BMW Group, Παγκόσμιες Πωλήσεις 2024 - Πτώση σε αυτοκίνητα, άνοδος ηλεκτρικών, στα ίδια η μοτοσυκλέτα

Σε μια δύσκολη για τη βιομηχανία εποχή, το γερμανικό γκρουπ κρατά αντιστάσεις και στοχεύει σε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων το 2025
BMW - Πωλήσεις 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/1/2025

Στο δελτίο τύπου για τις επιδόσεις του BMW Group το 2024, οι Βαυαροί ξεκινούν θετικά, με την άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων BEV που σκαρφάλωσαν στο +13,5% σε σχέση με το 2023. Παράλληλα όμως, σε δύσκολες ομολογουμένως εποχές για τη βιομηχανία, είχαμε μικρή πτώση στα αυτοκίνητα BMW (-2,3%), μεγαλύτερη στις Rolls-Royce (-5,3%) και σημαντικά μεγαλύτερη στη Mini (-17,1%). Η μοτοσυκλέτα παραμένει σε τροχιά ανόδου, αυξάνοντας έστω και ανεπαίσθητα το ποσοστό της για το 2024 με +0,6%.

Παρά τα όποια ανησυχητικά στοιχεία, κυρίως για την αγορά αυτοκινήτου, αξίζει να σημειώσουμε τα στοιχεία του τελευταίου τρίμηνου του 2024, που είναι αρκετά πιο ενθαρρυντικά για τη μοτοσυκλέτα, με άνοδο 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.

“Το BMW Group διατηρεί την αναπτυξιακή του πορεία για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα εν μέσω δύσκολων συνθηκών στην αγορά. Αυτό αντικατοπτρίζεται τόσο στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα όσο και στη σαφή αύξηση των νέων παραγγελιών BEV στην Ευρώπη”, δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος τομέα Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. “Είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να διατηρήσουμε την αύξηση των πωλήσεων BEV το 2025 με την ισχυρή και διευρυμένη γκάμα των προϊόντων μας”, συνέχισε ο Goller.

Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από καθυστερήσεις που σχετίζονται με το σύστημα φρένων, Integrated Brake System (IBS), και την υποτονική ζήτηση στην Κίνα. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.

Όσον αφορά στα δίκυκλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσυκλέτες και scooter το 2024, που μεταφράζεται σε μικρή άνοδο 0,6%,  διανύοντάς ακόμα και με αυτό τον τρόπο μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.

Ετικέτες

Liberty Media-MotoGP: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά των δικαιωμάτων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος

Με επίσημη ανακοίνωση της Dorna και της Liberty Media
motoGP
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/7/2025

Η Liberty Media και η Dorna, η αποκλειστική κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, ανακοίνωσαν σήμερα ότι η Liberty Media ολοκλήρωσε την εξαγορά της Dorna.

Μετά την αδειοδότηση από την ευρωπαϊκή επιτροπή ήρθε και η ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Formula One Group της Liberty Media αποτελείται πλέον από τις θυγατρικές της Formula 1, MotoGP, και Quint (εταιρεία διοργανώσεων αθλητικών και ψυχαγωγικών δρώμενων) και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις.

Παρουσίαση με πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του MotoGP έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Liberty Media.

Η Liberty Media Corporation δραστηριοποιείται και κατέχει συμφέροντα στους τομείς των μέσων ενημέρωσης, του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. Οι επιχειρήσεις της αποδίδονται σε δύο κατηγορίες μετοχών παρακολούθησης: Formula One Group και Liberty Live Group.

Οι επιχειρήσεις και τα περιουσιακά στοιχεία που αποδίδονται στο Formula One Group και περιλαμβάνουν τις θυγατρικές Formula 1, MotoGP, Quint και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις, ενώ οι επιχειρήσεις και τα περιουσιακά στοιχεία του Liberty Live Group περιλαμβάνουν το μερίδιο της Liberty Media στη Live Nation και άλλες μειοψηφικές επενδύσεις.