50 χρόνια Yamaha στην Ελλάδα

Μια ξεχωριστή εκδήλωση
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/9/2019

Πέρασε ήδη μισός αιώνας από τότε που οι μοτοσυκλέτες της Yamaha ξεκίνησαν να κυκλοφορούν στην χώρα μας, με μια αδιάκοπη και επιτυχημένη αντιπροσώπευση από τότε μέχρι σήμερα. Μια ιστορία 50 χρόνων και μια πορεία που ουσιαστικά συνέβαλε τα μέγιστα στην διαμόρφωση της μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας στην Ελλάδα, γαλουχώντας γενιές και γενιές μοτοσυκλετιστών.
Αυτό το ορόσημο λοιπόν, γιορτάστηκε με κάθε επισημότητα σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, που διοργάνωσε η αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε. Μια εκδήλωση που παρουσίασε συμπυκνωμένη αυτή την πενηντάχρονη ιστορία, γεμάτη συναίσθημα, βασισμένη στους ανθρώπους που χάραξαν την πορεία της εταιρείας και η οποία πραγματικά έκανε τα στελέχη των υπόλοιπων αντιπροσωπειών που ήταν καλεσμένοι, να "ζηλέψουν" (με την καλή έννοια πάντα) την άριστη διοργάνωση και το εκλεπτυσμένο πνεύμα της. Το ΜΟΤΟ ως βασικό στοιχείο της μοτοσυκλετιστικής Ιστορίας στην Ελλάδα ήταν, φυσικά, μέσα στην αυστηρή λίστα των καλεσμένων, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο τύπου της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ που ακολουθεί:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
H Yamaha γιόρτασε την ιστορία των 50 χρόνων της στην Ελλάδα με μία εκδήλωση που έγραψε ιστορία! 
Η Yamaha γιόρτασε την επέτειο των 50 χρόνων της στην Ελλάδα με μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)
Ο Επίτιμος Πρόεδρος της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ κος. Οδυσσέας Κυριακόπουλος, ο Πρόεδρος κος. Πάρης Κυριακόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος κος. Σωτήρης Χατζίκος, υποδέχθηκαν την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου εκπροσώπους της Διοίκησης της Yamaha από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δημοσιογράφους, Επίσημους Συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων, συνεργάτες και φίλους που ξεπέρασαν τα 500 άτομα, σε μία βραδιά αφιερωμένη στα 50 χρόνια της Υamaha στην Ελλάδα.


Ο κος. Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας, απήυθυνε χαιρετισμό, συγχαίροντας για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο κ. Yasuhiro Shimizu, Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα.
Από τη Διοίκηση της Yamaha στο εξωτερικό συμμετείχαν οι κ.κ. Katsuaki Watanabe, Executive Vice President & Representative Director της Yamaha Motor Co. Ltd. και ο κ. Eric De Seynes, President & CEO της Yamaha Motor Europe.


Ο παρουσιαστής κος. Γιάννης Στάνκογλου προλόγισε τα μέλη της Διοίκησης που μίλησαν για τις αξίες της Yamaha παγκοσμίως και πώς έχουν περάσει στο DNA της ελληνικής αντιπροσωπείας. Η βραδιά περιελάμβανε οπτικοακουστικό θέαμα και εκπλήξεις με στόχο να δημιουργήσει στους συμμετέχοντες τη συγκίνηση που αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της Yamaha παγκοσμίως, το ΚΑNDO : συναισθήματα βαθιάς ικανοποίησης και έντονου ενθουσιασμού.     


Η Έκθεση Φωτογραφιών υποδέχθηκε τους καλεσμένους. Mε την είσοδό τους στον ΦΑΡΟ οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν μία οπτική χρονομηχανή και να ανατρέξουν σε σημαντικές στιγμές της εταιρείας, μέσα από παλαιές διαφημίσεις και φωτογραφίες.

