Taddy Blazusiak - Τερματίζει τη συνεργασία του με τη Stark Future, χαρακτηρίζοντας “απρόβλεπτη” την ηλεκτρική Varg μετά από συμβάν! [VIDEO]

Ο Πολωνός εκτόξευσε τη μοτοσυκλέτα του στον Tim Apolle, ρίχνοντας το φταίξιμο στην έλλειψη συμπλέκτη της Varg
Taddy Blazusiak - Παράτησε τη Stark με αιχμηρές δηλώσεις
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/1/2025

Με ένα αιχμηρό ανακοινωθέν, ο βετεράνος Πρωταθλητής Hard Enduro Taddy Blazusiak ανακοινώνει τη μονομερή διακοπή του συμβολαίου του με την Stark Future, χαρακτηρίζοντας την ηλεκτρική και πανίσχυρη μοτοσυκλέτα “απρόβλεπτη”, και ρίχνοντας στη Varg το φταίξιμο για ένα συμβάν στον δεύτερο αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperEnduro 2025.

Τι έγινε ακριβώς στη Riesa; Ο Taddy με την ηλεκτρική Varg είχε μια μάχη στα προκριματικά με τον Γερμανό Tim Apolle που οδηγούσε μια θερμική Beta. Σε ένα σημείο της πίστας, άγνωστο γιατί, ο Tim σταμάτησε μπροστά στον Taddy. Το έκανε για να τον εμποδίσει, επειδή είχε θυμώσει μαζί του; Μπορεί, καθώς ο Γερμανός δείχνει να σταματά χωρίς λόγο μπροστά στον αναβάτη της Stark Future, γυρίζει το κεφάλι του και τον κοιτάζει, όμως θα μπορούσε απλώς να ετοιμαζόταν να ξεκολλήσει την Beta του από τον κορμό που βρισκόταν μπροστά του. Αμέσως μετά, ο Taddy ανοίγει το γκάζι, η Varg εκτοξεύεται μπροστά με σούζα, και σκάει πάνω στον Γερμανό! Ο Apolle καταφέρνει να αποφύγει τα χειρότερα αφού έσκυψε και… εγκατέλειψε το “σκάφος”, όμως θυμωμένος ξεκίνησε να σπρώχνει τον Taddy και να του φωνάζει. Ο Πολωνός δεν έδωσε εκείνη τη στιγμή συνέχεια στο επεισόδιο, έσπρωξε τη μοτοσυκλέτα του περνώντας την πάνω από την πεσμένη Beta, καβάλησε και συνέχισε την προσπάθειά του.

Tim Apolle

Μετά τον αγώνα, ο Apolle πόσταρε στο facebook μια φωτογραφία από τα δοκιμαστικά, που δείχνουν τον ίδιο και τον Taddy, συνοδεύοντάς την με το κείμενο: “Ναι, αυτός είναι ο Taddy και εγώ. Ένα μικρό δράμα συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και όλοι ζούμε και μαθαίνουμε και είμαστε απλά άνθρωποι, προσπαθώντας να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας εντός και εκτός πίστας. Το να εκτοξεύεις τη μοτοσυκλέτα σου πάνω σε άλλον δεν είναι σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνει ένας επαγγελματίας αθλητής... αλλά τέλος πάντων. Προφανώς υπήρχε ένταση, κάθε αγωνιζόμενος ξέρει τι εννοώ. Είναι τρελό πώς το γερμανικό κοινό γιούχαρε τον Taddy, αλλά επειδή ήταν ο ήρωας της παιδικής μου ηλικίας ηρεμήστε και ας συνεχίσουμε τους αγώνες.”

Το σκηνικό θα μπορούσε να είχε τελειώσει εδώ, ίσως και με συγγνώμες εκατέρωθεν και κάποιες διευκρινήσεις, όμως το δράμα συνεχίστηκε αρχικά με φωνές και χαρακτηρισμούς στα pits από αναβάτες και ομάδες, και συνεχίστηκε με την ανάρτηση ανακοίνωσης του Taddy στα social media, ο οποίος έριξε το φταίξιμο στη μοτοσυκλέτα της Stark Future, δηλώνοντας πως σταματά να αγωνίζεται με την εταιρεία!

