Συνέχεια για τον τελευταίο αγώνα Enduro στο Άργος

Παράπονα στα παράπονα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/5/2019

Στην Ελλάδα μόλις γράψεις για μία μοτοσυκλέτα πως δεν είναι όλα ρόδινα, είσαι αυτόματα εγκάθετος και τα «παίρνεις από τον ανταγωνισμό» κι αυτό ξεκινά πολλές φορές από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες και μετά από τις εταιρίες. Ναι έτσι είναι, όλο και πιο σπάνια έχουμε πρόβλημα με εταιρίες για κριτική στα μοντέλα που παίρνουμε για δοκιμή. Εμείς στο ΜΟΤΟ τουλάχιστον που έχουμε ακόμη την δύναμη των αναγνωστών που πληρώνουν για να διαβάσουν. Κάποτε οι πωλητές νόμιζαν πως έπρεπε να έχουν την καλύτερη μοτοσυκλέτα για να πουλήσουν, τώρα ξέρουν πως έτσι δεν τους χρειάζεται κανείς. Αν είναι η καλύτερη του κόσμου πωλείται και από ATM μόνη της. Όμως μην τολμήσεις και γράψεις άσχημα λόγια για μία μοτοσυκλέτα που έχει αγοράσει ο «Γιώργος», ο «Κώστας» ή οποιοσδήποτε άλλος και αυτομάτως δεν είναι η καλύτερη του κόσμου, μην τυχόν και δεν επιβεβαιώσεις πως έκανε την καλύτερη επιλογή γιατί μπορεί να είναι από τους πρώτους που θα μασήσει την καραμέλα. Είναι κυρίως ελληνικό προνόμιο αυτό και τελευταίο κρούσμα έρχεται από την ΦΙΛΜΑ όταν δεν τους άρεσε το άρθρο μας για τον αγώνα Enduro στην Καρυά Αργολίδας συμπεραίνοντας απευθείας πως πρόκειται για «εντολή» από τις εταιρίες! Και αρχίζουν μία επίθεση προς το περιοδικό προς πάσα κατεύθυνση. Είναι κρίμα. Αλλά θα τους δώσουμε το βήμα για να καταλάβουν το λάθος. Κάνουμε μία δουλειά που είναι εξαιρετικά δύσκολη στην εποχή μας, και ο μόνος λόγος που συνεχίζουμε είναι γιατί μας επιτρέπει να έχουμε αξιοπρέπεια. Συνεπώς δεν έχουμε καμία υποχρέωση να δημοσιεύσουμε email που μας έρχονται με ορισμούς καφετέριας, με «ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ» και τέτοια τραγικά… αλλά θα το κάνουμε ως παράδειγμα. Διότι έτσι φαίνεται ποιος δέχεται την κριτική στ' αλήθεια.

