BMW - Έξυπνη καμπάνια οδικής ασφάλειας εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

There are no respawns in life!
motomag BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/1/2024

Η BMW σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Sociowash, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο ώστε να προωθήσουν την καμπάνια τους για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία, αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αναμφίβολα είναι ευρέως διαδεδομένα παγκοσμίως, και είναι λίγο δύσκολο έως και αδύνατο να μην έχει παίξει κάποιος ηλεκτρονικό παιχνίδι έστω για λίγα λεπτά στη ζωή του. Αυτό είχαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της Sociowash όταν πρότειναν στην BMW την ιδέα τους σχετικά με το πως θα έπρεπε να είναι η νέα καμπάνια της γερμανικής εταιρείας για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία.

Αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία σχετίζονται με τους αγώνες μοτοσυκλετών δημιούργησαν σε... ινδό-αγγλικά (με γραμματικά λάθη που βγάζουν μάτι) την καμπάνια με ονομασία “You Win When You Ride Safe” (κερδίζεις μόνο όταν οδηγείς με ασφάλεια). Οι εμπνευστές της συγκεκριμένης καμπάνιας δημιούργησαν τρία διάφορα μηνύματα τα οποία έχουν ως πρωταγωνιστές αναβάτες που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες της BMW, ενώ οδηγούν σε συνθήκες ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Στο πρώτο μήνυμα προβάλλεται η φράση “There are no respawns in life” (δεν υπάρχει αναγέννηση στη ζωή), στο δεύτερο η φράση “In life, overspeeding earns you tickets, not points” (στη ζωή η υπερβολική ταχύτητα σου δίνει κλήσεις όχι βαθμούς), ενώ στο τρίτο προβάλλεται η φράση “Getting up don’t be as easy as pressing a button” (το να σηκωθείς από το έδαφος -μετά από πτώση- δεν είναι τόσο εύκολο όπως είναι να πατήσεις ένα κουμπί -στο χειριστήριο). Και στις τρεις περιπτώσεις το μήνυμα είναι ένα, οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης στην πραγματική ζωή, τις οποίες δεν σκεφτόμαστε τις περισσότερες φορές, οδηγώντας λες και έχουμε άπειρες ζωές και ευκαιρίες, όπως στα video-games.

Επιπρόσθετα η Sociowash δημιούργησε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της στο Instagram τα σύντομα βίντεο Instagram Reels τα οποία προβάλλουν το μήνυμα της καμπάνιας “You Win When You Ride Safe”. Ελπίζουμε πως η φρέσκια ιδέα της συγκεκριμένης καμπάνιας της BMW να κάνει έστω και ελάχιστους αναβάτες να ξανασκεφτούν τον τρόπο οδήγησης τους, αν και για να αλλάξουν τα δεδομένα στους δρόμους, οι δυο τρόποι που αποδεδειγμένα λειτουργούν είναι το χτίσιμο οδηγικής παιδείας από το σχολείο, και η αποτελεσματική και αδιάκοπη αστυνόμευση.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

 

Ετικέτες

MotoGP: Συνεργασία με SHARK για νέα σειρά κρανών με το λογότυπό τους το 2026

Η γνωστή εταιρεία SHARK συμμαχεί με τα MotoGP για την δημιουργία επίσημης σειράς κρανών του παγκοσμίου πρωταθλήματος
MotoGP SHARK Helmets
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/11/2025

Η SHARK και τα MotoGP ανακοίνωσαν την συνεργασία τους, παρουσιάζοντας την πρώτη επίσημη συλλογή κρανών MotoGP που θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2026, μια κίνηση που ενισχύει τη θέση της SHARK στον κορυφαίο θεσμό των δύο τροχών, φέρνοντας στους αναβάτες κράνη κατασκευασμένα με τεχνολογία που εξελίχθηκε σε ακραίες αγωνιστικές συνθήκες.

Η SHARK, με ρίζες στα γαλλικά paddock από το 1989 και 79 παγκόσμιους πρωταθλητές στο ενεργητικό της, ενισχύει την παρουσία της στα MotoGP όπου ήδη εκπροσωπείται από τους Johann Zarco και Raul Fernandez. Η νέα σειρά κρανών, σχεδιασμένη στη Μασσαλία, αξιοποιεί την τεχνολογία που η εταιρεία εξελίσσει μέσα στις πίστες: σύνθετα υλικά, αεροδυναμική βελτιστοποίηση και αφοσίωση στην προστασία.

Τα MotoGP, ως κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παγκοσμίως, αποτελεί ιδανικό συνεργάτη με 22 πίστες σε 5 ηπείρους και συνεχής τεχνολογική εξέλιξη σε αεροδυναμική, ηλεκτρονικά και ασφάλεια.

Η συλλογή SHARK x MotoGP θα περιλαμβάνει δύο Aeron GP FIM #2 πιστοποιημένα με το νέο πρότυπο FIM 2026, ένα Aeron χωρίς το A2S spoiler, καθώς και τα ολοκαίνουργια Skwal Cup και Skwal Jet Cup. Πρόκειται για κράνη που κουβαλούν αγωνιστικό DNA, αλλά προορίζονται για καθημερινή αστική χρήση από όλους τους αναβάτες.

Ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, χαρακτήρισε τη συλλογή "σύμβολο ανάπτυξης και πάθους", ενώ ο CEO της 2Ride (μητρική εταιρεία γνωστών brands όπως SHARK, NOLAN, SEGURA, BERING, και CAIRN) Christophe Merkel, τόνισε ότι η σειρά αντανακλά τις αξίες και των δύο μερών, φέρνοντας τεχνολογία από τα MotoGP στο δρόμο.

Η συνεργασία θα διαρκέσει από το 2026 έως το τέλος του 2028, σηματοδοτώντας μια τριετία τεχνολογικής και εμπορικής σύμπραξης, κυρίως το δεύτερο για να είμαστε ειλικρινείς. Το διαδικτυακό κατάστημα των MotoGP πηγαίνει πολύ καλά και για να συνεχίσει θα πρέπει να εμπλουτίζεται με προϊόντα. Ένα δικό τους κράνος, είναι κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς κάποια άλλη επιρροή στο καθαυτό κομμάτι των αγώνων.