BMW - Έξυπνη καμπάνια οδικής ασφάλειας εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

There are no respawns in life!
motomag BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/1/2024

Η BMW σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Sociowash, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο ώστε να προωθήσουν την καμπάνια τους για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία, αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αναμφίβολα είναι ευρέως διαδεδομένα παγκοσμίως, και είναι λίγο δύσκολο έως και αδύνατο να μην έχει παίξει κάποιος ηλεκτρονικό παιχνίδι έστω για λίγα λεπτά στη ζωή του. Αυτό είχαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της Sociowash όταν πρότειναν στην BMW την ιδέα τους σχετικά με το πως θα έπρεπε να είναι η νέα καμπάνια της γερμανικής εταιρείας για την Εβδομάδα Εθνικής Οδικής Ασφάλειας στην Ινδία.

Αντλώντας έμπνευση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία σχετίζονται με τους αγώνες μοτοσυκλετών δημιούργησαν σε... ινδό-αγγλικά (με γραμματικά λάθη που βγάζουν μάτι) την καμπάνια με ονομασία “You Win When You Ride Safe” (κερδίζεις μόνο όταν οδηγείς με ασφάλεια). Οι εμπνευστές της συγκεκριμένης καμπάνιας δημιούργησαν τρία διάφορα μηνύματα τα οποία έχουν ως πρωταγωνιστές αναβάτες που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες της BMW, ενώ οδηγούν σε συνθήκες ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Στο πρώτο μήνυμα προβάλλεται η φράση “There are no respawns in life” (δεν υπάρχει αναγέννηση στη ζωή), στο δεύτερο η φράση “In life, overspeeding earns you tickets, not points” (στη ζωή η υπερβολική ταχύτητα σου δίνει κλήσεις όχι βαθμούς), ενώ στο τρίτο προβάλλεται η φράση “Getting up don’t be as easy as pressing a button” (το να σηκωθείς από το έδαφος -μετά από πτώση- δεν είναι τόσο εύκολο όπως είναι να πατήσεις ένα κουμπί -στο χειριστήριο). Και στις τρεις περιπτώσεις το μήνυμα είναι ένα, οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης στην πραγματική ζωή, τις οποίες δεν σκεφτόμαστε τις περισσότερες φορές, οδηγώντας λες και έχουμε άπειρες ζωές και ευκαιρίες, όπως στα video-games.

Επιπρόσθετα η Sociowash δημιούργησε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της στο Instagram τα σύντομα βίντεο Instagram Reels τα οποία προβάλλουν το μήνυμα της καμπάνιας “You Win When You Ride Safe”. Ελπίζουμε πως η φρέσκια ιδέα της συγκεκριμένης καμπάνιας της BMW να κάνει έστω και ελάχιστους αναβάτες να ξανασκεφτούν τον τρόπο οδήγησης τους, αν και για να αλλάξουν τα δεδομένα στους δρόμους, οι δυο τρόποι που αποδεδειγμένα λειτουργούν είναι το χτίσιμο οδηγικής παιδείας από το σχολείο, και η αποτελεσματική και αδιάκοπη αστυνόμευση.

BMW - Καμπάνια οδικής ασφάλειας στην Ινδία εμπνευσμένη από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

 

Ετικέτες

Ξάνθη: Θανατηφόρο τροχαίο μοτοσυκλετιστή με εγκατάλειψη - Ο οδηγός αυτοκινήτου προκάλε νέο δυστύχημα με θύμα τον αδερφό του

Νεκρός και ο αδερφός του οδηγού - Βρέθηκε μέσα στο αυτοκίνητο
cover
Από το

motomag

8/12/2025

Το τραγικό δυστύχημα συνέβη το βράδυ της Κυριακής στα Κιμμέρια της Ξάνθης, όταν αυτοκίνητο που οδηγούσε 36χρονος συγκρούστηκε μετωπικά με δίκυκλο που οδηγούσε 71χρονος, με αποτέλεσμα ο ηλικιωμένος αναβάτης να χάσει τη ζωή του, ενώ ξεψύχησε και ο συνοδηγός του αυτοκινήτου!

Ειδικότερα 36χρονος οδηγός του αυτοκινήτου, ο οποίος διαπιστώθηκε αργότερα ότι στερούνταν άδειας οδήγησης, εγκατέλειψε το σημείο του δυστυχήματος. Οι δυνάμεις της Αστυνομίας που κινητοποιήθηκαν εντόπισαν το όχημα του 36χρονου σε οικισμό της Ξάνθης όπου και διαπίστωσαν ότι τη ζωή του είχε χάσει και ο αδερφός του οδηγού που ήταν συνεπιβάτης την ώρα του δυστυχήματος. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Xanthinews.gr και του Σταύρου Καρυπίδη ο 36χρονος προκάλεσε και δεύτερο τροχαίο στο Σέλερο πέφτοντας πάνω σε μάντρα και αυτή ήταν η αιτία του θανάσιμου τραυματισμού του αδερφού του, ενώ τότε τραυματίστηκε και ο ίδιος.

Αφού 36χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο συνελήφθη κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Την προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.