Χωρίζουν οι δρόμοι Yamaha - Lorenzo - UPDATE

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/4/2016

Αυτό που μέχρι σήμερα κυκλοφορούσε ως φήμη του στιλ "ο κόσμος το 'χει τούμπανο…" επιβεβαιώθηκε και επίσημα με το δελτίο τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα η Yamaha Racing. Σύμφωνα με αυτό, λοιπόν, η Yamaha Motor Co. Ltd ανακοίνωσε "το τέλος της συνεργασίας της με τον Jorge Lorenzo στο τέλος του 2016, όπου ο Lorenzo θα μεταπηδήσει σε νέες αγωνιστικές προκλήσεις."
Η μέχρι τώρα θητεία του, από το 2008 που πρωτοπήγε στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, "μετράει" τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα στα MotoGP (2010, 2012 και 2015), 41 νίκες και 99 φορές (όσες και το νούμερο του Ισπανού) στο βάθρο σε σύνολο 141 συμμετοχών!
Μέσα από την ίδια ανακοίνωση, η Yamaha ευχαριστεί τον Lorenzo για την συνεισφορά του στις αγωνιστικές επιτυχίες της εταιρείας, ενώ προσβλέπει σε ακόμη περισσότερες για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν, στους 15 αγώνες που απομένουν. Επίσης, η εταιρεία του εύχεται ό,τι καλύτερο για το μέλλον του και εγγυάται ότι η Movistar Yamaha MotoGP θα του παρέχει πλήρη υποστήριξη προκειμένου να κατακτήσει τον τέταρτο τίτλο του στα MotoGP.
Έχοντας ήδη εξασφαλισμένη την συμμετοχή του Rossi για το 2017 και το 2018, η Yamaha θα ανακοινώσει την πλήρη σύνθεση των αναβατών της εργοστασιακής της ομάδας για τις επόμενες χρονιές σε σύντομο διάστημα, μόλις υπογράψει συμβόλαιο και με τον δεύτερο αναβάτη. Οι φήμες μιλούν για την μεταγραφή του Maverick Vinales, αλλά μέχρι να πέσουν οι υπογραφές τα πάντα είναι ανοιχτά.
Πλέον είναι θέμα ωρών να βγει και η ανακοίνωση της Ducati για την έναρξη της συνεργασίας τους, ενώ γίνεται λόγος για απολαβές της τάξης των 25 εκατομμυρίων ευρώ για δύο χρόνια. Πλέον, η διαμάχη μεταξύ των Rossi και Lorenzo παίρνει μια συναρπαστική τροπή, καθώς ο Ισπανός θα πολεμήσει όχι απλώς να τα καταφέρει εκεί που απέτυχε ο Γιατρός (έστω και μια νίκη με το Desmosedici θα είναι θρίαμβος, για να μη μιλήσουμε για κατάκτηση πρωταθλήματος…), αλλά να φέρει την Ducati πίσω στις επιτυχίες, αφού την τελευταία φορά που βρέθηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ήταν το 2010 με τον Casey Stoner.

 

UPDATE - Η Ducati ανακοινώνει την συνεργασία με τον Lorenzo!

Μ’ ένα λακωνικό δελτίο τύπου, η Ducati ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία με τον Jorge Lorenzo για τις σεζόν 2017 και 2018, ώστε να αγωνιστεί με την Ducati Desmosedici GP

Προφανώς και δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω από δύο γραμμές για το χειρότερα φυλασσόμενο μυστικό στην σύγχρονη ιστορία του MotoGP. Δεν υπάρχει αναφορά στο ύψος της συμφωνίας, ωστόσο είναι πιθανό να μιλάμε για ανάμεσα στα 11-14 εκατομμύρια τον χρόνο. Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν και τα σενάρια για τις μεταγραφές Viñales και Iannone…

Triumph Street Triple 765 RX 2026 - Νέα έκδοση με κορυφαία περιφερειακά, έτοιμη για trackday

Ανάρτηση Ohlins και στα δύο άκρα, ψηλά κλιπόν και 188 κιλά πλήρης υγρών
Triumph Street Triple 765 RX 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/11/2025

Η Triumph παρουσίασε τη Street Triple 765 RX που έρχεται να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας της τρικύλνδρης γυμνής με αλλαγές που θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως σε trackday. 

Η πρώτη φορά που είδαμε τα αρχικά "RX" σε Street Triple ήταν το 2015 με εκείνη την έκδοση να έχει επίσης αλλαγές που την έκαναν πιο διασκεδαστική και αποδοτική σε περιβάλλον πίστας.

Η Street Triple 765 RX, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας Motorcycle Live στο Birmingham της Αγγλίας, θα είναι διαθέσιμη μόνο για ένα έτος και έρχεται για να αποτελέσει το "απόλυτο όπλο σε πίστα", σύμφωνα με την Τriumph που επιμελήθηκε δεόντως για να πιάσει τόπο ο λόγος της.

Τη μεγάλη διαφορά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων την κάνουν οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι NIX30 και piggyback αμορτισέρ STX40. Το πιρούνι έχει διαδρομή 115 χλστ. και το αμορτισέρ δίνει στον πίσω τροχό 131,2 χλστ. διαδρομής.

Την πέδηση αναλαμβάνουν οι ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες Brembo Stylema που συνδυάζονται με ακτινική τρόμπα Brembo MCS, η οποία έχει ρυθμιζόμενη σε απόσταση μανέτα ενώ ρυθμίζεται ως προς την αναλογικότητα στο τράβηγμα της μανέτας.

Για τη βρετανική sport naked επιλέχθηκαν τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ενώ στον εξοπλισμό ανήκουν μεταξύ άλλων η TFT οθόνη των πέντε ιντσών, το quickshifter, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο βοηθημάτων για τον αναβάτη με Cornering ABS και Traction Control και λειτουργία πίστας για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. 

Αλλαγές στον δυνατό εν σειρά τρικύλινδρο των 765 κ.εκ. δεν έχουμε με την ισχύ του να φτάνει τους 128 ίππους και τη ροπή στα 8,16 kg.m ροπής στις 12.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Άλλες αποκλειστικότητες που χαρακτηρίζουν τη Street Triple 765 RX είναι η πάνω billet αλουμινένια πλάκα το όνομα της έκδοσης που έχει χαραχτεί με lazer στο τελικό, τα ψηλά κλιπόν και η διαφορετική επένδυση της σέλας που φέρει και το σήμα της έκδοσης. 

Αποκλειστικός είναι και ο χρωματικός συνδυασμός Matt Aluminium Silve/Diablo Red με ασημί ματ εμπρός φτερό, ρεζερβουάρ και ουρά και κόκκινο υποπλαίσιο, πλαϊνά πλαστικά και ζάντες. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός αποτίνει φόρο τιμής στο πρώτο Street Triple RX.