50 χρόνια Suzuki RM – Οι Ιάπωνες το γιορτάζουν με 5 επετειακά γραφικά

Με σχέδια/χρώματα εμπνευσμένα από διαφορετικές 10ετίες – Δυστυχώς μόνο στις ΗΠΑ
Suzuki RM 50 χρόνια 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

25/10/2024

Η Suzuki έφτιαξε πέντε ξεχωριστά γραφικά με ρετρό επιρροές για να γιορτάσει τα 50 χρόνια των motocross RM, ντύνοντας κάθε νέο RM-Z250 ή RM-Z450 που πωλείται στις ΗΠΑ με μπόλικη νοσταλγία.

To 1975 ήταν η χρονιά που η Suzuki παρουσίασε την πρώτη motocross RM μοτοσυκλέτα της και απόδειξη του πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος είναι ότι το 2025 συμπληρώνεται από τότε μισός αιώνας.

Suzuki RM 50 χρόνια 2025

Για την ιστορία, η πορεία της Suzuki στα χωμάτινα δρώμενα άρχισε το 1965 και ήταν ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής ο οποίος που αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, δέκα χρόνια πριν εμφανιστεί το πρώτο RM125. 

Suzuki RM 50 χρόνια 2025

Τα πέντε νέα σετ επετειακών γραφικών είναι διαθέσιμα από τη Suzuki Αμερικής που δίνει την επιλογή σε όποιον αγοράσει ένα καινούργιο RM-Z250 ή RM-Z450 να διαλέξει ένα από αυτά για τη μοτοσυκλέτα του, την οποία συνοδεύει και μια ολόσωμη εξάτμιση της Pro Circuit ως δώρο. 

Suzuki RM 50 χρόνια 2025

Καθένα από αυτά τα σετ αντιπροσωπεύει και μια διαφορετική εποχή στην ιστορία των ΜΧ της Suzuki, χωρισμένη ανά 10ετία -στο περίπου- και μια ματιά στα χρώματα, στις εικόνες που ακολουθούν, είναι αρκετή για να καταλάβετε τι εννοούμε, αλλά και να συνειδητοποιήσετε, όπως και εμείς, πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ήμασταν παιδιά…

Suzuki RM 50 χρόνια 2025Suzuki RM 50 χρόνια 2025

 

Ετικέτες

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.