ΕΛ.ΑΣ. – 3.021 κλήσεις για κράνος μέσα σε μία εβδομάδα

Στο διάστημα 17-23 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν 134.335 τροχονομικοί έλεγχοι, με 35.244 παραβάσεις συνολικά
motomagΕΛ.ΑΣ. – 3.021 κλήσεις για κράνος μέσα σε μία εβδομάδα
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

25/6/2024

Την εβδομάδα που μας πέρασε, στο διάστημα 17-23 Ιουνίου, τα συνεργεία της Τροχαίας προχώρησαν σε ειδικές εξορμήσεις και στοχευμένους ελέγχους, ειδικότερα στα μεγάλα αστικά κέντρα, πραγματοποιώντας 134.335 ελέγχους, με τους 35.244 από αυτούς να καταλήγουν στην βεβαίωση μίας ή και περισσότερων παραβάσεων, ενώ οι 3.021 αφορούν την οδήγηση χωρίς προστατευτικό κράνος.

Στόχος των δράσεων της Τροχαίας είναι η αντιμετώπιση παραβατικών και επικίνδυνων-αντικοινωνικών συμπεριφορών στον δρόμο, οι οποίες επηρεάζουν την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών, βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή τους. Συνολικά, το 26,23% των ελέγχων κατέληξε στην βεβαίωση κάποιας παράβασης, με την μη χρήση κράνους να βρίσκεται για ακόμα μία φορά πολύ ψηλά, “κατακτώντας” την τρίτη θέση, πίσω μόνο από τις παραβάσεις για παράνομη στάθμευση και υπερβολική ταχύτητα.

Ενδεικτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν, μεταξύ άλλων, αφορούν:

  • 11.001– για παράνομες σταθμεύσεις,
  • 6.051– για υπερβολική ταχύτητα,
  • 3.021– για μη χρήση κράνους,
  • 1.948– για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης,
  • 1.262– για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 907– για ΚΤΕΟ,
  • 879– για μέθη και
  • 625– για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.

 

Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, οι στοχευμένες τροχονομικές δράσεις από τα συνεργεία της Τροχαίας θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και τις επόμενες ημέρες.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες