Π.Π. Enduro – 3ος Αγώνας Γρεβενά

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη Σιαφαρικα
13/5/2017
Πανελλήνιο Πρωταθλημα Enduro
3ος γύρος, Γρεβενά, 13 Μαΐου 2017
Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος/PPM
 
Με τον Βασίλη Σιαφαρίκα (Honda) να παίρνει και πάλι τη νίκη στην τελευταία ειδική ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του διήμερου αγώνα των Γρεβενών. Επικράτησαν τα φαβορί σε όλες τις κατηγορίες, με τους νικητές των δύο πρώτων γύρων να συνεχίζουν το σερί τους. 
Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Βασίλης Σιαφαρίκας (Honda) επικρατεί στη γενική κατάταξη EnduroGP και ταυτόχρονα παίρνει την τρίτη του νίκη στην Ε3. Με απίστευτα αποθέματα ενέργειας σε έναν δύσκολο λόγω ζέστης αγώνα, ο 37 ετών Γρεβενιώτης αναβάτης κατάφερε να αντεπιτεθεί στο τέλος του αγώνα και να επιβληθεί με μικρή διαφορά του συντοπίτη του Γιάννη Παυλίδη (ΤΜ).
 
Οι δύο αναβάτες ξεχώρισαν από τις πρώτες ειδικές μεταξύ των σαράντα ενός συμμετεχόντων, με τις μεταξύ τους διαφορές να κρίνονται στις λεπτομέρειες. Τελικά η εμπειρία του πολυπρωταθλητή Σιαφαρίκα έκρινε την έκβαση της μάχης. Σε όλες τις κατηγορίες επικράτησαν οι νικητές των προηγούμενων δύο γύρων, ενώ με τη συνολική διάρκεια των ειδικών να πλησιάζει τη μία ώρα, οι διαφορές μεγάλωσαν και έλλειψαν οι ανατροπές της τελευταίας στιγμής.
Στην Ε1 ο Γιάννης Παυλίδης για μία ακόμη φορά απέδειξε πως βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και πως δύσκολα θα απειληθεί στη μάχη του πρωταθλήματος. Πιο πίσω και πάλι οι Αλέξης Ζώρας (ΚΤΜ) και Παναγιώτης Κακολύρης (Yamaha) συμπλήρωσαν το βάθρο χωρίς ωστόσο αυτή τη φορά να καταφέρουν να κερδίσουν κάποια ειδική απέναντι στις δυνατότερες μοτοσυκλέτες των υπόλοιπων κατηγοριών.
 
Στην Ε2 η νίκη του Δημήτρη Βαγγελάκου (Yamaha) δεν ήταν έκπληξη, ωστόσο η άνοδος του Μιχάλη Ντουζένη (ΤΜ) στη δεύτερη θέση για πρώτη φορά φέτος ήταν εντυπωσιακή. Επική μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου με τον Γιάννη Τρίγκα (Beta) να επικρατεί οριακά (0.7”) του Γιώργου Κοινωνά (Yamaha).
Απόλυτος πρωταγωνιστής της Ε3 δεν ήταν άλλος από το νικητή της Γενικής, Σιαφαρίκα που δε συνάντησε κανένα εμπόδιο στη μάχη για τη νίκη της κατηγορίας. Οι Χρήστος Παπαθεοδώρου (Honda) και Λεωνίδας Λεοντιάδης (Honda) φρόντισαν να μετατραπεί το βάθρο της κατηγορίας σε “υπόθεση Honda” παίρνοντας τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα.
Εύκολες νίκες για μία ακόμη φορά για τους Δημήτρη Μπάκα (Husqvarna) και Θανάση Γκαγκανάτσιο (ΚΤΜ) στις κατηγορίες Νέων και Βετεράνων με τους δύο αναβάτες να μπαίνουν και στη δεκαπεντάδα της Γενικής κατάταξης.
Αύριο Κυριακή, στην ίδια διαδρομή θα πραγματοποιηθεί ο τέταρτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Βόρειας Ελλάδας.
 
Δείτε εδώ αναλυτικά τα σημερινά αποτελέσματα της Γενικής Κατάταξης...

Stark Future: Θα τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με την ηλεκτρική Varg

Πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό Red Bull Erzbergrodeo ανοίγει τις πόρτες του σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Stark Varg
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως.

Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία.

Η σουηδική εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως. Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία. Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”. Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες. Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το R

Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”.

Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες.

Varg

Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις.

Varg

Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το Red Bull Erzbergrodeo. Γι’ αυτό και η Stark Varg έχει ήδη αποκτήσει μόνιμη θέση στο γκαράζ μου, με το βλέμμα στραμμένο στις προκλήσεις που έρχονται στο Erzberg.”

Varg

Η συμμετοχή της Stark στο Erzbergrodeo του 2026  αποτελεί ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον χώρο των πιο σκληρών off-road αγώνων.

Varg