Kawasaki KX250F 2017: Πιο δυνατό, πιο ελαφρύ, πιο αξιόπιστο! [Δελτίο Τύπου]

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/5/2016

Με τις επιτυχίες της Team Green στην κατηγορία MX2 να αυξάνουν τις προσδοκίες του αγωνιστικού κοινού , το νέο KX250F του 2017 αποκαλύφθηκε.
Εξελίσσοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνταγή των προκατόχων του, η τελευταία έκδοση του KX250F έχει να επιδείξει μια σειρά από νέα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά: μεγαλύτερη ισχύ, μικρότερο βάρος κατά 1,7 kg και αρκετές τεχνικές και αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως τα ενσωματωμένα στα πλαστικά γραφικά, που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε μοντέλο ΚΧ.


Η δυνατή απόδοση του υγρόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα με διπλό ψεκασμό ενισχύεται ακόμη περισσότερο χάρη στη νέα εισαγωγή κάθετης ροής και την καλύτερη πλήρωση του κυλίνδρου, με αποτέλεσμα πιο δυνατό "τράβηγμα" στις χαμηλές-μεσαίες στροφές, πιο άμεση απόκριση και πιο γρήγορη επιτάχυνση.
Βασισμένο στην τεχνολογία των εργοστασιακών αγωνιστικών, το καινοτόμο bridge-box bottom πιστόνι έχει αναθεωρηθεί σχεδιαστικά και είναι πλέον ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει διάταξη offset κυλίνδρου για βελτιωμένη μηχανική απόδοση, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε όχι μόνο στο μοντέλο KX450F, αλλά και στις Ninja ZX-10R και Ninja H2.


Η αντοχή είναι φυσικά ένα πρωτεύον ζητούμενο για τους αγωνιζόμενους και το μοντέλο του 2017 ενισχύει την ήδη αποδεδειγμένη αξιοπιστία του με αποτελεσματικές βελτιώσεις. Η εφαρμογή της τεχνικής του "γυαλίσματος" στην επιφάνεια του κυλίνδρου επιτρέπει τη συγκέντρωση λαδιού στα τοιχώματα και τη μείωση των τριβών. Η χρήση κουζινέτων αντί για ακτινικά ρουλεμάν στο κομβίο της μπιέλας στοχεύει στον περιορισμό των μηχανικών απωλειών.


Το βάρος του κινητήρα είναι μειωμένο κατά 0,8kg ενώ σχεδόν 1kg έχει εξοικονομηθεί από το πλαίσιο. Ο νέος σκελετός είναι πιο λεπτός κατά 6mm και 90g ελαφρύτερος απ’ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ το νέο ψαλίδι ζυγίζει 190g λιγότερο. Το πιρούνι Separate Function (SFF) Type 2 της Showa και η πίσω ανάρτηση Uni-Trak έχουν αναθεωρημένες ρυθμίσεις.


Με 3 διαφορετικές επιλογές χαρτογράφησης στο standard εξοπλισμό και το εργοστασιακού τύπου κιτ ρύθμισης ψεκασμού καυσίμου (KX FI calibration kit) διαθέσιμο ως αξεσουάρ, το νέο KX250F προσφέρει στους αγωνιζόμενους όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να κατακτήσουν τη νίκη.


Ανακαλύψτε τα "όπλα" του νέου KX250F σε μια σειρά από κατατοπιστικά videos:
2017 KX250F Engine
https://www.youtube.com/watch?v=o9K8fcv-6eQ

2017 KX250F Chassis
https://www.youtube.com/watch?v=H0eZpw3mZ-Q

2017 KX250F Bodywork
https://www.youtube.com/watch?v=G2YJBQQWQZI

2017 KX250F Suspension
https://www.youtube.com/watch?v=qdzB1hUrds8

2017 KX250F Launch Control
https://www.youtube.com/watch?v=YrCykiywq2M

2017 KX250F Calibration DFI
https://www.youtube.com/watch?v=4AL4dgE__Sk

2017 KX250F Ergo Fit
https://www.youtube.com/watch?v=UyCFB2FuPp8

Faster Than Life – Nτοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

O Dave Madsen-Mygdal συνεχίζει να αγωνίζεται στα 60 του, μετρώντας 149 εκκινήσεις
motomagFaster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

19/4/2024

Το ντοκιμαντέρ “Faster Than Life” αναμένεται να βγει στις οθόνες τον Μάιο του 2024, εξιστορώντας μία από τις πιο όμορφες και ρομαντικές ανέκδοτες ιστορίες του TT, αυτή του ιδιώτη αγωνιζόμενου Dave Madsen-Mygdal, ο οποίος στα 60 του χρόνια μετρά... 149 εκκινήσεις (!), ενώ αναμένεται να δώσει το παρών και στο TT του 2024.

