BMW R 12 nineT γίνεται flat track με εργοστασιακό πακέτο εξοπλισμού

Για όσους θέλουν να δώσουν flat track όψη βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη
BMW Tracker
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/8/2025

Η BMW αποκαλύπτει το Tracker, ένα πακέτο αξεσουάρ για την BMW R 12 nineT που εισάγει τον χαρακτήρα των flat track αγώνων σε μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για τον δρόμο

Εμπνευσμένο από μια συναρπαστική δυναμική έκφανση του μηχανοκίνητου αθλητισμού διάσημη για τις εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις σε χωμάτινες οβάλ πίστες, το πακέτο αποτίει φόρο τιμής σε αυτό το ξεχωριστό στιλ. Το Tracker προσδίδει στην BMW R 12 nineT μια ισχυρή και δυναμική παρουσία. Η κοντή, σπορ ουρά, το διακριτικό αριθμοτάμπελο - κάλυμμα οργάνων και οι αριθμοί στο πλάι ορίζουν την εμφάνιση αντλώντας στοιχεία από μοτοσυκλέτες που έχουν γίνει δοξαστεί στις πίστες.

BMW Tracker

Σχεδιασμός και χαρακτηριστικά του Tracker
Οι flat track μοτοσυκλέτες αποπνέουν δυναμικότητα, με συμπαγείς αναλογίες, καθαρές γραμμές και τολμηρές λεπτομέρειες δημιουργούν την αναγνωρίσιμη εικόνα τους. Χαρακτηριστικά είναι η κοντή ουρά, οι αγωνιστικοί αριθμοί και η σιλουέτα που περιορίζεται στο ελάχιστο, στοιχείο που συναρπάζει τόσο τους fans του αθλήματος όσο και τη διεθνή σκηνή customizing.

BMW Tracker

Η BMW αποτυπώνει αυτό το πνεύμα με το πακέτο αξεσουάρ Tracker για την BMW R 12 nineT. Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί ώστε να μεταφέρει τον αγωνιστικό χαρακτήρα στο δρόμο. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που εκπέμπει δυναμισμό ακόμα και ακίνητη, με καθαρές γραμμές, και flat track λεπτομέρειες.

BMW Tracker

Αξεσουάρ του πακέτου Tracker για την BMW R 12 nineT
• Κοντή ουρά Tracker Blackstorm Metallic, συμπεριλαμβανομένης της βάσης πινακίδας (διαθέσιμο σε μαύρο ή ασημί) και φλας
• Κάλυμμα οργάνων Tracker Blackstorm Metallic
• Αριθμητική πλακέτα Blackstorm Metallic
• Σετ αυτοκόλλητων Tracker για τις αριθμητικές πλακέτες και το κάλυμμα οργάνων
• Φτερό εμπρός τροχού 17" Blackstorm Metallic

Τα στοιχεία του πακέτου διατίθενται και ξεχωριστά, προσφέροντας υψηλό βαθμό εξατομίκευσης σε συνδυασμό με άλλα γνήσια αξεσουάρ BMW Motorrad.

BMW Tracker

Σημείωση: τα ελαστικά και ο αριθμός αγώνα 35 που εμφανίζονται στις φωτογραφίες δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο The Tracker. Η αριθμητική πλακέτα δίνει χώρο για προσωπικό σχεδιασμό με τον αριθμό να επιλέγεται ελεύθερα και τοποθετείται από τον πελάτη.

Διαθεσιμότητα και τοποθέτηση
Το πακέτο αξεσουάρ Tracker θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τις 28 Αυγούστου 2025 και μπορεί να τοποθετηθεί στην BMW R 12 nineT. Η BMW συνιστά την εγκατάσταση σε επαγγελματικό συνεργείο, ιδανικά στο δίκτυο συνεργατών της BMW.

Το Tracker προσδίδει στην BMW R 12 nineT έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, δημιουργώντας μια σπορ εμφάνιση εμπνευσμένη από το στιλ των flat trackers.

BMW Tracker

 

Σουηδία: Εντοπίζει δρόμους που γλιστρούν μέσω cloud! - Live ενημέρωση για την κατάστασή τους

Σύντομα η εφαρμογή του καινοτόμου συστήματος ασφάλειας - Με συλλογή δεδομένων από διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα!
Sweeden Live road data
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/11/2025

Η Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών πρόκειται να εφαρμόσει μια παγκόσμια πρωτιά στην οδική ασφάλεια, συλλέγοντας σε πραγματικό χρόνο δεδομένα από τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων για να εντοπίσει δρόμους με αυξημένη ολισθηρότητα.