Taddy Blazusiak

Συγκεκριμένα η δήλωση του Blazusiak έχει ως εξής: “Σας ενημερώνω πως από τις 15-1-2025 τερματίζω μονομερώς το συμβόλαιό μου με την Stark Future και αρνούμαι να αγωνιστώ στους επόμενους αγώνες. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη συγγνώμη μου για το συμβάν στο γερμανικό GP, που δεν έγινε από πρόθεσή μου και συνέβη λόγω της απρόβλεπτης αντίδρασης της μοτοσυκλέτας.”

Blazusiak

Θυμίζουμε πως ο Taddy ήταν το μεγάλο όνομα της Stark Future τα περασμένα δύο χρόνια, με στόχους την κατάκτηση νικών και τίτλων σε SuperEnduro και EnduroCross ενάντια στις θερμικές μοτοσυκλέτες. Κι αφού FIM και Stark Future τα βρήκαν μετά από μια τρικυμιώδη αρχή της συμμετοχής της σουηδικής εταιρείας ενάντια στις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και αφού η Stark παρουσίασε μετά το MX μοντέλο της και την Enduro μοτοσυκλέτα Stark Varg EX, φτάσαμε στη σεζόν SuperEnduro 2025. Εδώ, με τις νέες προδιαγραφές που θέσπισε η FIM, η μοτοσυκλέτα της Stark Future περιορίστηκε σε δύναμη ενώ δέχθηκε και “’έρμα”, ώστε να είναι δίκαιος ο ανταγωνισμός με τα βενζινοκίνητα μοντέλα, με τον Taddy να μη συμφωνεί με τους περιορισμούς και να μην καταφέρνει να πιάσει το όριο για τον πρώτο αγώνα του SuperEnduro -αντίθετα με τον ομόσταυλό του Eddie Karlsson, ο οποίος προσαρμόστηκε καλύτερα.

Ούτε στον 2ο αγώνα του 2025 -και μετά το συμβάν με τον Apolle στα δοκιμαστιά- κατάφερε να βαθμολογηθεί ο Blazusiak, ενώ αντίθετα ο Karlsson κατάφερε ακόμα και να ανέβει στο βάθρο σε έναν από τους 3 αγώνες του γύρου, στην τρίτη θέση, μια ιστορική επίδοση για τη Stark Future και γενικότερα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Τώρα αναμένουμε να δούμε την απάντηση της Stark, και το αν όντως η σχέση των Σουηδών με τον Πολωνό έφτασε στο τέλος της.

Ετικέτες

Red Bull Romaniacs 2026: Έρχεται η “μεσαία” Adventure Core κατηγορία! Στο επίσημο [VIDEO] ο Κίμων Καράμπελας!

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες - Ανοιχτές οι συμμετοχές
Red Bull Romaniacs 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Με προσθήκη μια τρίτης, ενδιάμεσης, Adventure κατηγορίας θα διεξαχθεί το 2026 από τις 28 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου 2026 ο αγώνας Red Bull Romaniacs, με τις συμμετοχές να είναι ήδη ανοιχτές.

Η Ρουμανία προσφέρει το ιδανικό terrain για έναν από τους πιο απαιτητικούς hard enduro αγώνες, γύρω από την πόλη Sibiu, την έδρα του Red Bull Romaniacs. Οι off-road διαδρομές του αγώνα έχουν αποκτήσει διεθνή φήμη, με την αρχή να γίνεται το μακρινό 2004, με την δημοφιλία να εκτινάσσεται εκθετικά χρονιά με χρονιά, με την βοήθεια του εντυπωσιακού προλόγου που συμβαίνει μέσα στην καρδιά του Sibiu, προσελκύοντας αναβάτες enduro από όλο τον κόσμο, που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους στο Romaniacs.

Red Bull Romaniacs

Αναβάτες είχαν δοκιμάσει τα δόντια τους και με μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες στο παρελθόν σε λιγότερο ανταγωνιστικές κατηγορίες όμως μέχρι που το 2021 ο Pol Tarres άλλαξε του κανόνες του παιχνιδιού, κατορθώνοντας αυτό που κανείς δεν θεωρούσε, έως τότε, δυνατό, συμμετέχοντας με μια “πολιτική” adventure μοτοσυκλέτα, μια Yamaha Tenere 700, τερματίζοντας στην 18η θέση της κατηγορίας Bronze, ανάμεσα σε μοτοσυκλέτες enduro.