Θα επαναλάβουμε σε αυτό το σημείο κάτι που λέμε και στο άρθρο, και το Erzberg αντρικό είναι και μακριά από πόλεις επίσης. Και κάτι που λέμε και για το Παν.Πρω.Ταχύτητας: Πρέπει επιτέλους να γίνονται αγώνες για τους θεατές. Με τους αγώνες δεν ασχολείται κανείς στην Ελλάδα πλέον! Κάποτε μαζευόντουσαν χιλιάδες να παρακολουθήσουν αγώνες μοτοσυκλέτας, τώρα κανείς. Ρίχνουμε λεφτά -έξοδα για τον φωτογράφο μας, χρόνο για τα άρθρα κτλ, διαμονές, βενζίνες κτλ, για πιο λόγο; Όταν τα άρθρα αυτά έχουν τα λιγότερα «κλικ» όταν δεν συνοδεύονται από διαφήμιση όπως μας κατηγορούν από την ΦΙΛΜΑ, όταν είναι ξεκάθαρα ένα χάσιμο χρόνου. Καρκίνος σκέτος για να τους έχεις όλους ευχαριστημένους. Και για να έχουν οι αναβάτες φωτογραφίες τους να θυμούνται! Αλλά ως κυρίαρχοι στον χώρο πρέπει να είμαστε παντού, και ας μην νοιάζεται κανένας, ας είναι επιχειρηματικά ένα λάθος, καθώς μόνο έξοδα και χαμένο χρόνο και κόπο αποφέρουν και τίποτα περισσότερο. Χάνουμε και φίλους. Θα μαζεύονται στην ΦΙΛΜΑ και θα μας κατηγορούν μέχρι να ξανά κάνουν αγώνα… ας είναι αυτό το πρόβλημα. Τι θέλουμε να γίνει; Θέλουμε να γίνονται σωστοί αγώνες στο ιδιαίτερα περίεργο σύστημα της χώρας που οι λέσχες αναλαμβάνουν να τους πραγματοποιήσουν. Θέλουμε οι αγώνες να αναδεικνύουν νέα ταλέντα και όταν κάποιος πάει στο εξωτερικό να τρέξει, να είναι στο ίδιο επίπεδο και να μην του φαίνονται όλα εξωγήινα. Θέλουμε οι αγώνες να έχουν θεατές, διότι μόνο έτσι θα ασχοληθούν οι εταιρίες κι αυτό ποιον ενδιαφέρει στο τέλος, εμάς; Που πάλι θα κάνουμε τα ίδια έξοδα;

Ή εκείνους τους αναβάτες που ζητούν υποστήριξη και δεν την έχουν; Δεν φτάνει το ταλέντο στην μοτοσυκλέτα για να ανέβεις επίπεδο. Η μοτοσυκλέτα δεν είναι μπάλα, έχει έξοδα για να κάνεις το επόμενο βήμα, θέλει λάστιχα, αναρτήσεις και πράγματα που αν το ταλέντο δεν έχει να πληρώσει, δεν θα αναδειχτεί ποτέ. Για αυτό και έρχονται σε εμάς ζητώντας να τους βοηθήσουμε, για αυτό και οι αναβάτες μας ζητούν να αναδείξουμε τους αγώνες. Και το κάνουμε, με στόχο να γίνουν καλύτεροι και ο κόσμος να ασχολείται μαζί τους, με όλο αυτό το κόστος που βλέπουμε:

 

Καλησπέρα σας,

Παρακαλούμε να δημοσιεύσετε το παρακάτω κείμενο ως απάντηση στο άρθρο που υπογράφει ο κ. Φελούκας αναφορικά με τον αγώνα Enduro που πραγματοποιήθηκε στις 5/5/19 στην Καρυά Αργολίδας, καθώς το άρθρο του κ. Φελούκα περιέχει ψεύδη και ανακρίβειες!

 

ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ

5ος Π.Π και 3ος Νοτ. Ελλάδος ΕΝΤΟΥΡΟ

Όταν μας ανατέθηκε από την ΑΜΟΤΟΕ τον Φεβρουάριο  του 2019, προς αναπλήρωση άλλου σωματείου, η διοργάνωση του 5ου αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος και του 3ου αγώνα για το πρωτάθλημα Νοτίου Ελλάδος, γνωρίζαμε ότι ο χρόνος είναι ασφυκτικά λίγος.

 Πιάσαμε όμως δουλειά με τον ενθουσιασμό που συνήθως χαρακτηρίζει τους νέους ανθρώπους και αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν αγώνα διαφορετικό με γνώμονα

Α) την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια

Β) την ευχαρίστηση των οδηγών

Γ) τον καθαρά εντουρά(δικο) χαρακτήρα του Η επιλογή της τοποθεσίας ήταν μονόδρομος. Το Αρτεμίσιο. Μιας και δεν υπάρχει άλλο βουνό στην Αργολίδα .

Ως τόπος εκκίνησης αρχικά προτάθηκε το Άργος με τις 2 ειδικές διαδρομές να είναι η δίπλα στο ποτάμι που διασχίζει την πόλη -ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου και να ευχαριστηθούν οι εταιρίες από τους επισκέπτες - . Αυτή η πρόταση μας συνέφερε όλους. Ούτε στα βουνά θα τρέχαμε, τα ξενοδοχεία, οι εταιρίες και οι πολιτικοί θα έτριβαν τα χέρια τους και ίσως να μας έκαναν και άγαλμα.

