Αναβάτης και συνεπιβάτιδα μοτοσυκλέτας έχασαν τη ζωή τους όταν έπεσε μπροστά τους δεξαμενή νερού από προπορευόμενο όχημα

Στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος Σχηματαρίου, το βράδυ της Κυριακής
Δυστύχημα στο Σχηματάρι
Από το

motomag

13/1/2025

Ένας 53χρονος αναβάτης μοτοσυκλέτας και η 45χρονη σύζυγός του σκοτώθηκαν όταν στην προσπάθειά τους να αποφύγουν δεξαμενή νερού που είχε πέσει στο οδόστρωμα, έπεσαν με ταχύτητα στις μπαριέρες της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Σχηματαρίου το βράδυ της Κυριακής 12/1.

Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για μπαγκαζιέρα, όμως πιο πρόσφατες αναφέρουν πως το ογκώδες αντικείμενο που έπεσε στον δρόμο μπροστά στον μοτοσυκλετιστή ήταν τελικά δεξαμενή νερού.

Όλα έγιναν το βράδυ της Κυριακής 12 Ιανουαρίου, υπό κακές καιρικές συνθήκες, με τον αναβάτη να προσπαθεί να αποφύγει τη δεξαμενή, προσκρούοντας στις μπαριέρες. Αναβάτης και συνεπιβάτης διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο Χαλκίδας, όμως οι γιατροί δεν μπόρεσαν να τους σώσουν.

Ο οδηγός που οδηγούσε το όχημα από το οποίο έπεσε στο οδόστρωμα το αντικείμενο παρέμεινε στον τόπο του δυστυχήματος και συνελήφθη από τους άνδρες της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί στην Εισαγγελία Θηβών.

Η έρευνα της Τροχαίας για το συμβάν συνεχίζεται.

Ετικέτες

Η Pirelli στο MotoGP: Ολοκληρώθηκε η 1η επίσημη δοκιμή ελαστικών στο Misano

Προετοιμασία για το 2027, όταν θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της κορυφαίας κατηγορίας
MotoGP Pirelli
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/9/2025

Η Pirelli έκανε το πρώτο της επίσημο τεστ ελαστικών για το MotoGP, στο Misano, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ώστε να αναλάβει τον ρόλο του αποκλειστικού προμηθευτή από το 2027.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου, μία ημέρα μετά τα ιδιωτικά δοκιμαστικά των ομάδων, που ακολούθησαν το GP του San Marino το οποίο κέρδισε ο Marc Marquez. Οι μοτοσυκλέτες της τρέχουσας σεζόν χρησιμοποιήθηκαν με απενεργοποιημένα συστήματα μεταβολής ύψους (ride-height devices), σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2027.

Νέοι κανονισμοί νέες ισορροπίες

Από το 2027, η χωρητικότητα κινητήρων θα μειωθεί από τα 1000cc στα 850cc, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν καύσιμο 100% βιώσιμης προέλευσης. Θα απαγορευτούν όλα τα συστήματα ride-height και holeshot. Η μετάβαση αυτή θα συνοδευτεί από τα νέα ελαστικά της Pirelli, που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στη Misano.

Οι πρώτες εντυπώσεις

Ο Giorgio Barbier, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων μοτοσυκλέτας της Pirelli, δήλωσε σχετικά: "Το τεστ του Misano ήταν το πρώτο βήμα στην επιστροφή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από τη συνεργασία με τις ομάδες όσο και από τις επιδόσεις των ελαστικών. Το πρόγραμμα περιλάμβανε ακόμη και προσομοίωση Sprint race και τα πρώτα σχόλια είναι πολύ ενθαρρυντικά. Τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε θα τροφοδοτήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη των ελαστικών MotoGP της Pirelli.

Σε αυτό το αρχικό στάδιο δοκιμών και σύμφωνα με τον Barbier οι αναβάτες εκτίμησαν περισσότερο την πρόσφυση που προσφέρουν, την ταχύτητα στο ζέσταμα αλλά και τη εμπιστοσύνη που τους δίνουν για να πιέσουν περισσότερο.

Τι σημαίνει για τα υπόλοιπα πρωταθλήματα

Με την είσοδο της Pirelli στο MotoGP, η Michelin θα αναλάβει το πρωτάθλημα WorldSBK, ενώ η Pirelli θα έχει την αποκλειστικότητα και τις μικρότερες κατηγορίας Moto2 και Moto3.