Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Stefan Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister

Όλα βάση προγράμματος
Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Steran Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/1/2025

Σε μία κίνηση που περίμεναν παράγοντες της αγοράς αλλά θα φανεί ως μία σημαντική αλλαγή στο ευρύ κοινό που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή στην κανονικότητα για την KTM, προχώρησε σήμερα η KTM AG ανακοινώνοντας την αλλαγή CEO.

Σε κάθε περίπτωση είναι μία ιστορική στιγμή καθώς ο Stefan Pierer ανέλαβε την χρεωκοπημένη, δίχως προσανατολισμό και με ασαφή γκάμα KTM το 1992 και την μεταμόρφωσε στην παγκόσμια ηγέτιδα του off road και έπειτα στον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή.

Από σήμερα παραδίδει την σκυτάλη στον μέχρι πρότινος Co-CEO  Gottfried Neumeister και ο ίδιος ο Pierer θα παραμείνει μέλος του Executive Board και μέλος της οικογένειας της KTM.

«Για εμένα η KTM ήταν πάντα κάτι περισσότερο από μία εταιρεία, ήταν το πάθος μου, η αποστολή μου στη γη και η οικογένειά μου. Η απόφαση να παραδώσω τα ινία δεν ήταν εύκολη. Είμαι βαθιά πεπεισμένος πως ο Gottfried Neumeister με την στρατηγική του, την διορατικότητά του και την αφοσίωσή του, είναι η κατάλληλη επιλογή να ηγηθεί της KTM και να την οδηγήσει στο μέλλον» δήλωσε ο Stefan Pierer.

Ο Gottfried Neumeister φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην διαχείριση μεγάλων εταιρειών και κυρίως στην αναδιάρθρωση τους, την τελευταία φορά το έκανε σε όμιλο με 12.000 θέσεις εργασίας, πάνω από 2 φορές μεγαλύτερο από την KTM.

«Ο Stefan Pierer έχει δημιουργήσει μία μοναδική εταιρεία που αντανακλά το πάθος και το πνεύμα πρωτοπορίας σε όλους τους εργαζομένους. Την διατήρηση αυτή της κληρονομιάς και ταυτόχρονα την πορεία προς τα εμπρός θα τα αντιμετωπίσω ως την δική μου αποστολή από εδώ και πέρα. KTM σημαίνει θάρρος, πρωτοπορία και πάθος, αξίες που θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε με αυτές και να χτίσουμε πάνω τους για το μέλλον. Μαζί σαν ομάδα θα συνεχίσουμε να δυναμώνουμε και να στηρίζουμε την KTM θέτοντας νέα πρότυπα στον δρόμο προς την κατασκευή των καλύτερων μοτοσυκλετών του κόσμου»!

Είμαι βέβαιος πως ο περισσότερος κόσμος θα ζητωκραυγάσει και θα χαιρετήσει την αλλαγή αυτή ως το πρώτο βήμα προς την επιστροφή της KTM στην σωστή πορεία και μαζί και οι πιστωτές που είναι ο μόνος τρόπος να δεχτούν το πλάνο αναδιάρθρωσης να το υλοποιήσει ένας νέος CEO. Στην πράξη όμως είναι άλλο ένα βήμα ενός καλά μελετημένου πλάνου που ο ίδιος ο Pierer έχει σχεδιάσει καιρό πριν. Ο Gottfried Neumeister είναι δική του επιλογή, έχει έρθει τον Ιούλιο με στόχο να αναλάβει την αναδιάρθρωση σε ένα απότομοι -φάνηκε τότε- άδειασμα του Sigl. Ο Neumeister ανέλαβε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο χρέη Co-CEO και ήταν από την αρχή προμελετημένο να πάρει στα χέρια του την KTM AG. Μεγάλη πιθανότητα να την παραδώσει πίσω μετά από δύο οικονομικές σεζόν ή στον επόμενο, σε κάθε περίπτωση το πλάνο εξυγίανσης που υλοποιεί η KTM, βαδίζει βάση προγράμματος χωρίς να έχει παρεκκλίνει μέχρι στιγμής!

Ηλεκτροκίνηση: Honda R&D και QuantumScape εξελίσσουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Ανακοινώθηκε συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών με το βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση
QuantumScape
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Με ανακοίνωσή της η αμερικανική QuantumScape Corporation αποκαλύπτει πως ήρθε σε συμφωνία με τη Honda R&D Co., Ltd., θυγατρική της Honda Motor Co., Ltd., προκειμένου να εξελίξουν την πλατφόρμα μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid state). Στα πλαίσια αυτής της συμφωνίας, οι δύο πλευρές θα εστιάσουν την προσοχή τους αφενός στην εξέλιξη της απόδοσης αυτής της τεχνολογίας, αλλά και της κατασκευαστικής αλυσίδας τους.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον υγρό ηλεκτρολύτη με στερεό υλικό και προτείνουν ως βασικά τους πλεονεκτήματα τη μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα για ίδιο όγκο, ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά και την πλήρη εξάλειψη του κινδύνου ανάφλεξης που έχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η QuantumScape εξελίσσει μια δική της τεχνολογία μπαταριών λιθίου-μετάλλου, η οποία είναι και το σημείο αιχμής που την έφερε δίπλα στη Honda. Όπως εξηγεί ο Atsushi Ogawa, διευθυντής του Research Center of Excellence της Honda R&D, “η τεχνολογία της QS έχει επιδείξει μοναδικά και πειστικά πλεονεκτήματα κατά τη διάρκεια της αξιολόγησής μας. Βλέπουμε τη δυναμική αυτής της τεχνολογίας στο να προσθέσει αξία σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών, συμπεριλαμβάνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που προχωρούμε στο επόμενο βήμα της συνεργασίας μας.”

Μάλιστα αυτή η τεχνολογία της QuantumScape είναι η ίδια που εξετάζεται από τον Όμιλο Volkswagen με τη βοήθεια της Ducati και της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας V21L που χρησιμοποιήθηκε για την ηλεκτρική κατηγορία MotoE του MotoGP.