BMW Group - Αύξηση 5,8% στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου του 2023

BMW Motorrad - Παραδόσεις 52.037 μοτοσυκλετών, με άνοδο 0,5%
Πωλήσεις BMW Group το 3ο 3μηνο του 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/10/2023

Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 621.699 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες κατά το τρίτο τρίμηνο. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση +5,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 52.037 (+0,5%) μοτοσυκλέτες και scooter σε πελάτες μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του 2023. Οι συνολικές πωλήσεις μοτοσυκλετών από την αρχή του έτους φτάνουν τις 164.908, αριθμός που μεταφράζεται σε άνοδο 3,5% σε σχέση με πέρυσι.

Κατά το 3ο τρίμηνο, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της σε βασικές αγορές. Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 1.836.563 μονάδες (+5,1%).

Μεγάλη όμως ήταν η άνοδος των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς το BMW Group πούλησε 93.931 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο - αύξηση +79,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η μάρκα BMW διπλασίασε και πάλι τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (+100,3%).

Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί τον Αύγουστο, η εταιρεία αναμένει σταθερή αύξηση των παραδόσεων για το σύνολο του 2023 (προηγουμένως, μικρή αύξηση). Μεταξύ των μοχλών ανάπτυξης είναι τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η πρόβλεψη για τα BEV είναι ότι θα αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων το 2023.

Όσον αφορά στη BMW Motorrad, μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία στην αγορά μοντέλων, όπως η M 1000 R, αναμένεται άλμα πωλήσεων χάρη στη νέα R 1300 GS που θα βρεθεί στις εκθέσεις της εταιρείας μέχρι το τέλος του τέταρτου τριμήνου. Ως η πιο επιτυχημένη premium μοτοσυκλέτα στον κόσμο, η επανασχεδιασμένη Boxer GS αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της BMW Motorrad.

Ετικέτες

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.