Το Ιστορικό μουσείο εντυπωσίασε με την ιστορική αξία των εκθεμάτων. Αίσθηση στους νεότερους και συγκίνηση στους παλαιότερους προκάλεσε η έκθεση ιστορικών δικύκλων και marine προϊόντων. Παρουσιάστηκαν πάνω από 40 εμβληματικά μοντέλα, τα περισσότερα από τα οποία έστειλε στην Ελλάδα ειδικά για την περίσταση η Yamaha Motor Europe.

Το Ντοκυμαντέρ συγκίνησε το κοινό και κορύφωσε την εμπειρία. Μνήμες ξύπνησε η ιστορική αναδρομή μ’ ένα ντοκυμαντέρ που κατάφερε να χωρέσει κομβικά σημεία της ιστορίας της Yamaha και στιγμιότυπα από 28 συνεντεύξεις σε 40 λεπτά γεμάτα συναίσθημα και πρωτοπορία. O Γιάννης Στάνκογλου συνέδεσε με ευρηματικό τρόπο τις διαφορετικές χρονικές περιόδους της ιστορίας της Yamaha.

Στα highlights της βραδιάς ξεχωριστές παρουσίες που συνέδεσαν ηχητικά παρελθόν, παρόν και μέλλον :
Η ανερχόμενη υψίφωνος κα. Μανταλένα Πυλαρινού ταξίδεψε το κοινό στο παρελθόν με εκλεκτό ρεπερτόριο, συνοδευόμενη στο Yamaha πιάνο από τον κο. Γιάννη Αερινιώτη. 
Oι Duo Violins ενθουσίασαν το κοινό με ηλεκτρικά βιολιά Yamaha. 
Ο DJ Αλέξανδρος Χριστόπουλος ανέβασε την αδρεναλίνη με τις επιλογές του στα decks.

EICMA Shift Up: Συνεργασία με MotoGP φέρνει τις αγωνιστικές στη φετινή έκθεση

Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε στο Grand Prix του Mugello και θα περιλαμβάνει αμφίδρομες δράσεις
EICMA_MOTOGP
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

3/6/2026

Υπό τον τίτλο “EICMA. Shift Up” μια νέα συμμαχία με το MotoGP ξεκινά από τη φετινή EICMA 2026 στο Μιλάνο (5-8/11).

Η ανακοίνωση έγινε στο περιθώριο του Ιταλικού GP στο Mugello, όπου έγινε γνωστό πως η πρώτη κοινή δράση αυτής της συνεργασίας θα έρθει τον Νοέμβρη στην ερχόμενη 83η διοργάνωση της EICMA, όπου θα στηθεί μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία του MotoGP με θρυλικές μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, εικόνες και άλλο ιστορικό υλικό που πιθανότατα δεν έχει εμφανιστεί ποτέ συγκεντρωμένο στον ίδιο χώρο.

Παράλληλα, το MotoGP θα χρησιμοποιήσει την έκθεση για να προμοτάρει κυρίως τους Ιταλικούς του αγώνες σε Mugello και Misano, ενώ στα πλαίσια του προγράμματος “Road to EICMA” θα συμπεριληφθεί και η προώθηση του αγώνα WSBK στην Cremona, στον οποίο η EICMA θα κατέχει ρόλο κεντρικού χορηγού.

Η συνέργεια αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, είναι όμως μια δυνατή επικοινωνιακή σύμπραξη μεταξύ δύο πασίγνωστων θεσμών με μεγάλη παγκόσμια απήχηση. Το MotoGP προέρχεται από μια χρονιά-ρεκόρ (2025) με 3,6 εκατομμύρια θεατές στις πίστες του πρωταθλήματος και δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάθε αγώνα, ενώ η EICMA ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβρη με εξίσου εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας: 600.000 επισκέπτες, 734 εκθέτες με 2.024 μάρκες από 50 χώρες, περισσότεροι από 43.000 έμποροι από 167 χώρες του κόσμου και πάνω από 8.200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου.

Εν ολίγοις, είναι μια συνεργασία από την οποία όλες οι πλευρές βγαίνουν κερδισμένες, ακόμη και οι μη μετέχοντες σε αυτή, όπως οι επισκέπτες της EICMA που θα απολαύσουν μοναδικά ιστορικά εκθέματα τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Ετικέτες