Διαλέξαμε όμως το δύσκολο, σωστό κατ΄εμάς και λιγότερο εμπορικό δρόμο, να φτιάξουμε έναν αγώνα ΕNDURO στο βουνό, στα ξεχασμένα χωριά, στα ρυάκια και τους καταρράκτες, στα πλατάνια και τους νερόμυλους, με 2 ειδικές σε δύο πανέμορφα οροπέδια το ένα δίπλα στην Καρυά (όπου θα γινόταν και η εκκίνηση) και το άλλο ακριβώς δίπλα, σε ένα ξεχασμένο χωριό, το Τουρνίκι, κάτω από το όρος ΧΤΕΝΙΑ, ιδιαίτερου φυσικού κάλους.

Όταν πας σε αυτά τα χωριά, το πρώτο που σκέφτεσαι είναι « Πώς πήγαιναν παλιά με τα πόδια στο Άργος και την Τρίπολη από τα μονοπάτια κουβαλώντας την πραμάτεια τους;». Πέρασαν όμως τα χρόνια και φτιάχτηκαν τρείς δρόμοι για το κάθε χωριό προς τις πόλεις και την μεταξύ τους επικοινωνία.

Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι ο Νεοέλληνας που εμπορεύεται τις μηχανές που έχουν ακριβώς κατασκευαστεί για να διασχίζουν αυτά τα μέρη, θα γκρινιάξει γιατί δεν μπορεί να πάει στην ειδική με την «ακριβή του κούρσα».

 Τα ασθενοφόρα μας διαβεβαίωσαν εξαρχής ότι δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα πρόσβασης για τα ίδια καθώς η μια ειδική επικοινωνεί με το Άργος από ασφάλτινη διαδρομή και η άλλη από δύο δρόμους, έναν που αποτελείται για τα 10 πρώτα χλμ από άσφαλτο και για τα 4 τελευταία χλμ από καλό πατημένο χωματόδρομο που πάνε και οι «κούρσες» και άλλον έναν 12 χλμ άσφαλτο και 6 χλμ χωματόδρομο.

Υπάρχουν άλλοι 2 δρόμοι που συνδέουν και το Τουρνίκι και τις 2 ειδικές διαδρομές μεταξύ τους με 8 χλμ άσφαλτο και 5 χλμ χωματόδρομο που πάνε τα 4χ4 άνετα και οι μοτό «αέρα» καθώς και ένας ακόμα με πρόσβαση σε 30 λεπτά από το Άργος.

ΕΡΩΤΗΣΗ : προλαβαίνει κάποιος μόλις περάσει την μια ειδική ο αναβάτης του να πάει στην άλλη προτού να φτάσει; ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Άνετα, μόνο που θα κάνει τα παραπάνω χλμ με τον έναν ή τον άλλον παραπάνω τρόπο.

Άλλωστε ENDURO κάνουμε όχι μότοκρος.

Λογαριάσαμε όμως χωρίς τον ξενοδόχο που απέχει 19 χλμ από την Καρυά (για όσους μόνο δεν πρόλαβαν να κλείσουν διαμονή σε κάποιο από τα καταλύματα του χωριού) 20 λεπτά από την άσφαλτο. Ε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σκεφτήκαμε.

Είπαμε το εντούρο στις πόλεις και τα γήπεδα είναι κατάντια , είναι εμπόριο, είναι τσιμέντο, ΔΕΝ είναι φύση.

