Η Honda ανακοίνωσε τις ομάδες της!

Τα αναμενόμενα αλλά και μικρές εκπλήξεις!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/1/2020

Πριν από λίγη ώρα, η Honda ανακοίνωσε τις ομάδες με τις οποίες θα συμμετάσχει στα παγκόσμια πρωταθλήματα MotoGP, Superbikes και Endurance, αφήνοντας ως μοναδική εκκρεμότητα τους αναβάτες που θα τρέξουν στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka.

Τα δεδομένα ήταν λίγο πολύ γνωστά, αλλά η τυπικότητα που χαρακτηρίζει τους Ιάπωνες, τονίζοντας (με ένα χαρακτηριστικό αστεράκι) ποιες ομάδες, αναβάτες και μοτοσυκλέτες θα είναι εργοστασιακές, μας οδηγούν σε νέες, μικρές αποκαλύψεις. Ξεκινώντας από τα MotoGP, βλέπουμε, λοιπόν, ότι η ομάδα της LCR Honda δεν είναι επίσημη ομάδα της Honda, αλλά θα διαθέτει δύο εργοστασιακούς αναβάτες, τον Cal Crutchlow και τον Takaaki Nakagami. Βλέπουμε επίσης ότι οι μοτοσυκλέτες που θα διαθέτει η LCR θα είναι μεν εργοστασιακές, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι τα RC213V του 2020! Αντίστοιχα, η συχνότητα και το πότε θα λαμβάνουν αυτές οι μοτοσυκλέτες τις αναβαθμίσεις του HRC είναι άγνωστο…

Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον, μιας και ακόμη το νέο αγωνιστικό Fireblade καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, συγκεντρώνει ο σχεδιασμός της Honda για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotulWSBK. Εκεί λοιπόν είναι ξεκάθαρο ότι θα υπάρχει μόνο μία εργοστασιακή ομάδα με την υποστήριξη του HRC, με αναβάτες τους Alvaro Bautista και Leon Haslam. Στο πρωτάθλημα θα υπάρχει και τρίτος εργοστασιακός αναβάτης, ο Takumi Takahashi, ο οποίος όμως θα τρέχει με τα χρώματα της MIE Racing Althea Team. Στα MotulWSBK, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στα MotoGP, μόνο η ομάδα που υποστηρίζεται από το HRC θα έχει τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, τις CBR1000RRR-RW, ενώ η ομάδα της Althea θα διαθέτει τις CBR1000RRR-R (αυτό το "W" είναι που κάνει όλη την διαφορά…). Επιπλέον, η Althea δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τον δεύτερο αναβάτη της και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συμμετέχει τελικά στο πρωτάθλημα μόνο με τον Ιάπωνα αναβάτη.

Η Honda θα έχει εργοστασιακές μοτοσυκλέτες και στην κατηγορία Moto3 των GP, αλλά και στο FIM CEV Repsol Moto3 Junior World Championship (το σημαντικότερο φυτώριο για αναβάτες GP). Οι μοτοσυκλέτες θα διατεθούν στις ομάδες Honda Team Asia, Asia Talent Team και Astra Honda.

 

Ετικέτες

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.