Red Bull Romaniacs

Ακόμα και εάν δυσκολεύτηκε να επαναλάβει το εγχείρημα την επόμενη χρονιά, η αρχή είχε γίνει με τις συμμετοχές μεγάλων και πολυκύλινδρων μοτοσυκλετών και τέσσερα χρόνια μετά η διοργάνωση ανταποκρίθηκε, θεσπίζοντας την Adventure Class το 2025 με δύο κατηγορίες, να υποδέχονται τις μοτοσυκλέτες, την “σκληρή” Adventure Ultimate, με hard enduro τμήματα και την πιο φιλική Adventure Lite που αποτελείται από τμήματα με περισσότερη ροή.

Red Bull Romaniacs

Με μεγάλη ανταπόκριση από κάθε κατεύθυνση, παραδοσιακούς κατασκευαστές και νεότερα εργοστάσια, θεατές και αναβάτες αγκάλιασαν τις adventure rallye κατηγορίες, με μεγάλα ονόματα του χώρου να δοκιμάζουν την τύχη τους σε αυτές μεταξύ των οποίων και οι Pol Tarres (Yamaha Tenere 700), Jonny Walker (Triumph Tiger 900 Rally Pro ),Sam Sunderland (Triumph Tiger 900 Rally Pro) - νικητής της κατηγορίας Adventure Lite  και Johny Aubert (KTM 890 Adventure R)

Red Bull Romaniacs

Η απήχηση αυτή ώθησε στην δημιουργία και μιας τρίτης κατηγοριας Adventure Core (Νέα για το 2026 που θα συνδυάζει διαδρομές με ροή και πιο δύσκολο enduro terrain απαιτώντας καλές ικανότητες χειρισμού και κάποια εμπειρία σε enduro, με μέγιστη μέση ταχύτητα στα 40 χ.α.ω.).

Red Bull Romaniacs

Η νέα αυτή κατηγορία θα προσπαθήσει να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ των δύο κατηγοριών που πρωτοείδαμε το 2025: Adventure Lite (Διαδρομές με ροή σε μονοπάτια, χωρίς ιδιαίτερα δύσκολα τεχνικά σημεία, με μέγιστη μέση ταχύτητα στα 45 χ.α.ω.) και Adventure Ultimate (Πιο απαιτητικές διαδρομές τύπου enduro, με μερικά δύσκολα τμήματα enduro απαιτώντας εμπειρία σε διοργανώσεις hard enduro. Μέγιστη μέση ταχύτητα στα 35 χ.α.ω.)

Με αφορμή την προσθήκης της νέας κατηγορίας η διοργάνωση δημοσίευσε το video Adventure Unleashed με τα highlights των κατηγοριών adventure αναδεικνύοντας την γοητεία των τοπίων του διάσημου αγώνα, οπού φαίνεται η εξαιρετική επίδοση εντός βάθρου την 3η ημέρα του αγώνα από τον συντάκτη του MOTO, Κίμωνα Καράμπελα που με μια Yamaha Tenere και την υποστήριξη της αντιπροσωπείας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ τερμάτισε τον αγώνα στην 6η θέση της κατηγορίας Adventure Ultimate, ενώ διακρίνεται και στο 13:12 μαζί με τον Julian Raduța (CFMOTO).Red Bull Romaniacs

Η διοργάνωση για το 2026 θα πραγματοποιηθεί από 28 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου, με τις συμμετοχές να είναι ήδη ανοιχτές, ενώ σε σελίδα της διοργάνωσης υπάρχει ακόμα και σειρά ενημερωτικών video με πληθώρα πληροφοριών, από την ενοικίαση και το στήσιμο της μοτοσυκλέτας, τις διαδρομές, τον εξοπλισμό και την προετοιμασία για τον αγώνα, έως οδηγίες για την σωστή επιλογή κατηγορίας και παρουσίασης αυτών.