Άντε ρε παιδιά να φτιάξουμε έναν ωραίο εντουράδικο αγώνα  και ας τ΄ακούσουμε και λίγο. Πάλι όμως λογαριάσαμε χωρίς τον «ξενοδόχο», τον «κουτσομπόλη» που θα κοιτάξει, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, να τα έχει καλά όχι με τη συνείδηση και την ιδεολογία του (ποια ιδεολογία; ) αλλά με αυτούς που του παρέχουν τα περισσότερα για να μην καταλαβαίνει στο τέλος τίποτα από τα «ΤΕΣΤ» των μηχανών που κάνουν και να του φαίνονται όλες καλές!!!. Εμπόρευμα είναι πρέπει να κάνεις τον κόσμο το αγοράζει . «Αυτή είναι η εντολή από τις εταιρίες» αλλιώς δεν έχει διαφήμιση. Καλά μέχρι εδώ, ξέρουμε ότι οι εταιρίες προστάζουν ειδικές μοτοκροσάδικες, κοντά στις πόλεις για θεατές και τέντες με το εμπόρευμα να θέλει  να το αγοράσει τώρα ο καταναλωτής.

 Εκείνο που δεν φανταζόμασταν  είναι ότι στο βωμό αυτής της εμπορευματοποίησης θα γράφονταν ασύστολα ψεύδη και συκοφαντίες του στυλ «Αγώνας επιβίωσης και τραυματισμών στο Άργος», «εγκαταλείψεις μετά από πτώσεις…. και δεν ήταν λίγες»  (χωρίς να αναφέρεται αριθμός) , «η πρόσβαση για το ασθενοφόρο οργώθηκε την προηγούμενη μέρα του αγώνα, ο συνολική διάρκεια του Π.Π.Ε ξεπερνούσε τις 8,5 ώρες (σ.σ άκυρος αγώνας)» και άλλα τέτοια!!!!  .

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ:

Υπήρχαν 2 ασθενοφόρα, ένα σε κάθε ειδική σε απόσταση 20 χλμ από το Άργος και χρόνο προσέγγισης 40 λεπτά και 20 λεπτά αντίστοιχα και 20 διασώστες.

 Ξεκίνησαν 37 αναβάτες στο πανελλήνιο και 55 στο νοτίου Ελλάδος Τερμάτισαν 82

Υπήρξε ένας τραυματισμός στην ειδική 1.  Εντελώς ελαφρύς, ώστε ο αναβάτης ήρθε περπατώντας στον τερματισμό και δεν ήθελε ούτε καν να τον εξετάσει ο γιατρός, παρόλο που η διοργάνωση τον προέτρεψε επανειλημμένα και στο τέλος η ίδια πήγε τον γιατρό στο αυτοκίνητο του και τον εξέτασε με το ζόρι. Υπήρξαν άλλοι 3 τραυματισμοί στις απλές διαδρομές στο χωματόδρομο(!!) εκ των οποίων ο ένας πήγε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε χωρίς πρόβλημα και έφυγε, και ένας που μεταφέρθηκε με αυτοκίνητο της διοργάνωσης, έγιναν ακτινογραφίες και επέστρεψε με το αυτοκίνητο της διοργάνωσης χωρίς σοβαρό πρόβλημα και ο τρίτος απλώς μεταφέρθηκε, αφού εξετάστηκε από τον ιατρό, από την διοργάνωση με τη μοτοσυκλέτα του στο χώρο εκκίνησης.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στο Χάρη Δημόπουλο (ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στους παραπάνω που εγκατέλειψαν τον αγώνα) καθώς με δική του απόφαση επέλεξε να αφήσει τον αγώνα και να βοηθήσει έναν συναθλητή του ο οποίος χρειάστηκε βοήθεια κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οι χρόνοι κατά κοινή ομολογία ήταν ιδανικοί και δεν έφαγαν καπέλο οι αναβάτες ούτε είχαν μεγάλη προ-πορεία ώστε να χάνουν τον ρυθμό τους. Το περιβόητο σημείο που είχε χαλάσει η καταρρακτώδης βροχή λίγες μέρες πριν τον αγώνα και δεν περνούσαν όλες οι κούρσες, αποκαταστάθηκε το Σάββατο και την ημέρα του αγώνα περνούσαν και οι ΙΧδες με τις κούρσες!!!.

