Husqvarna Moto3 2020 – EICMA: Τα Husqy στα GP! [video]

Μια φιλόδοξη προσπάθεια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/11/2019

Στην EICMA η Husqvarna πέρα από την παρουσίαση των νέων μοντέλων της και του πρωτότυπου Norden 901, παρουσίασε και την μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχει από του χρόνου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP στην κατηγορία της Moto3, με την ομάδα Max racing Team, ιδιοκτησίας του πολυπρωταθλητή Max Biaggi και με team manager τον Peter Öttl.

Αναβάτες της ομάδας θα είναι οι Romano Fenati και Alonso Lopez, που θα προσπαθήσουν να γράψουν ιστορία με το καινούργιο FR 250GP. Για όσους δεν το γνωρίζουν, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Husqvarna έχει μια πλούσια αγωνιστική παράδοση στο road racing μέχρι και την δεκαετία του '60 και η είσοδός της στο Π.Π. GP είναι το όχημα που θα την καθιερώσει ξανά ως μια εταιρεία για street μοτοσυκλέτες, όπως είναι και το όραμα του Stefan Pierer.

Ο Romano Fenati τερμάτισε φέτος δεύτερος στο πρωτάθλημα, ενώ κατά την διάρκεια της θητείας στην κατηγορία έχει κατακτήσει 11 νίκες, 24 τερματισμούς στο βάθρο και τέσσερις pole positions. Ο Alonso Lopez είναι μόλις 17 ετών και το 2020 θα είναι η τρίτη του χρονιά στην Moto3, καθώς είχε κάνει το ντεμπούτο του το 2018.

Δείτε το πλούσιο φωτογραφικό υλικό στο τέλος του άρθρου και το video της παρουσίασης

Ο Stefan Pierer, CEO της KTM AG στην οποία ανήκει πλέον η Husqvarna δήλωσε ότι ανυπομονεί να δει την επιστροφή της εταιρείας στα paddock των GP και ότι οι αγώνες είναι η ιδανική πλατφόρμα για να καθιερωθεί η Husqvarna ως μια εταιρεία που κατασκευάζει street μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων. O Pit Beirer με τη σειρά του, ο αγωνσσιτικός Διευθυντής της ΚΤΜ, τόνισε ότι με την εμπειρία του Biaggi και του Öttl η ομάδα θα μπορέσει να διεκδικήσει νίκες μέσα στο 2020.

Ετικέτες

XT700 – Η Tenere που θα έπρεπε να κατασκευάσει η Yamaha

Πρόκειται για περιορισμένη παραγωγή μόλις δέκα μοτοσυκλετών
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2026

Ένα συνεργείο στην Πορτογαλία μετατρέπει την Tenere 700 σε μια σύγχρονη XT500, σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 10 κομματιών και “ανάβει φωτιές” στη Yamaha.

Από τις φωτογραφίες, διακρίνεται το «XT700» στο ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας, ενώ η ιδέα ανήκει στο μικρό συνεργείο στην Holy Moly Co, που εδρεύει στη Λισαβόνα και μετατρέπει σύγχρονες Tenere700 σε XT700! Δεν είναι η πρώτη φορά που το Holy Moly αναβιώνει μία παλιότερη Yamaha και μάλιστα στο συγκεκριμένο project συμμετέχουν και το γνωστό Bike Shed του Λονδίνου, η Yamaha Πορτογαλίας και η Kedo, που ειδικεύεται στα ανταλλακτικά παλιότερων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας.

Η εταιρεία Holy Moly ολοκληρώνει τη συγκεκριμένη μετατροπή χωρίς να κοπεί, να τρυπηθεί ή να συγκολληθεί κάποιο κομμάτι, με το ντεπόζιτο, το ψηλό φτερό και τον στρογγυλό προβολέα που παραπέμπουν σε ένα XT500 του 1979 που δημοπρατήθηκε από την Kedo.

Yamaha

Η μετατροπή αυτή έχει μεγάλη επίπτωση και στο βάρος της μοτοσυκλέτας που μειώνεται στα 175 κιλά. Οι αναρτήσεις της KYB αντικαθίστανται από τις ολλανδικές TracTive, ενώ οι ζάντες είναι της Haan Wheels.

Το πρωτότυπο που βλέπετε δεν είναι προς πώληση, αλλά από τον Οκτώβριο η Holy Moly θα παράγει μόλις δέκα κομμάτια από τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ενώ στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνεται και η συναρμολόγησή της απευθείας στο γκαράζ του νέου ιδιοκτήτη. Πάντως ίσως αυτή να είναι μία καλή ευκαιρία για την ιαπωνική εταιρεία που μπορεί να “δανειστεί” την ιδέα και να δημιουργήσει μία παρόμοια μοτοσυκλέτα, που τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι σίγουρο πως θα πετύχει εμπορικά.