης ημέρας, βρέχει καταρακτωδώς, έτσι για να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο την αυριανή, 6η ημέρα.

Πάμε να δούμε την Overall γενική κατάταξη τώρα, στο σύνολο των 5 ημέρων:

Αυτή την στιγμή ο Κίμων είναι στην 103 θέση της OVERALL γενικής με Husqvarna, αλλά πρώτος Έλληνα στο Trophy είναι ο Κακολύρης Παναγιώτης στην 102η θέση OVERALL γενικής με Beta, ακολουθούμενοι από τους Βαρσάμη Δημήτρη στην 106η OVERALL γενικής και με τον Χασάπη Ιωάννη 129ο, αμφότεροι με KTM, ενώ όλοι μαζί συνθέτουν μία ομάδα που έχει καταφέρει ως τώρα να τραβήξει τα βλέμματα καθώς διαθέτει λιγότερους πόρους και βασίζεται περισσότερο στα πόδια της, από άλλες χώρες που έχει αφήσει πίσω της.

Στην κατηγορία των Club ο Απόστολος Ζβιντερίκος αγωνίζονται με τον Ζαφειρίου Παναγιώτης και τον Πισιμάνη Γιώργο έχοντας αντιμετωπίσει μία αστοχία με το mouse στον πίσω τροχό που ήταν πέρα από τις δυνάμεις του αλλά και τον έλεγχό του και τον ανάγκασε σε επανεκκίνηση!

 

 

 

Οι Έλληνες αναβάτες είχαν αυτές τις ημέρες να αντιμετωπίσουν αρκετά δύσκολες διαδρομές με σκληρότερη όλων την διαδρομή της 4ης ημέρας και την σημερινή 5η ημέρα να περνά πιο εύκολα ενώ τους είχαν προειδοποιήσει από την διοργάνωση πως θα ήταν η πλέον δύσκολη!

Έτσι κι αλλιώς ο βαθμός δυσκολίας του ISDE ξεφεύγει από τον μέσο όρο κατά πολύ κι ακόμη και οι πρώτες ημέρες που κύλισαν πιο ομαλά για την ελληνική ομάδα, ζητούσαν στην πράξη αρκετά υψηλό επίπεδο ικανοτήτων. Η τρίτη ημέρα ήταν ακόμη πιο δύσκολη για τους έμπειρους αναβάτες με την τέταρτη να σκαρφαλώνει ακόμη πιο ψηλά στην βαθμίδα αναγκάζοντάς τους να αρχίσουν να εξερευνούν εκ νέου τα όρια που βάση της εμπειρίας τους και του πλούσιου βιογραφικού τους, αντιλαμβάνεστε πως ήταν ένας κανονικός Γολγοθάς στην διάρκεια του οποίου έγιναν αρκετές εγκαταλείψεις από τις άλλες ομάδες. Τότε ήταν που η εθνική μας σκαρφάλωσε εμπρός και διατήρησε σήμερα αυτή την θέση σε μία έως τώρα πορεία που κρίνεται εξαιρετική, δεδομένων των πόρων και της προσωπικής προσπάθειας που απαιτείται μετά από κάθε σκέλος.

Επιπρόσθετα το έδαφος απέχει αρκετά από τα δεδομένα του ελληνικού endure και παρότι οι αναβάτες είναι έμπειροι σε ξένους αγώνες, παραμένει μεγάλη η απόσταση από την συνήθη προπόνησή τους. Μαλακά χώματα και αρκετή «πούδρα» χωρίς όμως να απουσιάζουν οι πέτρες και οι ρίζες των δέντρων για να κρατήσουν έτσι την συνολική εικόνα κοντά στα συνήθη μεσογειακά δεδομένα.

Είναι τόσο μαλακά τα χώματα που σε ορισμένες διαδρομές δημιουργήθηκαν αυτές τις ημέρες λούκια ακόμη και μισού μέτρου, πράγμα που δυσκολεύει εκείνους που ακολουθούν και τους αναγκάζει σε πιο αργό ρυθμό και περισσότερη κούραση.

Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που η 4η ημέρα ήταν η πιο δύσκολη από τις υπόλοιπες καθώς η διαδρομή αποτελούσε επανάληψη της 3ης ημέρας και άρα τους ανάγκασε να αντιμετωπίσουν σκαμμένα λούκια σε μορφή χαρακωμάτων…

Σήμερα η διαδρομή είχε ορισμένα πολύ απαιτητικά ανηφορικά κομμάτια που είναι τα σημεία που προειδοποίησε η διοργάνωση τις ομάδες. Αποδείχτηκε όμως για την δική μας μία πιο ομαλή ημέρα με όλους τους Έλληνες αναβάτες να αναπτερώνουν το ηθικό τους και να στοχεύουν πλέον στην αυριανή τελευταία ημέρα!