          ΛΑΘΗ

Ναι, υπήρχαν και τα δεχόμαστε, όπως δεχόμαστε και την κριτική αρκεί να μην είναι κακοπροαίρετη

1) Κάναμε λάθος και βάλαμε χρόνο 98 λεπτών από το ΣΕΧ2 ως το ΣΕΧ1 ενώ έπρεπε να το βάλουμε το πολύ 75. Είχε αρχικά τοποθετηθεί στα 70, μας ΖΗΤΉΘΗΚΕ όμως από τους αναβάτες και όσους τους υποστηρίζουν για να μπορούν να τους προλαβαίνουν άνετα από το ΣΕΧ 1 μέχρι να πάνε στο ΣΕΧ 2 και από το τελευταίο στην ειδική 1. Επίσης μας ΖΗΤΗΘΗΚΕ το ΣΕΧ1 να παραμείνει στην Καρυά (εκκίνηση) ώστε οι εταιρείες να μην στήνουν και ξεστήνουν την Κυριακή το πρωί τις τέντες τους.

          Ο χρόνος των αναβατών από το ΣΕΧ1 στο ΣΕΧ2 ήταν 49 λεπτά και αυτών που τους υποστηρίζουν 25.

Το «πρόβλημα» ήταν ότι διαδρομή από την ειδική 2 ως την ειδική 1 (στις οποίες δεν υπήρχε ΣΕΧ) ενώ ήταν 30 λεπτά για τους αθλητές, ήταν 35 με 40 για τους συνοδούς με το αυτοκίνητο (20 με μηχανή από χωματόδρμο) αλλά όπως προείπαμε δεν υπήρχε ΣΕΧ στις ειδικές με ό,τι αυτό συνεπάγεται!

2) Έγινε λάθος και τοποθετήθηκε ο τερματισμός της ειδικής 1 20 μέτρα πιο μακριά από το αρχικό σημείο, ώστε να διευκολυνθούν τα ρολόγια.

3) Κάναμε λάθος που θελήσαμε να φτιάξουμε έναν αγώνα «Αντρικό, εντουράδικο» μακριά από τα γήπεδα, από τις πλατείες και τα τσιμέντα για να ευχαριστήσουμε όσους αγαπάνε το ENDURO και θέλουν οι αγώνες να έχουν χαρακτήρα και να προσελκύουν όλους αυτούς τους αναβάτες που το έχουν ρίξει στις εντουρόβολτες, επειδή σιχάθηκαν τους κατά παραγγελία φασόν αγώνες με τις μοτοκροσάδικες ειδικές και τα τεχνητά εμπόδια που βάζουν στο ΤΣΊΡΚΟ.

Πήραμε το μάθημα μας και την επόμενη φορά θα φτιάξουμε έναν αγώνα μακριά από τα βουνά, μακριά από τα ξεχασμένα χωριά , μακριά από τα πλατάνια και τους νερόμυλους, μην μας πέσει κανένας και γρατζουνιστεί!!! κάτι που εννοείται ότι δεν θέλουμε και γιαυτό μεριμνήσαμε για να υπάρχουν ΔΥΟ ασθενοφόρα, ΔΥΟ γιατροί και 20 διασώστες!!!

Ή μήπως πρέπει να ακούσουμε τα καλά λόγια των περισσοτέρων που έτρεξαν τον αγώνα χωρίς υποστήριξη από τις εταιρίες και μας είπαν «ΜΠΡΑΒΟ ρε παιδιά!!!»  φτιάξατε έναν ωραίο αντρικό  εντουράδικο αγώνα που ήταν δύσκολος αλλά τον ευχαριστηθήκαμε….

Αφήστε τους να λένε.

Είμαστε ανοιχτοί στην καλοπροαίρετη κριτική για να διορθώσουμε τα λάθη μας, όχι όμως στα ψέματα και τις υπερβολές με σκοπό τη δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων!!

