Distinguished Gentleman’s Ride 2022 - Σημείωσε ρεκόρ φιλανθρωπικών εσόδων

Κομψοί αναβάτες κάνουν βόλτα για καλό σκοπό
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/6/2022
Μετά από διετές διάλειμμα λόγω Κορωνοιού, στα τέλη Μαΐου του 2022 έλαβε χώρα η γνωστή φιλανθρωπική εκδήλωση Distinguished Gentleman’ s Ride, που βοηθά την έρευνα για τον καρκίνο του προστάτη, ενώ παράλληλα ευαισθητοποιεί το κοινό για την ανδρική ψυχική υγεία.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Triumph που είναι ο μεγάλος χορηγός της DGR:
 
“Στις 22 Μαΐου 2022, μετά από δύο χρόνια με κοινωνικές αποστάσεις και solo οδήγηση, το Distinguished Gentleman’s Ride έλαβε χώρα σε παγκόσμια κλίμακα με τη μορφή που είχε πριν την επιδημία της COVID-19, καταφέρνοντας να σπάσει όλα τα προηγούμενα ρεκόρ της διοργάνωσης στη συγκέντρωση χρημάτων.
 
Την Κυριακή 5 Ιουνίου, όταν και έκλεισε ο έρανος, δημιουργήθηκε νέο ρεκόρ συγκέντρωσης χρημάτων για το Distinguished Gentleman’ s Ride: 93.456 αναβάτες σε 802 πόλεις, από 104 χώρες, ντύθηκαν κομψά και οδήγησαν τις κλασσικές τους μοτοσυκλέτες, συγκεντρώνοντας κοντά στα 6 εκ. αμερικάνικα δολάρια προκειμένου να υποστηρίξουν την έρευνα για τον καρκίνο του προστάτη και την ψυχική υγεία των αντρών.
 
Σε σύγκριση με την τελευταία προ-covid εκδήλωση το 2019, το DGR 2022 συγκέντρωσε 4% περισσότερα χρήματα ενώ, συγκριτικά με την εκδήλωση του 2018, η συγκέντρωση χρημάτων ήταν κατά 47% υψηλότερη.
Από τότε που έγινε η πρώτη εκδήλωση το 2012, το γεγονός έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 400.000 αναβάτες κλασσικών και κλασικού ύφους μοτοσυκλετών από 114 χώρες ανά τον κόσμο, και έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 37 εκ. αμερικανικά δολάρια για την υγεία των ανδρών.
 
Η Triumph υποστηρίζει με υπερηφάνεια τις τελευταίες εννέα εκδόσεις του ‘The Distinguished Gentleman’ s Ride’ και για το 2022 έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την Gibson Guitars, προκειμένου να παρέχουν απίστευτα βραβεία, ανάμεσα στα οποία μία μοναδική Τ120 Gibson edition που θα δοθεί στον τυχερό που θα κάνει την μεγαλύτερη φιλανθρωπική προσφορά, μαζί με μία κιθάρα Les Paul Standard Reissue του 1959 που έχει εξατομικευθεί από την Triumph.
 
Η εκδήλωση της επόμενης χρονιάς θα σηματοδοτήσει την 10η επέτειο υποστήριξης της Triumph στην ‘The Distinguished Gentleman’ s Ride’ ως κύριος συνεργάτης και χορηγός, και η Triumph και οι θαυμαστές του DGR μπορούν να περιμένουν κάτι συνταρακτικό για την περίσταση.
Mark Hawwa, ιδρυτής του DGR: Τι φανταστική επιστροφή στην ομαδική οδήγηση! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να βλέπω δεκάδες χιλιάδες κομψούς αναβάτες να χαμογελούν και να χαιρετούν τον κόσμο στους δρόμους της πόλης, υποστηρίζοντας την έρευνα για τον καρκίνο του προστάτη και την ψυχική υγεία των ανδρών. Είναι κάτι που μας είχε λείψει τα τελευταία δύο χρόνια. 
Η κοινότητά μας επέστρεψε δυνατά φέτος με τους τρεις κορυφαίους υποστηρικτές της εκδήλωσης να συγκεντρώνουν περισσότερα από κάθε άλλη φορά. Είμαστε περήφανοι που τους ανταμείβουμε με την υποστήριξη του παγκόσμιου συνεργάτη μας, της Triumph Motorcycles. Μην χάσετε την DGR του 2023, καθώς εκεί θα γιορτάσουμε τα 10 χρόνια μαζί με την Triumph με εντυπωσιακό ενδυματολογικό στιλ!»
 
Paul Stroud, Εμπορικός Διευθυντής της Triumph: Είναι μεγάλη τιμή να υποστηρίζουμε το “The Distinguished Gentleman’s Ride και να συνεισφέρουμε στο απίστευτο αποτέλεσμα αυτής της χρονιάς, υποστηρίζοντας την έρευνα για τον καρκίνο του προστάτη και την ψυχική υγεία των ανδρών. Η επόμενη χρονιά θα σηματοδοτήσει την 10η επέτειο της Triumph ως βασική χορηγός του DGR και εργαζόμαστε σε κάτι πολύ ιδιαίτερο για να γιορτάσουμε αυτό το σημαντικό γεγονός.”

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.