EICMA 2022 - Διαφημιστική καμπάνια που θυμίζει καμπάνια μόδας

Και ανακοίνωση για είσοδο στο Metaverse
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/7/2022
H EICMA παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια της έκθεσης μοτοσυκλέτας του 2022, στην οποία απουσιάζει… η μοτοσυκλέτα. Αντίθετα πρωταγωνιστούν τα συναισθήματα, με γκρο-πλαν πέντε προσώπων επισκεπτών-μοντέλων. Παράλληλα η διοργάνωση ανακοίνωσε πως η EICMA εισέρχεται στο Metaverse.
 
O tempora, o Mores! Όπου η διαφημιστική καμπάνια του μεγαλύτερου σαλονιού μοτοσυκλέτας στον κόσμο θυμίζει περισσότερο καμπάνια μόδας, τόσο σε έμπνευση όσο και υλοποίηση -ακόμα και στη γραμματοσειρά της.
 
Στην καμπάνια της 79ης EICMA πρωταγωνιστούν πέντε πρόσωπα, πέντε φωτογραφίες και πέντε εκφράσεις που κατά τη διοργάνωση αντιπροσωπεύουν και εξιστορούν κάποια από τα συναισθήματα που γεννά η επίσκεψη στην πιο σημαντική και μακροβιότερη έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου. Αυτό είναι το EICMA EFFECT, δηλαδή η επίδραση / το εφέ της EICMA.
 
Υπεύθυνος για την καμπάνια είναι ο Lorenzo Marini, καλλιτέχνης, συνιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του διαφημιστικού γραφείου Yes Marini του Μιλάνου. 
Η Yes Marini ήταν υπεύθυνη και για προηγούμενες καμπάνιες της EICMA, όπως το 2018 με δυο… διαστημικές μοτοσυκλέτες.
Αλλά και το 2021, με μια πολύ όμορφη και αφαιρετική καμπάνια που θύμιζε ιστορική αφίσα από τη δεκαετία του 1930.
Φαίνεται πάντως πως και ο Pietro Meda, Πρόεδρος της EICMA S.P.A. που διοργανώνει την έκθεση, γνωρίζει πως η καμπάνια του 2022 μάλλον θα… δυσκολέψει πολλούς παραδοσιακούς μοτοσυκλετιστές, δηλώνοντας τα εξής: “Δείχνοντας θάρρος, αφαιρέσαμε το προϊόν από την καμπάνια μας, για να γιορτάσουμε με μια διαφορετική γλώσσα τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα που γεννούν οι μοτοσυκλέτες και τα προϊόντα της έκθεσης. Πίσω από τα πρόσωπα αυτά βρίσκονται όλοι οι επισκέπτες αλλά και οι επαγγελματίες που δίνουν το παρών στην EICMA, μαζί με τις προσδοκίες και τις επιθυμίες τους: αυτό είναι το εφέ της EICMA. ”
Μάλιστα η καμπάνια αυτή θα συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια της έκθεσης, όπου θα υπάρχει φωτογράφος που θα απαθανατίζει τα θετικά συναισθήματα του κοινού.
Επιπρόσθετα, το 2022 η EICMA θα κάνει την είσοδο της στο Metaverse, αν και η ανακοίνωση του διοργανωτή είναι ασαφής και αόριστη σχετικά με τους τρόπους δραστηριοποίησης του σαλονιού στον κόσμο του web3, αναφέροντας πως ”η είσοδος μας θα είναι σταδιακή και προσεκτική, ώστε να βοηθήσουμε στην εξάπλωση της NFT (Non Fungible Tokens) τεχνολογίας, με στόχο να εισέλθουμε σε αυτό το μάκρο-οικοσύστημα με έναν έξυπνο τρόπο, και να δώσουμε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στην EICMA, στους εκθέτες και στη βιομηχανία της μοτοσυκλέτας.” Ένας γενναίος, νέος -και ακατανόητος για τους πολλούς- κόσμος, που κανείς για την ώρα δεν γνωρίζει πώς θα αναπτυχθεί και πού θα ωφελήσει.
 
Εν κατακλείδι, η EICMA ανεβαίνει level, τόσο διαφημιστικά όσο και ψηφιακά, ενώ το ραντεβού για το σαλόνι μοτοσυκλέτας του 2022 δίνεται μεταξύ 8 και 13 Νοεμβρίου, με την πρώτη μέρα να αφορά μόνο στον ειδικό τύπο, τη δεύτερη στον τύπο και στους εμπορικούς επισκέπτες και από τις 10 μέχρι τις 13 και το ευρύ κοινό. Τα εισιτήρια θα είναι διαθέσιμα από τις 25 Ιουλίου, στο site www.eicma.it, με κόστος 14 ευρώ για το κοινό μέχρι τις 5 Αυγούστου.

Ηλεκτροκίνηση: Honda R&D και QuantumScape εξελίσσουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Ανακοινώθηκε συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών με το βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση
QuantumScape
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Με ανακοίνωσή της η αμερικανική QuantumScape Corporation αποκαλύπτει πως ήρθε σε συμφωνία με τη Honda R&D Co., Ltd., θυγατρική της Honda Motor Co., Ltd., προκειμένου να εξελίξουν την πλατφόρμα μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid state). Στα πλαίσια αυτής της συμφωνίας, οι δύο πλευρές θα εστιάσουν την προσοχή τους αφενός στην εξέλιξη της απόδοσης αυτής της τεχνολογίας, αλλά και της κατασκευαστικής αλυσίδας τους.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον υγρό ηλεκτρολύτη με στερεό υλικό και προτείνουν ως βασικά τους πλεονεκτήματα τη μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα για ίδιο όγκο, ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά και την πλήρη εξάλειψη του κινδύνου ανάφλεξης που έχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η QuantumScape εξελίσσει μια δική της τεχνολογία μπαταριών λιθίου-μετάλλου, η οποία είναι και το σημείο αιχμής που την έφερε δίπλα στη Honda. Όπως εξηγεί ο Atsushi Ogawa, διευθυντής του Research Center of Excellence της Honda R&D, “η τεχνολογία της QS έχει επιδείξει μοναδικά και πειστικά πλεονεκτήματα κατά τη διάρκεια της αξιολόγησής μας. Βλέπουμε τη δυναμική αυτής της τεχνολογίας στο να προσθέσει αξία σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών, συμπεριλαμβάνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που προχωρούμε στο επόμενο βήμα της συνεργασίας μας.”

Μάλιστα αυτή η τεχνολογία της QuantumScape είναι η ίδια που εξετάζεται από τον Όμιλο Volkswagen με τη βοήθεια της Ducati και της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας V21L που χρησιμοποιήθηκε για την ηλεκτρική κατηγορία MotoE του MotoGP.