 Εκ του Δ.Σ της ΦΙΛ.Μ.Α

 

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Ένας δύσκολος αγώνας με αρκετή ταλαιπωρία
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/4/2025

Ο διπλός αγώνας στην Εύβοια έμελλε να είναι ένας από τους πιο σκληρούς εξαιτίας των συνθηκών που επικρατούσαν, κυρίως το Σάββατο κατά την πρώτη ημέρα. Και μπορεί τα χώματα να μην γλυκαίνουν από την μία ημέρα στην άλλη, όμως οι συνθήκες βελτιώθηκαν την Κυριακή, την ίδια στιγμή που στην μισή Ελλάδα τα πράγματα ήταν περίεργα για την εποχή, ακόμη και στα βόρεια που είναι συνηθισμένοι σε ένα τελείως διαφορετικό χειμώνα.

Πολλά τα καπέλα από την διαφορά χρόνου που υπήρξε εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών και αρκετά τα παράπονα για ορισμένους αναβάτες στο Κύπελλο που έκαναν διαφορετική διαδρομή από τους υπόλοιπους. Οι συνθήκες δεν ήταν όμως δύσκολες μόνο για τους αναβάτες αλλά και για την διοργάνωση, ιδιαίτερα το Σάββατο.

Την Κυριακή αποφασίστηκε αλλαγή της συνολικής διαδρομής με κόψιμο του ενός περάσματος για τους αναβάτες του Πανελληνίου και προσγειώθηκε αρκετά ο βαθμός δυσκολίας.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Όλα αυτά φάνηκε σαν να μην επηρέασαν τον Παναγιώτη Κουζή (#238 TM450) ο οποίος ήταν σε άλλο επίπεδο και στους δύο αγώνες χωρίς να μπορεί κανείς να τον πιάσει, τόσο την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα, όσο και την Κυριακή στον 3ο αγώνα.

Πιο εντυπωσιακός όμως στα περάσματά του ήταν ο Ανδρέου Ανδρέας (#251 GASGASECF350) ειδικά στα άλματα που κράτησε το MX στιλ εντυπωσιάζοντας κατά τον 3ο αγώνα. Μπορεί το Σάββατο να μην κατάφερε να κάνει την διαφορά καθώς ήταν ένας από τους πολλούς που πήραν ποινή χρόνου, όμως στον 3ο αγώνα επέστρεψε στην 2η θέση της γενικής.

Ο Γιάννης Τρίγκας (#322 Husqvarna FE501) εγκαινίασε δυναμικά την νέα του συνεργασία μετά από πολλά χρόνια στην Beta με μία δεύτερη θέση στη γενική την πρώτη ημέρα και εντός δεκάδας στον 3ο αγώνα και ταυτόχρονα βάθρο για την Ε3. Αντίστοιχα ο Δημητρης Βαρσάμης (#332 Honda CRF RX480) αντάλλαξε θέσεις για το βάθρο της E3 με τον Τρίγκα και ταυτόχρονα βάθρο και στην γενική, καθώς μία ατυχία στον 2ο αγώνα δεν τον άφησαν να παλέψει για την νίκη στην κατηγορία. Κέρδισε όμως τον Γιάννη Τρίγκα στον 3ο αγώνα όπου εκεί όμως την κορυφή της Ε3 πήρε ο Παπίλας Παναγιώτης (#7 Beta RR480) και 4ος γενικής που έσβησε έτσι τα κακώς κείμενα του Σαββάτου όταν η ποινή χρόνου δεν τον άφησε να διεκδικήσει υψηλότερη θέση από την 5η της γενικής και την 3η της Ε3.

Πολύ καλός ο Γεροντάκης Κωνσταντίνος (#2 Beta RR 390) κατάφερε την 3η θέση της Ε2 και μαζί και της γενικής στον το αγώνα, κοντά στο αποτέλεσμα που είχε και στον 2ο αγώνα. Ο Παναγιώτης Κακολύρης σημείωσε δύο νίκες κρατώντας έτσι το σερί από την αρχή της χρονιάς. Αντίστοιχα σταθερός στην διεκδίκηση της ES ο Θερριός Παναγιώτης (#52 Fantic XEF310) και τις δύο ημέρες.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της γενικής και μαζί όλων των κατηγοριών και για τους δύο αγώνες στους πίνακες που ακολουθούν.