Γεννημένος στο Douglas, την πρωτεύουσα του θρυλικού Νησιού, ο Dave Madsen-Mygdal ξεκίνησε να τρέχει στους δρόμους του Isle of Man το 1979. Από το 1985 συμμετέχει αδιάκοπα στο θεσμό του TT, όχι όμως με κάποια εργοστασιακή ομάδα, αλλά ως ιδιώτης. Το γεγονός αυτό από μόνο του μεγαλώνει ακόμη περισσότερο τη σπουδαιότητα του κατορθώματός του, καθώς καλείται να καλύψει μόνος του τα έξοδα της συμμετοχής του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το πάθος του όμως για τους αγώνες δρόμου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από το κόστος, κάτι που φάινεται και από τις 149 εκκινήσεις του στον εμβληματικό Road-Racing αγώνα! Το 2024, στα 60 του πλέον χρόνια πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, ο Dave αναμένεται να βρεθεί για ακόμα μία φορά μεταξύ των αγωνιζομένων. Μόλις τρεις ακόμα αναβάτες έχουν ξεπεράσει το τριψήφιο φράγμα, με πιο πρόσφατο τον 8 χρόνια νεότερό του John McGuinness, ο οποίος πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 52, έχοντας 104 εκκινήσεις στο IOMTT. Την εξαιρετικά μικρή λίστα ολοκληρώνουν ο δέκα φορές νικητής Ian Lougher, ο οποίος σταμάτησε στις 136 και ο Jim Hodson με 114, που το 2002 τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία Lightweight 400. Στην ίδια κατηγορία ο Mygdal σημείωσε το 2003 το καλύτερό του αποτέλεσμα, φτάνοντας μέχρι την τέταρτη θέση.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δεν είναι όλα ρόδινα όμως. Ο Dave έχει καταθέσει τον δικό του φόρο αίματος στους αγώνες δρόμου, μέσω του 23χρονου γιού του Mark, ο οποίος έχασε την ζωή του σε ατύχημα που συνέβη στον αγώνα Southern 100, το 2013. Παρ’ όλα αυτά, ούτε αυτό στάθηκε ικανό να τον τρομάξει ή να του αλλάξει την γνώμη για τους αγώνες σε δημόσιο δρόμο, όπως το TT. Όπως βλέπουμε και στο τρέιλερ του “Faster Than Life”, στα pits έχει μαζί του και τα εγγόνια του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το ντοκιμαντέρ δεν επικεντρώνεται μόνο στην αγωνιστική πλευρά, αλλά και την ανθρώπινη που κρύβεται πίσω από το IOMTT. Επιδιώκει να μας δώσει μία κλεφτή ματιά από τους δεσμούς που αναπτύσσονται μέσα στην κλειστή ομάδα των αγωνιζομένων, τα συναισθήματα των οικογενειών, τα καλά και τα άσχημα, αλλά και μία γενικότερη εικόνα του τι κρύβεται πίσω από αυτά που βλέπουμε. Ο θεατής βλέπει εκ των έσω τι θυσίες χρειάζεται να κάνει ένας ιδιώτης για να βρεθεί στην σχάρα εκκίνησης του ιστορικού αγώνα. Τα πλάνα περιλαμβάνουν και μερικά θεαματικά onboard και εξωτερικά πλάνα του Dave να περνά μέσα από τις πόλεις και τα βουνά, ανάμεσα σε δέντρα και φράχτες με 240 χ.α.ω, στον αγώνα Supertwin.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δημιουργοί του ντοκιμαντέρ είναι οι Felipe Costa και Chip Gulland, ιδρυτές της εταιρείας Pitbox 6. Η αυτοβιογραφική ταινία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη συνδρομητικά, τον Μάιο του 2024. Τα έσοδα θα βοηθήσουν στην τελειοποίηση της παραγωγής (χρώμα και ήχος), προκειμένου να συμμετάσχει στα φεστιβάλ κινηματογράφου. Όσοι θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι για το πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη σελίδα Faster Than Life σε Facebook και Instagram.

Ετικέτες