2 Generations Ride: "Cape 2 Cape"

Ένα ταξίδι με ένα σημαντικό μήνυμα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/4/2019

Τον Κωσταντίνο Μητσάκη τον έχετε γνωρίσει μέσα απ’ τις σελίδες του ΜΟΤΟ και τα κείμενά του που μας μεταφέρουν τις εμπειρίες του και όλα όσα είδε στα πολυάριθμα ταξίδια του στην υφήλιο. Σε μια βδομάδα από τώρα ο πολυταξιδεμένος αναβάτης θα ξεκινήσει μια νέα επική περιπέτεια με προορισμό το βορειότερο ακρωτήρι της Ευρώπης. Πρόκειται για το δεύτερο ταξίδι που θα κάνει παρέα με τον γιό του, αξιοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μαζί του, όπως οφείλει να κάνει κάθε γονιός μεταλαμπαδεύοντας στους απογόνους του τον πλούτο της ψυχής του. Μέσα από το site μας και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του περιοδικού θα μπορείτε να μαθαίνετε τις εξελίξεις απ’ το ταξίδι του. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ταξίδι.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

“2 GENERATIONS’ RIDE / CAPE 2 CAPE”                                                         

ΔΥΟ ΓΕΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΕΛΑ

Το 2018, ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης και ο 12χρονος γιος του Γιώργος, μοιράστηκαν για πρώτη φορά την σέλα μιας μοτοσυκλέτας HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 και πραγματοποίησαν σε Ευρώπη και Αφρική το δίτροχο οδοιπορικό "2 GENERATIONSRIDE – 2 CONTINTENTS".

Το 2019, πατέρας και γιός, με όχημα μια μοτοσυκλέτα HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 ADV SPORT και κινητήρια δύναμη την περιπέτεια στο όνειρο, στο απρόβλεπτο, στην ίδια την ζωή, ξεκινούν την συναρπαστική ιστορία δρόμου “2 GENERATIONSRIDE / CAPE 2 CAPE”.

Πιο συγκεκριμένα, ο Κων/νος και ο Γιώργος Μητσάκης μαζί και πάλι στην ίδια σέλα ξεκινούν στις 18/4/2019 από το ελληνικό ακρωτήριο Ταίναρο, το (δεύτερο) νοτιότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης, με προορισμό το ακρωτήριο Nordkapp της Νορβηγίας, το βορειότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης…

Η απόσταση που έχουν να διανύσουν οι δυο μοτο-ταξιδιώτες από το ακρωτήριο Ταίναρο ως το ακρωτήριο Nordkapp αγγίζει τα 4.000 χλμ. Με ενδιάμεση στάση στον Αρκτικό Κύκλο, επιδίωξή τους είναι να προσεγγίσουν τον βόρειο προορισμό τους ανήμερα την Πρωτομαγιά, ενώ οι αντικειμενικές δυσκολίες του ταξιδιού εστιάζονται –σύμφωνα με τον Κων/νο Μητσάκη– στις χειμερινές καιρικές συνθήκες της παγωμένης Λαπωνίας.   

Μέσα από το “2 GENERATIONSRIDE / CAPE 2 CAPE, οι δυο Έλληνες αναβάτες  επιδιώκουν παράλληλα να δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα –κυρίως στη νέα γενιά– πως οι ανθρώπινες σχέσεις, η φύση, το ταξίδι και οι όμορφες περιπέτειες του δρόμου, όλα αυτά θα πρέπει να αποτελούν τον επιθυμητό προσανατολισμό στην ζωή των νέων ανθρώπων, και όχι η απόδραση στην εικονική πραγματικότητα μιας οθόνης.  

   Το ταξιδιωτικό “2 GENERATIONSRIDE / CAPE 2 CAPEτυγχάνει της ευγενικής χορηγίας:

   1)  HONDA – ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ A.E.B.M.E

   2)  SUPERFAST FERRIES / ANEK LINES

   3)  DAINESE / AGV

   4)  ΜΑΚΑΝ – TOURATECH  HELLAS

   5)  PHOTOAGORA.GR

   6)  WWW.ZOUGLA.GR

   7) WWW.MOTOMAG.GR

   8)  WWW.BIKEIT.GR

Kosmocar – Νέα Head of Marketing, Communications & PR η Μαρίζα Πετράκου

BMW, Porsche, MG Rover και H&M μερικές από τις εταιρίες στις οποίες έχει εργαστεί η κα. Πετράκου
motomag Kosmocar – Νέα Head of Marketing, Communications & PR η Μαρίζα Πετράκου
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/4/2024

Νέα Head of Marketing, Communications & PR της Kosmocar Α.Ε. είναι πλέον η κα. Μαρίζα Πετράκου η οποία έχει μακρά θητεία στον χώρο του αυτοκινήτου.

Η κα. Πετράκου ξεκίνησε την καριέρα της στην Ιntercar (BMW) το 2000 στο τμήμα Marketing, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε τη θέση της Sales & Marketing Coordinator στην ΜG Rover Greece.

Το 2005, συνέχισε ως Διευθύντρια PR και Advertising στην Porsche, μέχρι και το 2011 όπου ανέλαβε τη θέση της Communications & Press Manager της H&M για την Ελλάδα και την Κύπρο. Το 2018 επέστρεψε στη BMW Hellas, ως Marketing Manager όπου και παρέμεινε για περίπου έξι χρόνια.

Η αλλαγή αυτή στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών επικοινωνίας και τη βελτιστοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες της, ενώ περιλαμβάνει τα τμήματα του Marketing (digital, online, offline, after sales), τις Δημόσιες Σχέσεις (PR), τη Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) και τη Διαχείριση Προϊόντων (Product Management).

Ετικέτες