ΕΛ.ΑΣ. - Αφαίρεση 123 αδειών κυκλοφορίας και 89 αδειών ικανότητας οδήγησης σε ένα 24ωρο [VIDEO]

3.530 έλεγχοι και 1.788 παραβάσεις μεταξύ 20-21/03/2024 σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Έλεγχοι τροχαίας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/3/2024

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι στοχευμένοι έλεγχοι των Διευθύνσεων Τροχαίας σε περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, στις οποίες παρατηρούνται φαινόμενα παραβατικών και επικίνδυνων οδηγικών συμπεριφορών, με στόχο την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών και τη διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής.

Ειδικότερα, στην Αττική, το τελευταίο 24ωρο (20-21/03/2024), κλιμάκια της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σε συνεργασία με αστυνομικούς των κατά τόπο αρμοδιότητας Τμημάτων Τροχαίας, πραγματοποίησαν ειδικές εξορμήσεις, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση της οδήγησης υπό την επίδραση οινοπνεύματος, την υπέρβαση των ορίων ταχύτητας, τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και προστατευτικού κράνους αλλά και λοιπές επικίνδυνες παραβάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, διενεργήθηκαν 1.592 τροχονομικοί έλεγχοι οχημάτων και βεβαιώθηκαν 525 παραβάσεις, γα τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Ενδεικτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν, μεταξύ άλλων, αφορούν:

  • 123 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 148 για ταχογράφο- ωράριο εργασίας,
  • 30 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 17 για παραβάσεις ΚΤΕΟ,
  • 15 για θορύβους,
  • 14 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 8 για στέρηση – μη ανάρτηση ειδικής άδειας,
  • 6 για παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων,
  • 7 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 3 για επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων και
  • 154 για λοιπές παραβάσεις.

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 31 ζεύγη πινακίδων, 123 άδειες κυκλοφορίας, 89 άδειες ικανότητας οδήγησης και ακινητοποιήθηκαν 17 οχήματα.

Στοχευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι διενεργήθηκαν και από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών σε εκμισθωμένα Ι.Χ.Ε. οχήματα με οδηγό στην ευρύτερη περιοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Στο πλαίσιο αυτό, ελέγχθηκαν 48 εκμισθωμένα οχήματα και βεβαιώθηκαν 17 παραβάσεις για διενέργεια επιβατικής μεταφοράς με κόμιστρο, η οποία έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα ή πρόσωπο και για στέρηση έγκυρης σύμβασης μίσθωσης, καθώς δεν πληρούνταν οι νόμιμες προϋποθέσεις μεταφοράς των επιβατών.

Βεβαιώθηκαν 3 παραβάσεις, από τις οποίες, 1 αφορούσε  σε έλλειψη διακριτικών γνωρισμάτων και οι 2 ήταν διαπιστωτικού χαρακτήρα προς την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Αττικής, για μη καταχώριση του μεταφορικού έργου στο Ψηφιακό Μητρώο του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Παράλληλα, τροχονομικοί έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν και στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και των Τμημάτων Τροχαίας Χαλκηδόνας και Αυτοκινητοδρόμων/ΠΑΘΕ Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο αυτό διενεργήθηκαν συνολικά 1.890 έλεγχοι οχημάτων και βεβαιώθηκαν 1.243 παραβάσεις.

Συγκεκριμένα, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν, μεταξύ άλλων, αφορούν:

  • 110 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα,
  • 457 για παράνομη στάθμευση και
  • 30 παραβάσεις φορτηγών.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες