BMW - Έξυπνη καμπάνια οδικής ασφάλειας εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

There are no respawns in life!
motomag BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/1/2024

Η BMW σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Sociowash, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο ώστε να προωθήσουν την καμπάνια τους για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία, αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αναμφίβολα είναι ευρέως διαδεδομένα παγκοσμίως, και είναι λίγο δύσκολο έως και αδύνατο να μην έχει παίξει κάποιος ηλεκτρονικό παιχνίδι έστω για λίγα λεπτά στη ζωή του. Αυτό είχαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της Sociowash όταν πρότειναν στην BMW την ιδέα τους σχετικά με το πως θα έπρεπε να είναι η νέα καμπάνια της γερμανικής εταιρείας για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία.

Αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία σχετίζονται με τους αγώνες μοτοσυκλετών δημιούργησαν σε... ινδό-αγγλικά (με γραμματικά λάθη που βγάζουν μάτι) την καμπάνια με ονομασία “You Win When You Ride Safe” (κερδίζεις μόνο όταν οδηγείς με ασφάλεια). Οι εμπνευστές της συγκεκριμένης καμπάνιας δημιούργησαν τρία διάφορα μηνύματα τα οποία έχουν ως πρωταγωνιστές αναβάτες που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες της BMW, ενώ οδηγούν σε συνθήκες ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Στο πρώτο μήνυμα προβάλλεται η φράση “There are no respawns in life” (δεν υπάρχει αναγέννηση στη ζωή), στο δεύτερο η φράση “In life, overspeeding earns you tickets, not points” (στη ζωή η υπερβολική ταχύτητα σου δίνει κλήσεις όχι βαθμούς), ενώ στο τρίτο προβάλλεται η φράση “Getting up don’t be as easy as pressing a button” (το να σηκωθείς από το έδαφος -μετά από πτώση- δεν είναι τόσο εύκολο όπως είναι να πατήσεις ένα κουμπί -στο χειριστήριο). Και στις τρεις περιπτώσεις το μήνυμα είναι ένα, οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης στην πραγματική ζωή, τις οποίες δεν σκεφτόμαστε τις περισσότερες φορές, οδηγώντας λες και έχουμε άπειρες ζωές και ευκαιρίες, όπως στα video-games.

Επιπρόσθετα η Sociowash δημιούργησε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της στο Instagram τα σύντομα βίντεο Instagram Reels τα οποία προβάλλουν το μήνυμα της καμπάνιας “You Win When You Ride Safe”. Ελπίζουμε πως η φρέσκια ιδέα της συγκεκριμένης καμπάνιας της BMW να κάνει έστω και ελάχιστους αναβάτες να ξανασκεφτούν τον τρόπο οδήγησης τους, αν και για να αλλάξουν τα δεδομένα στους δρόμους, οι δυο τρόποι που αποδεδειγμένα λειτουργούν είναι το χτίσιμο οδηγικής παιδείας από το σχολείο, και η αποτελεσματική και αδιάκοπη αστυνόμευση.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

 

Ετικέτες

Τροχονόμος πέταξε κώνο σε αναβάτη μοτοσυκλέτας στην Ονδούρα [VIDEO]

Αρχικά είχε ισχυριστεί ότι δεν σταμάτησε σε σήμα συναδέλφου
Τροχονόμος πέταξε κώνο σε αναβάτη μοτοσυκλέτας στην Ονδούρα [VIDEO]
Από το

motomag

9/12/2025

Ταχύτατα κινήθηκαν οι διαδικασίες στην Ονδούρα για τον αστυνομικό που έριξε κώνο οδικής σήμανσης πάνω σε αναβάτη μοτοσυκλέτας που περνούσε από μπροστά του.

Παρόλο που φορούσε κράνος, το χτύπημα στον λαιμό ήταν αρκετό, όπως και το βάρος του κώνου σε συνδυασμό με την κίνηση της μοτοσυκλέτας και ο αναβάτης έχασε τις αισθήσεις του ενώ ακόμη βρισκόταν πάνω στην μοτοσυκλέτα.

Το αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί ο μοτοσυκλετιστής και να χτυπήσει ακόμη περισσότερο πέφτοντας καθότι διακρίνεται πως δεν έχει τον έλεγχο των κινήσεών του.

Αρχικά είχε μεταδοθεί πως του έγινε σήμα και δεν σταμάτησε, δικαιολογία που εξακολουθεί να μην δίνει απάντηση για τις επιλογές του αστυνομικού. Ωστόσο αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν αργότερα πως δεν συνέβη κάτι τέτοιο και ο αστυνομικός είχε δείξει εκνευρισμό για τις μοτοσυκλέτες στο σημείο, αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο προς τον συγκεκριμένο αναβάτη.

Ήδη έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, λίγες μόνο ώρες μετά το περιστατικό με τον αναβάτη να εξακολουθεί να νοσηλεύεται.

 

 

Posted by Moto Magazine Greece on Tuesday, December 9, 2025

 

Ετικέτες