Ducati: Παρουσίασε τη νέα Monster V2 2026

Με τον γνωστό κινητήρα των 890 κ.εκ
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/10/2025

Η μία μετά την άλλη Ducati ξεκινάνε να φέρουν τον νέο ελαφρύτερο δικύλινδρο κινητήρα στην ιστορία του Borgo Panigale που ζυγίζει μόλις 54,4. Σειρά φυσικά παίρνει και η νέα Monster V2.

Η Monster V2 είναι το τέταρτο κατά σειρά μοντέλο της ιταλικής εταιρείας στο πλαίσιο των Ducati World Première 2026 και θα φέρει τον νέο κινητήρα των 890 κ.εκ  που σημαίνει πως δεν θα φέρει το δεσμοδρομικό σύστημα. Η μοτοσυκλέτα θα αποδίδει 111 ίππους στις 9.000 στροφές και 9,3 kg.m ροπής στις 7.250 στροφές.

Το πλαίσιο της νέας Monster είναι monocoque από αλουμίνιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας θα είναι 175 κιλά χωρίς καύσιμο, δηλαδή 4 κιλά ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο, με το ντεπόζιτο να είναι στα 14 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 815 mm που μπορεί να κατέβει έως και τα 775 mm.

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με διάμετρο 43 χιλιοστά, ενώ πίσω monoshock αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου.

Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, η μοτοσυκλέτα φέρει ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo με δίσκους 320 mm μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 245 mm πίσω. Οι τροχοί είναι φυσικά 17 ιντσών και τα Pirelli Diablo Rosso είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει TFT οθόνη 5 ιντσών, διαφορετικά riding modes, traction control, wheelie control, engine brake control, cornering ABS, brake light, quickshifter, TPMS, cruise control, LED φώτα, lap timer και αυτόματη ακύρωση φλας.

Η νέα Monster θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις και δύο χρώματα

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Η διαδικασία ξεκινά από την 1η Απριλίου

Ποιο είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί και ποιες οι προϋποθέσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/3/2026

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myCAR της ΑΑΔΕ, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας μόνο για τους μήνες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους, με τη ρύθμιση που έρχεται ενόψει της πασχαλινής περιόδου.

Στην πλατφόρμα myCAR, από την πρώτη Απριλίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώσουν μόνο τα τέλη που αναλογούν στο χρονικό διάστημα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους έως το τέλος του έτους και χωρίς προσαυξήσεις.

Περισσότεροι από 120.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων είχαν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους τον Δεκέμβριο του 2025, όπως και τα προηγούμενα χρόνια και με το μέτρο αυτό μπορούν να τις πάρουν πίσω.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ένας ιδιοκτήτης που θέλει να κυκλοφορήσει το όχημα του για ένα μήνα, θα καταβάλει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12 κλπ.

Ωστόσο, πριν επανεκκινηθεί το όχημα θα προηγηθεί online έλεγχος εάν είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης και στη συνέχεια να γίνει η υποβολή του αιτήματος, ενώ όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία θα πρέπει να υποβάλλουν το αίτημα στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. για να τις παραλάβουν. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες σε ένα όχημα για να αρθεί η ακινησία θα πρέπει να είναι σύμφωνοι όλοι οι συνιδιοκτήτες.

Θυμίζουμε πως:

  • Κάθε ιδιοκτήτης οχήματος μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα μόνο μια φορά κάθε χρόνο.
  • Ο μήνας άρσης ακινησίας λογίζεται ακέραιος, ακόμη κι αν η διαδικασία γίνει μέσα στον μήνα.
  • Η πληρωμή των τελών για το επιθυμητό διάστημα γίνεται εφάπαξ και όχι σε δόσεις.
  • Όταν λήξει η περίοδος που πληρώθηκαν τα τέλη ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξαναθέσει ο όχημα σε ακινησία, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο που εκδίδεται αυτομάτως.