Η αιχμή της τεχνολογίας στο πλευρό της ασφάλειας με τη Σουηδία που διακρίνεται και σε αυτόν τον τομέα σαν χώρα να εγκαινιάζει έναν πρωτοποριακό τρόπο παρακολούθησης της ολισθηρότητας του οδικού της δίκτυο, ο οποίος μάλιστα, ακόμη και για τα δικά μας οικονομικά δεδομένα σαν χώρα, έχει πολύ ελκυστικό κόστος, τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει εναλλακτική!

Ειδικότερα η σουηδική υπηρεσία πρόκειται να αγοράζει δεδομένα που μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα, μέσω των κατασκευαστών τους όπως είναι η Volvo και η σουηδική Nira Dynamics (μέλος του Volkswagen Group), με ετήσιο κόστος γύρω στις 635.000 ευρώ.

Τα εν λόγω δεδομένα προέρχονται από τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού που φέρει το εκάστοτε αυτοκίνητο και πηγαίνουν απευθείας στον κατασκευαστή, ο οποίος με την επεξεργασία τους μπορεί να προβεί σε μια σειρά από ενέργειες με απώτερο σκοπό, μεταξύ άλλων, τη βελτίωση των συστημάτων της οδικής ασφάλειας αλλά και την καλύτερη κατανόηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες έγινε ένα τροχαίο ατύχημα. Η σουηδική υπηρεσία θέλει να εκμεταλλευτεί αυτά τα ανώνυμα δεδομένα για να γνωρίζει τις συνθήκες που επικρατούν στο οδικό δίκτυο και να προχωρά έγκαιρα σε ενέργειες για τη συντήρηση και τον καθαρισμό του, με μία εξαιρετική πρωτοβουλία.

Ειδικότερα, κάθε φορά που ενεργοποιούνται συστήματα όπως το ABS, το Traction Control ή το σύστημα δυναμικής ευστάθειας ενός αυτοκινήτου (ESP) τα αυτοκίνητα παράγουν δεδομένα, από την στατιστική ανάλυση των οποίων προκύπτουν εκτιμήσεις των συντελεστών τριβής του οδοστρώματος. Έτσι προκύπτει μια σαφής εικόνα για το πόσο ολισθηρός είναι ένας δρόμος στο ακριβές σημείο όπου βρίσκεται το αυτοκίνητο εκείνη τη στιγμή.

Το πρόγραμμα προσφέρει περίπου 300 εκατ. σημεία μέτρησης, σε σύγκριση με τα μόλις 3.000 ειδικά οχήματα που είχε ήδη η Σουηδία στους δρόμους της για αυτόν τον σκοπό, τα οποία πραγματοποιούσαν και δοκιμαστικά φρεναρίσματα! Ναι οι Σουηδοί παίρνουν πολύ σοβαρά την οδική ασφάλεια στους δρόμους τους και είχαν ήδη βρει μια λύση για να το κάνουν αυτό. Τώρα θα γίνεται πολύ καλύτερα και από αυτά που καταλαβαίνουμε και πολύ πιο οικονομικά. Όπως αναφέραμε, τα δεδομένα είναι πλήρως ανώνυμα και συνδυάζονται με μετρήσεις από 750 μετεωρολογικούς σταθμούς, δημιουργώντας μια εξαιρετικά λεπτομερή και δυναμική εικόνα της κατάστασης των δρόμων τον χειμώνα και όχι μόνο.

Με αυτές τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, η Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών μπορεί να κινητοποιείται γρηγορότερα για χρήση αλατιού, στην αντιμετώπιση πάγου και τον εκχιονισμό ή ακόμα και συντήρηση του οδοστρώματος όταν απαιτείται, ενώ αποκτά και τη δυνατότητα να αξιολογεί με ακρίβεια την ποιότητα εργασίας των εργολάβων συντήρησης! Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη ασφάλεια, μειωμένοι κίνδυνοι και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων στο οδικό δίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια του σκανδιναβικού χειμώνα.