Στη συνέχεια μία μεγάλη συλλογή φωτογραφιών που αποτυπώνουν όλη την δράση!

Αποτελέσματα 2ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

34:40.885

0

2

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

36:18.785

0

3

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

36:34.294

0

4

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

36:54.433

0

5

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

37:34.186

60

6

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

37:37.164

0

7

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

37:38.620

0

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

37:50.255

0

9

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

38:17.983

0

10

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

38:29.579

0

11

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

38:43.708

0

12

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

39:27.567

0

13

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

40:18.632

0

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

40:31.911

0

15

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

40:33.270

0

16

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

41:00.239

180

17

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

Fantic XEF 310

41:07.004

0

18

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

41:18.770

360

19

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

41:43.356

120

20

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

42:49.987

180

21

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

44:56.588

180

22

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

46:48.240

360

23

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

1:00:26.69

960

24

524

ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ES (

KTM 300

1:09:27.45

1500

25

300

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

26

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

H.C.

0

27

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩAΝΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

H.C.

0

28

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

29

55

ΓΚΑΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

BETA RACING 350

H.C.

0

30

119

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ

E1

FANTIC XEF 250 250

H.C.

0

31

260

NASH CHRISTOPHER

E2

ΒΕΤΑ 390

H.C.

0

32

51

ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ES (

BETA RACING 390

H.C.

0

33

359

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤ

E3

Sherco SE 300

H.C.

0

34

28

ΤΣΙΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

BETA 350 RACING 35

H.C.

0

35

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

36

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

37

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

38

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

H.C.

0

39

253

ΚΟΥΡΤΙ∆ΗΣ ΘΕΟ∆ΩΡΟΣ

E2

YAMAHA WR450F 450

H.C.

0

40

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

41

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

42

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

43

299

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝ

E2

Beta 390rr

H.C. 6

0

44

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

H.C. 6

0

45

522

∆ΑΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ES (

SUZUKI RMZ 250

H.C. 6

0

46

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

H.C. 6

0

47

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑNΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

H.C. 6

0

48

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

H.C. 63

0

49

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

H.C. 6

0

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αποτελέσματα 3ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

31:53.214

0

31:53.214

2

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

32:26.290

10

32:16.290

3

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

33:50.183

0

33:50.183

4

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

33:53.528

0

33:53.528

5

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

33:56.564

0

33:56.564

6

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

34:06.858

0

34:06.858

7

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

34:21.148

10

34:11.148

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

34:27.018

0

34:27.018

9

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

34:32.763

0

34:32.763

10

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

35:07.213

0

35:07.213

11

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

35:08.332

0

35:08.332

12

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

35:14.743

0

35:14.743

13

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

35:31.113

0

35:31.113

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

36:05.080

0

36:05.080

15

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

36:27.144

0

36:27.144

16

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

36:32.655

0

36:32.655

17

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

36:51.296

0

36:51.296

18

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

37:12.705

0

37:12.705

19

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

37:18.354

0

37:18.354

20

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

37:33.427

0

37:33.427

21

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

37:37.854

0

37:37.854

22

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

XEF 310

37:44.738

0

37:44.738

23

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

38:04.243

0

38:04.243

24

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

39:08.049

0

39:08.049

25

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

40:14.606

0

40:14.606

26

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

40:32.558

0

40:32.558

27

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

40:48.039

0

40:48.039

28

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

41:56.018

0

41:56.018

29

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

59:19.973

1320

37:19.973

30

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

1:11:13.98

1680

43:13.981

31

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

29:19.093

32

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

H.C.

0

15:23.057

33

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

17:14.471

34

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

8:57.768

35

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

8:58.403

36

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

10:24.400

37

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

 

0

12:37.638

38

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩANΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

 

0

42:48.472

 

Μετά τις παρακάτω φωτογραφίες, δείτε την Συλλογή που συνεχίζεται!