Brembo: Εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα Α’ 6μηνου 2022

Μεγάλη άνοδος εσόδων, και σκέψεις για επέκταση της νέας της επένδυσης στην Κίνα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/7/2022
Η Brembo έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα του Η1 2022, δηλαδή του Α’ 6μηνου του έτους τα οποία είναι το λιγότερο εντυπωσιακά.
 
Σημειώστε πως τα έσοδα της ιταλικής εταιρείας για το Α’ 6μηνο του 2022 έφτασαν τα 1,746.5 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που μεταφράζεται σε άνοδο 28,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα!
 
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 305.3 εκατομμύρια ευρώ, και τα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων (EBIT) τα 187.5 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 13%. Άνοδο 17.3% όμως σημείωσαν και τα καθαρά κέρδη. Οι καθαρές επενδύσεις για την περίοδο έφτασαν τα 121.6 εκατομμύρια ευρώ.
 
Αντίστοιχα, το καθαρό οικονομικό χρέος βρίσκεται στα €595.1 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 98.2 εκατομμυρίων ευρώ σε σχέση με το Η1 του 2021.
 
Μετά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα η Brembo ανακοίνωσε πως σκέφτεται να επεκτείνει την κοινή της επένδυση με την Gold Phoenix στην Κίνα, εκεί όπου οι δυο εταιρείες ετοιμάζονται να δημιουργήσουν το πρώτο μεγάλο εργοστάσιο της Brembo που θα παράγει αποκλειστικά τακάκια για την aftermarket αγορά αυτοκινήτων και φορτηγών, με συνολική επένδυση 35 εκατομμυρίων ευρώ στα επόμενα τρία χρόνια.
 
Θυμίζουμε πως στις αρχές του 2021 η Brembo είχε ολοκληρώσει την εξαγορά της SBS Friction A/S, ενώ μέσα στο 2022 αγόρασε και την J.Juan.

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.