Από εκεί και πέρα οι Άγγλοι είναι η ομάδα που αναμένεται να κερδίσει το FIM ISDE, και όπως χαρακτηριστικά μας μετέφερε ο Κίμων, θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο πως έχουν έρθει οργανωμένοι και προπονημένοι να κερδίσουν μετά από τόσο μεγάλη αποχή. Πράγματι αν το καταφέρουν θα είναι η πρώτη φορά από το 1953! Και μάλιστα σε έναν αγώνα αρκετά απαιτητικό και με υψηλότατο ανταγωνισμό με τους δύο πρώτους γενικής, τον Verona και τον Garcia να έχουν διαφορά 0.04 δευτερολέπτων.

Η διαφορά αυτή σε αγώνες μοτοσυκλέτας μπορεί να ακούγεται φυσιολογική, όχι όμως για αγώνες Enduro και σίγουρα όχι για αγώνες που διαρκούν ημέρες, πράγμα που απλά φανερώνει τον υψηλότατο ανταγωνισμό.

KTM Red Bull Factory Racing - Eπέκταση συνεργασίας με την DHL Express έως το 2028

Η μακροχρόνια συνεργασία συνεχίζεται, με την DHL να παραμένει επίσημος συνεργάτης μεταφορών της ομάδας Enduro της KTM
KTM DHL
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

Η KTM και η DHL Express ανανεώνουν τη συνεργασία τους, για την μεταφορά ανταλλακτικών, μηχανημάτων και εξοπλισμού της ομάδας Red Bull KTM Factory Racing και συνεχίζοντας την επιτυχημένη κοινή πορεία τους έως το 2028.

Η Red Bull KTM Factory Racing ανακοίνωσε την επέκταση της μακροχρόνιας συνεργασίας της με την DHL Express, συνεχίζοντας μια επιτυχημένη σχέση που ξεκίνησε το 2008 και συνεχίζει επεκτείνοντας τον ρόλο της DHL ως επίσημο συνεργάτη μεταφορών εξοπλισμού της ομάδας enduro της Red Bull KTM Factory Racing έως το τέλος του 2028.

KTM DHL

Η DHL, ιδρύθηκε το 1969 και έχει πλέον εξελιχθεί σε έναν κολοσσό στον τομέα των μεταφορών τα τελευταία 56 χρόνια, απασχολώντας περίπου 600.000 εργαζόμενους σε 220 χώρες. Η DHL Express, τμήμα της εταιρείας που ειδικεύεται στις διεθνείς express παραδόσεις γιόρτασε τον Σεπτέμβριο στην Αυστρία, τα 45 χρόνια παρουσίας της.

KTM DHL

Ως αξιόπιστος συνεργάτης της KTM για περισσότερα από 15 χρόνια, η DHL Express μεριμνεί για τη διαρκή μεταφορά ανταλλακτικών, μηχανημάτων και εξοπλισμού που κρατούν τις  αγωνιστικές δραστηριότητες της KTM σε λειτουργία παγκοσμίως. Βασισμένη στις κοινές αξίες, ταχύτητα, αποδοτικότητα και αξιοπιστία, χαρακτηριστικά τόσο του παγκόσμιου πρωταθλητισμού όσο και της διεθνούς μεταφορικής, η DHL Express παίζει έναν σημαντικό ρόλο μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

KTM DHL

Οι πρωταθλητές, αναβάτες της Red Bull KTM Factory Racing, Josep Garcia και Manuel Lettenbichler, που συμμετέχουν στα πρωταθλήματα FIM EnduroGP και FIM Hard Enduro World Championships, θα συνεχίσουν να αντιπροσωπεύουν υπερήφανα την αυστριακή εταιρεία και την τη DHL Express σε παγκόσμια γεγονότα και πρωταθλήματα με το Andrea Verona να συμμαχεί μαζί τους από την ερχόμενη σεζόν 2026.

KTM DHL

Robert Jonas, Αγωνιστικός Διευθυντής Offroad της KTM: “Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την DHL Express για άλλα τρία χρόνια. Αυτή η συνεργασία αποτελεί σημαντικό μέρος της επιτυχίας της KTM στο αγωνιστικό στερέωμα και όχι μόνο, εδώ και 17 χρόνια. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η ακρίβεια και ο χρόνος είναι τα πάντα, και η DHL έχει διασφαλίσει ότι μπορούμε να παρέχουμε το ίδιο επίπεδο απόδοσης και εκτός πίστας. Μαζί μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για αριστεία, αποδοτικότητα και καινοτομία, και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτό το επιτυχημένο ταξίδι έως το 2028.”

KTM DHL

Kris Van Humbeeck, Διευθύνων Σύμβουλος, DHL Express Αυστρίας: “Η επέκταση της συνεργασίας μας με την KTM δεν είναι απλώς μια επιχειρηματική απόφαση, αλλά και ισχυρή δέσμευση στην κοινή μας ανάπτυξη με τους συνεργάτες μας. Υποστηρίζοντας την KTM στις διεθνείς εξαγωγές και μεταφορές, διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα και οι καινοτομίες τους φτάνουν σε αγορές παγκοσμίως. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτή την επιτυχημένη συνεργασία και να κατακτήσουμε μαζί νέες κορυφές.”

KTM DHL