Taddy Blazusiak - Τερματίζει τη συνεργασία του με τη Stark Future, χαρακτηρίζοντας “απρόβλεπτη” την ηλεκτρική Varg μετά από συμβάν! [VIDEO]

Ο Πολωνός εκτόξευσε τη μοτοσυκλέτα του στον Tim Apolle, ρίχνοντας το φταίξιμο στην έλλειψη συμπλέκτη της Varg
Taddy Blazusiak - Παράτησε τη Stark με αιχμηρές δηλώσεις
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/1/2025

Με ένα αιχμηρό ανακοινωθέν, ο βετεράνος Πρωταθλητής Hard Enduro Taddy Blazusiak ανακοινώνει τη μονομερή διακοπή του συμβολαίου του με την Stark Future, χαρακτηρίζοντας την ηλεκτρική και πανίσχυρη μοτοσυκλέτα “απρόβλεπτη”, και ρίχνοντας στη Varg το φταίξιμο για ένα συμβάν στον δεύτερο αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperEnduro 2025.

Τι έγινε ακριβώς στη Riesa; Ο Taddy με την ηλεκτρική Varg είχε μια μάχη στα προκριματικά με τον Γερμανό Tim Apolle που οδηγούσε μια θερμική Beta. Σε ένα σημείο της πίστας, άγνωστο γιατί, ο Tim σταμάτησε μπροστά στον Taddy. Το έκανε για να τον εμποδίσει, επειδή είχε θυμώσει μαζί του; Μπορεί, καθώς ο Γερμανός δείχνει να σταματά χωρίς λόγο μπροστά στον αναβάτη της Stark Future, γυρίζει το κεφάλι του και τον κοιτάζει, όμως θα μπορούσε απλώς να ετοιμαζόταν να ξεκολλήσει την Beta του από τον κορμό που βρισκόταν μπροστά του. Αμέσως μετά, ο Taddy ανοίγει το γκάζι, η Varg εκτοξεύεται μπροστά με σούζα, και σκάει πάνω στον Γερμανό! Ο Apolle καταφέρνει να αποφύγει τα χειρότερα αφού έσκυψε και… εγκατέλειψε το “σκάφος”, όμως θυμωμένος ξεκίνησε να σπρώχνει τον Taddy και να του φωνάζει. Ο Πολωνός δεν έδωσε εκείνη τη στιγμή συνέχεια στο επεισόδιο, έσπρωξε τη μοτοσυκλέτα του περνώντας την πάνω από την πεσμένη Beta, καβάλησε και συνέχισε την προσπάθειά του.

Tim Apolle

Μετά τον αγώνα, ο Apolle πόσταρε στο facebook μια φωτογραφία από τα δοκιμαστικά, που δείχνουν τον ίδιο και τον Taddy, συνοδεύοντάς την με το κείμενο: “Ναι, αυτός είναι ο Taddy και εγώ. Ένα μικρό δράμα συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και όλοι ζούμε και μαθαίνουμε και είμαστε απλά άνθρωποι, προσπαθώντας να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας εντός και εκτός πίστας. Το να εκτοξεύεις τη μοτοσυκλέτα σου πάνω σε άλλον δεν είναι σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνει ένας επαγγελματίας αθλητής... αλλά τέλος πάντων. Προφανώς υπήρχε ένταση, κάθε αγωνιζόμενος ξέρει τι εννοώ. Είναι τρελό πώς το γερμανικό κοινό γιούχαρε τον Taddy, αλλά επειδή ήταν ο ήρωας της παιδικής μου ηλικίας ηρεμήστε και ας συνεχίσουμε τους αγώνες.”

Το σκηνικό θα μπορούσε να είχε τελειώσει εδώ, ίσως και με συγγνώμες εκατέρωθεν και κάποιες διευκρινήσεις, όμως το δράμα συνεχίστηκε αρχικά με φωνές και χαρακτηρισμούς στα pits από αναβάτες και ομάδες, και συνεχίστηκε με την ανάρτηση ανακοίνωσης του Taddy στα social media, ο οποίος έριξε το φταίξιμο στη μοτοσυκλέτα της Stark Future, δηλώνοντας πως σταματά να αγωνίζεται με την εταιρεία!

