HONDA CRF250 Rally 2017

7/11/2016

Eπιτέλους, η Honda παρουσίασε και επίσημα το νέο CRF250 Rally, το μικρό "πολιτικό" αδελφάκι του εργοστασιακού CRF450 Rally. Βασίζεται στο ανανεωμένο για το 2017 CRF250L, που έχει περισσότερη δύναμη (24,4HP/8500 και 2,3kgm/6750) ενώ παράλληλα περνάει τις προδιαγραφές Εuro4. Nέο είναι και το ψηφιακό του όργανο, με επιπλέον στροφόμετρο, όπως και η εμφάνισή του. Πλαίσιο και αναρτήσεις δεν έχουν αλλαγές στο L.

Το ενδιαφέρον όμως συγκεντρώνει το νέο Rally, η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής της Honda που εκμεταλλεύεται την... χάρη και την ομορφιά του CRF450 Rally! H "αιωρούμενη" ζελατίνα του φαίρινγκ, τα φώτα, τα πλαϊνά που συνεχίζονται μέχρι την ποδιά, όλα θυμίζουν το 450. Το ρεζερβουάρ είναι 10,1 λίτρων, που δεν ακούγονται πολλά ή αρκετά, η Ηοnda όμως λέει πως η κατανάλωσή του σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις είναι 3,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που θα σημαίνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων. Και 250 να βγάζει, καλά θα είναι, αλλά και παραπάνω να είχε, ακόμα καλύτερα. Το τελευταίο Super XR Baja είχε ρεζερβουάρ 16 λίτρων, αλλά έκαιγε και περισσότερο!


Αναβαθμισμένες σε σχέση με το L είναι και οι αναρτήσεις, με το 43άρι πιρούνι να έχει την ίδια διαδρομή μπροστά στα 250mm, αλλά να είναι 5cm μακρύτερο (!) ενώ πίσω η διαδρομή έχει αυξηθεί στα 265mm, από 240, με νέο μοχλικό. Νέος και στα δύο είναι και ο εμπρός άξονας, που ανέβηκε στα 17mm από 15.  Μεγαλύτερος είναι και ο εμπρός δίσκος, στα 296mm, όπως και το βάρος, στα 157kg γεμάτο (το L είναι 146). Στην αύξηση του βάρους έχει συμβάλλει τόσο το φαίρινγκ και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, όσο και το δικάναλο ΑΒS, που απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό. Η σέλα του Rally έχει ύψος 895mm, ενώ του L 875. Λίγο πιο αργή είναι η γεωμετρία του Rally, για μεγαλύτερη σταθερότητα.


Πιο πλούσια εξοπλισμένο το Rally, με χούφτες, επιπλέον προστασία από τον αέρα και το ψηφιακό του όργανο ψηλά πίσω από την ζελατίνα, ενώ οι δύο προβολείς του είναι ασσύμετροι.
Μια απορία μας όμως παραμένει: Αφού ο κυβισμός δεν σχετίζεται πια με κάποια κατηγορία διπλωμάτων, τουλάχιστον στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, γιατί να μην είναι 300 κυβικά, αφού η Honda έχει ήδη έτοιμο τον κινητήρα, και δεν θα είχε μεγάλο κόστος εξέλιξης; Για να μην το προχωρήσουμε και πούμε πως θα ήταν ακόμα καλύτερα ως 350, εκτός κι αν η Honda έχει σκοπό να βγάλει και 450 Rally για καθημερινή χρήση και όχι μόνο...

Βασίλης Καραχάλιος

Μ. Βρετανία: Ευφάνταστη βιτρίνα φανοποιείου προσελκύει τους κλέφτες ΄Άρπαξαν τρεις μοτοσυκλέτες [Video]

Τους βοήθησαν να ξεστολίσουν
Τους βοήθησαν να ξεστολίσουν
Από τον

Παύλο Καρατζά

9/1/2026

Κλέφτες εισέβαλαν σε ένα οικογενειακό φανοποιείο κοντά στο Birmingham, έκλεψαν τρεις μοτοσυκλέτες από την χριστουγεννιάτικη έκθεση με θέμα τον Γκριντς και προκάλεσαν ζημιές ύψους περίπου 12.000 ευρώ, πριν διαφύγουν με ένα φορτηγάκι χωρίς πινακίδες.

Η εορταστική ατμόσφαιρα διακόπηκε κάπως απότομα, αφού δράστες έκλεψαν κυριολεκτικά τα Χριστούγεννα — μαζί με τρεις μοτοσυκλέτες — από ένα οικογενειακό κέντρο επισκευών κοντά στο Birmingham.

Η ληστεία έγινε στις 3 Ιανουαρίου, προκαλώντας ζημιές αξίας χιλιάδων ευρώ στην επιχείρηση. Το τοπικό φανοποιείο είχε διακοσμήσει την βιτρίνα του με δύο motocross μοτοσυκλέτες που αναβάτες τους ήταν δύο φιγούρες του Γκριντς - Κατεργάρη των Χριστουγέννων.

 

Τα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας δείχνουν δύο άτομα να σπάνε το τζάμι της βιτρίνας και να αρπάζουν τις δύο motocross μοτοσυκλέτες της Honda, όπως και μία μικρή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για παιδιά, πριν εξαφανιστούν με ένα λευκό φορτηγάκι Renault που δεν έφερε πινακίδες.

Η ιδιοκτήτρια δήλωσε πως οι μοτοσυκλέτες ήταν το καμάρι της οικογένειας και πως ο πατέρας της τις είχε ανακατασκευάσει μόλις το περασμένο καλοκαίρι και πως η αντικατάσταση τόσο των μοτοσυκλετών όσο και των σπασμένων τζαμιών θα κόστιζε περίπου 12.000 ευρώ. Συνέχισε δηλώνοντας “Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι κάποιος θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Εδώ και έξι χρόνια περίπου στολίζουμε τη βιτρίνα για τα Χριστούγεννα. Πολλοί άνθρωποι μας λένε συνήθως πόσο τους αρέσουν οι διακοσμήσεις, και αυτό έχει χαλάσει τη διάθεση όλων στην περιοχή”.

Φεύγοντας πήραν και ένα pitbike μέσα από το έλκηθρο!

Μάλιστα, η επιχείρηση προσφέρει αμοιβή 1.000 ευρώ για πληροφορίες που θα οδηγήσουν στη σύλληψη των δραστών, ενώ η τοπική αστυνομία δήλωσε πως οι έρευνες συνεχίζονται, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι δεν θα τους πιάσουν ποτέ, με βάση τα στατιστικά που υπάρχουν στην Αγγλία για τις κλοπές των μοτοσυκλετών.