EICMA - Κλείνει τα 110 χρόνια το 2024

Το μεγαλύτερο σαλόνι μοτοσυκλέτας παρουσίασε τη νέα του καμπάνια
EICMA 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/7/2024

Στις 5-10 Νοεμβρίου 2024 στη Fiera Milano-Rho θα λάβει χώρα η 81η έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA, κλείνοντας 110 χρόνια από την πρώτη της διοργάνωση. Στις 17 Ιουλίου, οι Ιταλοί παρουσίασαν τη νέα διαφημιστική καμπάνια για το εμβληματικό τους σαλόνι, ανακοινώνοντας πως τα εισιτήρια θα ξεκινήσουν να διατίθενται από την 1η Αυγούστου.

Το μότο της έκθεσης για φέτος είναι το: “Αφήνουμε ο σημάδι μας για 110 χρόνια”, και αποτελεί ένα μανιφέστο της διοργάνωσης που συνοδεύεται από μια καλλιτεχνική φωτογραφία που απεικονίζει το πέρασμα μιας μοτοσυκλέτας.

Ο Πρόεδρος της EICMA, Pietro Meda δήλωσε πως “η EICMA σηματοδοτεί το πριν και το μετά σε κάθε χρονιά: στο τέλος κάθε διοργάνωσης, ο κόσμος των δυο τροχών δεν είναι πια ο ίδιος. Μεταμορφώνεται, εξελίσσεται, κάνει ένα βήμα μπροστά. Ο στόχος λοιπόν είναι να γιορτάσουμε την ιστορία και την εξέλιξη της EICMA και της μοναδικής λειτουργίας του για τη βιομηχανία και την εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά πάνω απ’ όλα ένα μοναδικό επίτευγμα στον κόσμο, που το πιθανότερο είναι πως δεν έχει προηγούμενο ανάμεσα σε εμπορικές εκθέσεις οποιουδήποτε είδους.

Η υπογραφή της φωτογραφίας που δείχνει το ίχνος που αφήνει μια μοτοσυκλέτα στο πέρασμά της, ανήκει στον Lorenzo Marini, καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Yes Marini που έχει έδρα το Μιλάνο και έχει αναλάβει και στο παρελθόν τη διαφήμιση της EICMA.

“Η διαφορά μεταξύ του προϊόντος και της εταιρείας” αναφέρει ο Marini, “είναι πως ενώ το προϊόν ‘κάνει’, η εταιρεία ‘είναι’. Ενώ το προϊόν αφήνει μια ανάμνηση, η εταιρεία αφήνει το σημάδι της. Η EICMA έχει το προνόμιο να αφήνει τα σημάδια της τα τελευταία 110 χρόνια. Ακόμα και το πέρασμα μιας μοτοσυκλέτας λέει μια ιστορία, για την ομορφιά της ταχύτητας, τη χαρά της ελευθερίας, το ταξίδι στον χρόνο.”

Ο δρόμος για την EICMA 2024 είναι πλέον ανοιχτός: το σημαντικότερο ραντεβού όλων των φαν της μοτοσυκλέτας δίνεται για μια ακόμη φορά στο Μιλάνο, μεταξύ 5 και 10 Νοεμβρίου, με τις πρώτες δύο ημέρες να αφορούν τον ειδικό τύπο και τους επαγγελματίες του χώρου, και κατόπιν η έκθεση να ανοίγει για όλο το κοινό.

Ετικέτες

MotoGP: Συνεργασία με SHARK για νέα σειρά κρανών με το λογότυπό τους το 2026

Η γνωστή εταιρεία SHARK συμμαχεί με τα MotoGP για την δημιουργία επίσημης σειράς κρανών του παγκοσμίου πρωταθλήματος
MotoGP SHARK Helmets
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/11/2025

Η SHARK και τα MotoGP ανακοίνωσαν την συνεργασία τους, παρουσιάζοντας την πρώτη επίσημη συλλογή κρανών MotoGP που θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2026, μια κίνηση που ενισχύει τη θέση της SHARK στον κορυφαίο θεσμό των δύο τροχών, φέρνοντας στους αναβάτες κράνη κατασκευασμένα με τεχνολογία που εξελίχθηκε σε ακραίες αγωνιστικές συνθήκες.

Η SHARK, με ρίζες στα γαλλικά paddock από το 1989 και 79 παγκόσμιους πρωταθλητές στο ενεργητικό της, ενισχύει την παρουσία της στα MotoGP όπου ήδη εκπροσωπείται από τους Johann Zarco και Raul Fernandez. Η νέα σειρά κρανών, σχεδιασμένη στη Μασσαλία, αξιοποιεί την τεχνολογία που η εταιρεία εξελίσσει μέσα στις πίστες: σύνθετα υλικά, αεροδυναμική βελτιστοποίηση και αφοσίωση στην προστασία.

Τα MotoGP, ως κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παγκοσμίως, αποτελεί ιδανικό συνεργάτη με 22 πίστες σε 5 ηπείρους και συνεχής τεχνολογική εξέλιξη σε αεροδυναμική, ηλεκτρονικά και ασφάλεια.

Η συλλογή SHARK x MotoGP θα περιλαμβάνει δύο Aeron GP FIM #2 πιστοποιημένα με το νέο πρότυπο FIM 2026, ένα Aeron χωρίς το A2S spoiler, καθώς και τα ολοκαίνουργια Skwal Cup και Skwal Jet Cup. Πρόκειται για κράνη που κουβαλούν αγωνιστικό DNA, αλλά προορίζονται για καθημερινή αστική χρήση από όλους τους αναβάτες.

Ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, χαρακτήρισε τη συλλογή "σύμβολο ανάπτυξης και πάθους", ενώ ο CEO της 2Ride (μητρική εταιρεία γνωστών brands όπως SHARK, NOLAN, SEGURA, BERING, και CAIRN) Christophe Merkel, τόνισε ότι η σειρά αντανακλά τις αξίες και των δύο μερών, φέρνοντας τεχνολογία από τα MotoGP στο δρόμο.

Η συνεργασία θα διαρκέσει από το 2026 έως το τέλος του 2028, σηματοδοτώντας μια τριετία τεχνολογικής και εμπορικής σύμπραξης, κυρίως το δεύτερο για να είμαστε ειλικρινείς. Το διαδικτυακό κατάστημα των MotoGP πηγαίνει πολύ καλά και για να συνεχίσει θα πρέπει να εμπλουτίζεται με προϊόντα. Ένα δικό τους κράνος, είναι κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση χωρίς κάποια άλλη επιρροή στο καθαυτό κομμάτι των αγώνων.