Taddy Blazusiak

Συγκεκριμένα η δήλωση του Blazusiak έχει ως εξής: “Σας ενημερώνω πως από τις 15-1-2025 τερματίζω μονομερώς το συμβόλαιό μου με την Stark Future και αρνούμαι να αγωνιστώ στους επόμενους αγώνες. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη συγγνώμη μου για το συμβάν στο γερμανικό GP, που δεν έγινε από πρόθεσή μου και συνέβη λόγω της απρόβλεπτης αντίδρασης της μοτοσυκλέτας.”

Blazusiak

Θυμίζουμε πως ο Taddy ήταν το μεγάλο όνομα της Stark Future τα περασμένα δύο χρόνια, με στόχους την κατάκτηση νικών και τίτλων σε SuperEnduro και EnduroCross ενάντια στις θερμικές μοτοσυκλέτες. Κι αφού FIM και Stark Future τα βρήκαν μετά από μια τρικυμιώδη αρχή της συμμετοχής της σουηδικής εταιρείας ενάντια στις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και αφού η Stark παρουσίασε μετά το MX μοντέλο της και την Enduro μοτοσυκλέτα Stark Varg EX, φτάσαμε στη σεζόν SuperEnduro 2025. Εδώ, με τις νέες προδιαγραφές που θέσπισε η FIM, η μοτοσυκλέτα της Stark Future περιορίστηκε σε δύναμη ενώ δέχθηκε και “’έρμα”, ώστε να είναι δίκαιος ο ανταγωνισμός με τα βενζινοκίνητα μοντέλα, με τον Taddy να μη συμφωνεί με τους περιορισμούς και να μην καταφέρνει να πιάσει το όριο για τον πρώτο αγώνα του SuperEnduro -αντίθετα με τον ομόσταυλό του Eddie Karlsson, ο οποίος προσαρμόστηκε καλύτερα.

Ούτε στον 2ο αγώνα του 2025 -και μετά το συμβάν με τον Apolle στα δοκιμαστιά- κατάφερε να βαθμολογηθεί ο Blazusiak, ενώ αντίθετα ο Karlsson κατάφερε ακόμα και να ανέβει στο βάθρο σε έναν από τους 3 αγώνες του γύρου, στην τρίτη θέση, μια ιστορική επίδοση για τη Stark Future και γενικότερα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Τώρα αναμένουμε να δούμε την απάντηση της Stark, και το αν όντως η σχέση των Σουηδών με τον Πολωνό έφτασε στο τέλος της.

Ετικέτες

Η TRIUMPH πανηγυρίζει μια εντυπωσιακή πρώτη χρονιά στο Enduro με την TF 250-E

Εντυπωσιακό ντεμπούτο για την TF 250-E στην πρώτη της αγωνιστική σεζόν
Triumph Enduro Debut Season
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/10/2025

Με επιτυχίες σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP, International Six Days Enduro (ISDE) και τρεις εθνικούς τίτλους, η Triumph επιστρέφει δυναμικά στους αγώνες εκτός δρόμου

Η Triumph ολοκλήρωσε μια ιστορική πρώτη σεζόν στο enduro, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα σε διεθνές και εθνικό επίπεδο με τη νέα TF 250-E. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM EnduroGP, οι αναβάτες της πέτυχαν την 3η, 4η και 5η θέση στην κατηγορία Enduro1, ενώ κατέκτησαν δύο θέσεις στο Top-10 της γενικής κατάταξης EnduroGP.

Triumph Enduro Debut Season

Η απόδοση της μοτοσυκλέτας ξεχώρισε επίσης στο International Six Days Enduro (ISDE), με βάθρα για τις ομάδες Ιταλίας και Σουηδίας, καθώς και σε τρεις εθνικές διοργανώσεις, όπου η TF 250-E κυριάρχησε πλήρως.

Μια εξαιρετική πρώτη σεζόν

Η Triumph από τον πρώτο κιόλας αγώνα στην Πορτογαλία, με την TF 250-E απέδειξε την αξία της, σημειώνοντας τέσσερις τερματισμούς στο Top-10 και δύο βάθρα στην κατηγορία Enduro1 με τους Mikael Persson, Jamie McCanney και Morgan Lesiardo.

Triumph Enduro Debut Season

Συνολικά, οι αναβάτες της Triumph κατέκτησαν 15 βάθρα στην Enduro1 μέσα σε επτά γύρους. Ο Lesiardo ολοκλήρωσε τη χρονιά 3ος, ο McCanney 4ος, και ο Persson 5ος, παρότι έχασε τον τελικό αγώνα λόγω τραυματισμού. Ο Σουηδός αναβάτης τερμάτισε 7ος στη γενική του EnduroGP, με τον Ιταλό Lesiardo ακριβώς πίσω του, στην 8η θέση.

Triumph Enduro Debut Season

Στο προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος στην Ιταλία, ο Lesiardo χάρισε στην Triumph την πρώτη της νίκη σε GP στην κατηγορία Enduro1, κερδίζοντας το Σάββατο και τερματίζοντας δεύτερος την Κυριακή σε ένα ιστορικό αποτέλεσμα για τον ίδιο και την ομάδα.

Triumph Enduro Debut Season

Επιτυχίες και στο ISDE

Στο International Six Days Enduro 2025, ο Persson βοήθησε τη Σουηδία να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια, ενώ η Ιταλία με τον Lesiardo πανηγύρισε τη νίκη μπροστά στο κοινό του Bergamo, ολοκληρώνοντας μια χρονιά γεμάτη διακρίσεις για την TF 250-E.

Triumph Enduro Debut Season

Κυριαρχία στα εθνικά πρωταθλήματα

  • Ο Jamie McCanney κατέκτησε το Βρετανικό Πρωτάθλημα Enduro (ACU) και τον τίτλο του British Sprint Enduro.
  • Ο Morgan Lesiardo πήρε τον τίτλο Enduro1 στην Ιταλία.
  • Η Triumph εξασφάλισε έτσι τρεις εθνικούς τίτλους στη σεζόν, με τη TF 250-E να κυριαρχεί σε κάθε είδος τερέν.
Triumph Enduro Debut Season

Ο Jonny Walker πρόσθεσε ακόμη περισσότερη λάμψη στο πρόγραμμα, κατακτώντας βάθρο σε όλους τους γύρους του FIM SuperEnduro 2025 και τη 2η θέση στη γενική κατάταξη. Στο Red Bull ErzbergRodeo, ο Walker τερμάτισε 6ος απέναντι σε δίχρονες μοτοσυκλέτες, ενώ έκανε αίσθηση στο AMA EnduroCross με τη νέα TF 450-E, κερδίζοντας τον πρώτο γύρο με 3-1-1 αποτελέσματα.

Triumph Enduro Debut Season

Ο Paul Edmondson, διευθυντής της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας, σχολίασε, “Η TF 250-E απέδειξε ότι είναι εξαιρετικά αξιόπιστη, όλες οι μοτοσυκλέτες μας τερμάτισαν κάθε μέρα αγώνα. Το 2025 ISDE ήταν η κορύφωση μιας σεζόν όπου μάθαμε πολλά, και το 2026 θα μας βρει ακόμη πιο έτοιμους.”

Triumph Enduro Debut Season

Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τους θρύλους του χώρου Ivan Cervantes και Paul Edmondson, διαθέτει πλαίσιο αλουμινίου, αγωνιστική εργονομία και κορυφαία off-road τεχνολογία.

Triumph Enduro Debut Season

Με τις χαρακτηριστικές Triumph Performance Yellow γραφικές και τον επιθετικό σχεδιασμό, η TF 250-E δεν είναι απλώς η πρώτη αγωνιστική enduro της Triumph αλλά η αρχή μιας νέας εποχής για το Hinckley.

Triumph Enduro Debut Season